بررسی گوشی وان پلاس 8T

بررسی گوشی وان پلاس 8T ؛ یک گوشی همه فن حریف برای خوش پسندهای هوشمند!

همان طور که در پشت روز، شب می‌آید، پشت هر پرچمدار OnePlus نیز یک گوشی کشنده پرچمدار یا (Flagship-killer) می‌آید و این همان اتفاقی است که برای گوشی وان پلاس 8T رخ داده است.

 درست پس از ۶ ماه از عرضه پرچمدار OnePlus به بازار، نسخه 8T نیز عرضه می‌شود. البته که این نسخه دارای ورژن پرو (یعنی 8T Pro) نیست و به همین دلیل هم گوشی OnePlus 8 pro کماکان در فهرست خرید بسیاری از افراد قرار دارد.

همین موضوع دلیل بر این شده که وان پلاس تمرکز خود را روی بهبود این گوشی منعطف کند تا همانند نسخه‌های پرو از نام این کمپانی دفاع کند.

این گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز، طراحی فلت و ماژول دوربین چهارگانه به همراه سیستم دوگانه باتری یکی از بهترین گوشی‌های کشنده پرچمدار است که کمپانی OnePlus تاکنون عرضه کرده است.

بررسی گوشی وان پلاس 8T: قیمت و تاریخ انتشار عرضه

OnePlus تاکنون تنها یک نسخه از گوشی وان پلاس 8T را در تاریخ ۲۳ اکتبر منتشر کرده که شامل ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

دو نسخه سبز و نقره‌ای این گوشی را می‌توانید با قیمت ۷۴۹ دلار خریداری کنید. اگرچه این گوشی نسبت به وان پلاس ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار تا ۵۰ دلار گران‌تر است، اما در عوض رم و حافظه داخلی بیشتری خواهید داشت.

نکات مثبت و منفی گوشی وان پلاس 8T

نکات مثبت
نمایشگر ۱۲۰ هرتز روان، نرم و روشن
شارژ superfast یا فوق سریع
نرم افزار بهینه و پر سرعت
عملکرد معقول و مقبول
طراحی پریمیوم
نکات منفی
عملکرد دوربین رضایت‌بخش نیست
شارژ وایرلسی در این گوشی نیست

بررسی گوشی 8T کمپانی OnePlus: طراحی

برای بررسی این گوشی باید آن را در کنار گوشی OnePlus Nord قرار بدهیم. 8T شباهت بسیاری به گوشی‌های اقتصادی دارد و برای کمپانی وان پلاس هم چنین محسوب می‌شود.

هر دو گوشی دارای فریم مستطیلی با گوشه‌های منحنی هستند و نمایشگر آن‌ها از نوع فلت است، در حالی که نسخه وان پلاس ۸ دارای نمایشگری با گوشه‌های خمیده است. به همین دلیل هم گوشی 8T نسبت به نسخه ۸ معمولی راحت‌تر در دست جای می‌گیرد، ولی انحنای نمایشگر و انحنای لبه‌ها زیباتر است.

گوشی وان پلاس 8T نسبت به گوشی NORD کمی بزرگتر است. اندازه آن 6.32*2.91*0.33 اینچ و وزن آن 6.6 اونس است.

این گوشی با داشتن گلس در پشت و فینیش پریمیوم احساس یک گوشی پرچمدار را به شما خواهد داد، در حالی که گوشی Pixel 5 به عنوان پرچمدار گوگل با فریم آلومینیومی خود چنین احساسی را به شما انتقال نمی‌دهد.

این بزرگ‌ترین حسن گوشی ساخته شده کمپانی وان‌پلاس است که با وجود اینکه شما یک پرچمدار واقعی در دست ندارید، اما کیفیت ساخت آن و فینیش خارق‌العاده‌ای که دارد جزو گوشی‌های دسته بالا و عمدتاً مثبت هزار دلاری است.

 علاوه بر این OnePlus ترفندی برای این گوشی به کار گرفته که در برابر اثر انگشت بسیار مقاوم است. این ترفند در مقایسه با گوشی‌های دیگر یک حسن برای گوشی 8T OnePlus محسوب می‌شود که هیچ اثر انگشتی روی آن نمی‌نشیند.

گوشی وان پلاس 8T اثر انگشت به خود نمی‌گیرد
OnePlus ترفندی برای این گوشی به کار گرفته که در برابر اثر انگشت بسیار مقاوم است.

در این گوشی خبری از IPRating 68 (یعنی ضد آب) و قابلیت ضد گرد و خاک نیست، چیزی که از تمام گوشی‌های پرچمدار امروزی انتظار می‌رود داشته باشند؛ اما خوب این گوشی که پرچمدار نیست!

اگر خرید گوشی ضد آب برایتان اهمیت دارد بد نیست نگاهی به فهرست بهترین گوشی های ضد آب 2020 بیندازید.

در عوض مهندسان OnePlus ترفندی به کار بستند که گوشی وان پلاس 8T را تا حد بسیار بالایی عایق‌بندی کند و این یعنی که گوشی شما در صورت افتادن ناگهانی داخل سینک آب و یا ریختن چای روی آن سالم خواهد ماند.

بزرگترین تغییری که نسبت به نسخه 8 می‌توانید در این گوشی ببینید، ماژول چهارگانه دوربین‌های آن است که در چهارچوبی مستطیلی با گوشه‌های گرد شده قرار گرفته است.

این بزرگ‌ترین تغییری است که در این گوشی نسبت به گوشی وان پلاس ۸ وارد شده و جایگاه آن از وسط گوشی به سمت راست گوشی انتقال یافته است.

 اگرچه من به شخصه دوربین‌های کوچک یا ماژول‌های کوچک‌تر را می‌پسندم، اما استفاده از ماژول‌های دوربین بزرگ در سال ۲۰۲۰ یک الزام برای پرچم دار شدن است.

با وجود تمام نکات مثبتی که در این گوشی دیده می‌شود از نظر رنگ بندی با محدودیت بزرگی مواجه خواهید شد و تنها بین دو رنگ سبز و نقره‌ای می‌توانید انتخاب داشته باشید.

وان پلاس می‌توانست که رنگ آبی موجود در وان پلاس 7T را به این سری از گوشی‌ها نیز بازگرداند، اما این کار را نکرد. هرچند که رنگ‌های سبز و نقره‌ای به قدر کافی جذاب و چشمگیر هستند.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی گوشی وان پلاس 8T چشمان شما را نوازش می‌دهد

بررسی گوشی وان پلاس 8T: نمایشگر

گوشی‌هایی که اخیراً کمپانی OnePlus روانه بازار کرده همگی دارای نمایشگر خارق‌العاده‌ای هستند. نمایشگر ۶.۵۵ اینچی این گوشی نیز رزولوشین ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ را مهمان چشمان شما خواهد کرد.

علاوه بر این مهم‌ترین نکته در رابطه با رزولوشن گوشی وان پلاس 8T ، نرخ تازه سازی صفحه ۱۲۰ هرتز است که تجربه نرم‌تری از گشت و گذار در فضای مجازی، اسکرول کردن و یا تماشای فیلم به شما خواهد داد.

نمایشگرهایی که نرخ تازه‌سازی تصویر بالا دارند به یک امر مثبت و یک نقطه برتری تبدیل شده‌اند و به ندرت پیش می‌آید که پس از تماشای فیلم در این نمایشگر، با نمایشگرهای قدیمی ۶۰ هرتز کنار بیایید!

برای این امر تنها کافی است یک بار از نمایشگرهای ۱۲۰ و یا ۹۰ هرتز استفاده کنید و سپس به نمایشگر ۶۰ هرتز نگاه کنید. خواهید دید که هیچ رغبتی به ادامه نگاه کردن نخواهید داشت.

اگرچه اختلاف بزرگی میان ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز دیده نمی‌شود، اما تصویر نمایش داده شده توسط این دو پنل تفاوت بزرگی با هم ندارند و تنها زمانی می‌توانید اختلاف میان آن‌ها را ببینید که دو نمایشگر را در کنار یکدیگر قرار دهید.

کیفیت 1080p که در این گوشی قرار دارد نسبت به گوشی‌های ۶.۵ اینچی بازار که پرچم‌دار هستند نمی‌تواند زیاد شفاف باشد، اما بین کیفیت ۱۰۸۰ و ۱۴۴۰ به ندرت می توانید اختلافی را ببینید مگر اینکه روی تصاویر زوم کنید و یا آن‌ها را کنار یکدیگر قرار دهید.

در این نمایشگر از پنل OLED استفاده شده که از کیفیت HDR نیز پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل این گوشی از پس رنگ‌ها، کنتراست‌ها و شفافیت بالا بر خواهد آمد.

در تست‌های انجام شده در حالت VIVID نزدیک به ۱۶۹.۹ درصد از رنگ‌های sRGB و ۱۲۰.۲ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پشتیبانی کرده است.

از نظر دقت رنگی نیز امتیاز Delta-E گوشی وان پلاس 8T برابر با 0.29 بوده که گوشی S20 FE را با امتیاز 0.3 شکست داده است.

اگر هم نمایشگر را به حالت طبیعی خود باز گردانید امتیاز Delta-E برابر با 0.22 است که پوشش بهتری از رنگ را ارائه خواهد داد.

اگر با این نمایشگر به تماشای فیلم در فیلیمو یا یوتیوب بنشینید تمام رنگ‌های واقعی موجود در فیلم از ژانر جنایی گرفته تا حتی انیمیشن را خواهید دید.

دوربین گوشی وان پلاس 8T
مهندسان OnePlus لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید از گوشی وان پلاس ۸ را برداشته و در کنار یک لنز ۵ مگاپیکسلی Macro و لنز دو مگاپیکسلی Monochrome آن را قرار داده اند و بدین ترتیب ماژول 8T ساخته شده است.

بررسی گوشی وان پلاس 8T : دوربین

در رابطه با دوربین، مهندسان OnePlus لنز ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید از گوشی وان پلاس ۸ را برداشته و در کنار یک لنز ۵ مگاپیکسلی Macro و لنز دو مگاپیکسلی Monochrome آن را قرار داده اند و بدین ترتیب ماژول 8T ساخته شده است.

هرچند که در این ماژول خبری از لنز Telephoto، همان لنزی که در گوشی Oneplus 8 pro یا Galaxy S20 FE قرار دارد نیست.

البته که حذف لنز تله فوتو از این گوشی کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد چرا که در نسخه وان پلاس ۷ تی که سال گذشته عرضه شد یک لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قدرت زوم سه برابری وجود داشت.

با وجود ماژول چهارگانه دوربین در گوشی وان پلاس 8T و پیش زمینه ذهنی که از دوربین پرچمدار وان پلاس 8 پرو داشتیم انتظار ما از دوربین گوشی 8T بیش از اندازه بالا بود و دوربین‌های این گوشی آنچنان که باید خود را نشان ندادند.

در مقایسه با گوشی pixel 5 دوربین ۴۸ مگاپیکسلی 8T وان پلاس روش خود را برای عکس گرفتن دارد. این دوربین با استفاده از تکنیک ادغام پیکسل یا (pixel bining) به روش آزمون خطا تصاویر گرفته شده را تا ۱۲ مگاپیکسل کاهش می دهد.

 توجه داشته باشید که همانند دیگر گوشی‌های این کمپانی که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی دارند این امکان وجود دارد که تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی نیز ثبت کنید.

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تصاویر با جزئیات بیشتری ثبت می‌کند و جزئیات را هنگام بزرگنمایی تصویر می‌توانید ببینید، اما در اصل آنچنان تفاوتی بین این نسخه و نسخه ۱۲ مگاپیکسلی نمی‌توانید پیدا کنید.

بین رنگ و روشنایی هر دو تصویر تفاوت‌هایی وجود دارد اما هیچکدام رنگ و نور طبیعی و نزدیک به زندگی واقعی را نمایان نمی‌کنند.

با در نظر گرفتن اینکه سنسور به کار رفته در دوربین ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی همان سنسور Sony IMX586 به کار رفته در نسخه OnePlus 7T pro است، حتما باید نگاهی به ارتقا تفاوت‌های کارکردی این دو گوشی بیندازیم.

تصاویر گرفته شده از هر دو گوشی نشان می‌دهد که گوشی 8T تصویر روشن‌تر و گرم‌تری دارد که هنگام زوم در تصاویر جزئیات بیشتری از آن می‌توانید ببینید.

تصاویر گرفته شده با گوشی وان پلاس 8T
تصاویر گرفته شده با گوشی وان پلاس 8T نور شفاف و خوبی دارند

با وجود اینکه یک دوربین ماکرو ویژه در این گوشی قرار دارد نبود لنز تله فتو می‌تواند کمی در ثبت تصاویر سوژه از نزدیک سخت باشد.

از آنجایی که در گوشی 7T pro لنز اپتیکال با قدرت زوم سه برابری وجود دارد ثبت تصاویر پرتره و کلوزآپ کمی آسان است اما در گوشی وان پلاس 8T این کار به یک چالش برای شما مبدل خواهد شد.

اما اگر در تصاویر گرفته شده از گوشی 8T نگاه کنید می‌بینید که تصویر ثبت شده با دوربین ماکرو به هنگام زوم جزئیات بی نظیری را به شما خواهد داد.

نبود لنز تله فوتو بار دیگر در زوم ۱۰ برابری این گوشی خودنمایی می‌کند که ترکیبی از زوم اپتیکال و دیجیتال است.

به صورت پیشفرض گوشی 8T تصاویر خوبی در حالت night mode یا حالت شب دارد؛ هرچند که کمی هاله نوری مشخص در تصویر خواهید داشت.

برای ثبت تصویر در شب تنها کافی است که حالت شب آن را فعال کنید و بقیه کار را به دوربین این گوشی بسپارید.

برای ثبت ویدئو نیز گوشی وان پلاس 8t از کیفیت ۱۰۸۰ با ۳۰ فریم بر ثانیه شروع کرده و آن را تا کیفیت 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه افزایش می‌دهد؛ دقیقا همان ستاپی که در گوشی وان پلاس ۸ نیز می‌توانید ببینید.

در این گوشی حالت Super Slow motion نیز وجود دارد که می‌توانید با کیفیت 720p و ۴۸۰ فریم بر ثانیه یا کیفیت 1080p و ۲۴۰ فریم بر ثانیه به ثبت ویدیو‌های آهسته بپردازید.

در مجموع، مشکلاتی که با تصاویر گرفته شده در گوشی هواوی OnePLus 8T دیده می‌شود احتمالاً نوعی اختلال نرم افزاری است که سخت افزار این گوشی‌ها مشکلی ندارد.

این مشکل در گذشته نیز بارها در عرضه اولیه گوشی‌های وان پلاس دیده شده که با عرضه یک بروزرسانی عملکرد دوربین‌ها ارتقای دوچندانی یافته است.

ولی به نظر من تا الان مهندسان وان پلاس باید این مشکل را پیدا می‌کردند و این چالش‌ها را برای یک گوشی با این نرخ قیمتی برطرف می‌کردند.

چیپست به کار رفته در گوشی وان پلاس 8T
چیپست به کار رفته در گوشی وان پلاس 8T همان snapdragon 865 در گوشی 7T Pro است، هرچند که انتظار می‌رفت نسخه پلاس باشد.

عملکرد گوشی وان پلاس 8T

در ابتدا انتظار داشتم که گوشی وان پلاس 8T با چیپست Snapdragon 865 Plus عرضه شود، چرا که سری گوشی‌های T کمپانی وان پلاس از جدیدترین چیپست‌های Qualcomm استفاده می‌کنند. اما در این گوشی چیپست Snapdragon 865 قرار گرفته است، همان چیپستی که در نسخه OnePlus 8 که ۶ ماه پیش عرضه شد وجود داشت.

به گفته یکی از مهندسان شرکت OnePlus: «این شرکت بر این باور بوده که چیپست Snapdragon 865 از پس تمام کارهایی که به گردن این گوشی قرار دارد بر خواهد آمد، در نتیجه ارتقاء چیپ نمی‌توانست تفاوتی ایجاد کند»

من به شخصه فکر می‌کنم که مهندسان وان پلاس تصمیم گرفتند از جدیدترین چیپست‌های Qualcomm استفاده نکند تا قیمت گوشی را پایین نگه دارند و رقابت را در بازار از دست ندهند.

همانطور که گفته شد این گوشی مانند تمام گوشی‌های دیگری که از چیپست‌های مشابه استفاده می‌کنند، عملکرد رضایت‌بخشی داشته است.

در تست Geekbench 5، گوشی 8T در بخش تک هسته امتیاز ۸۸۷ و در بخش چند هسته امتیاز ۳۲۰۳ را به دست آورده است. با وجود اینکه گوشی OnePlus 8T عملکرد بهتری در مقایسه با گوشی S20 FE با امتیاز چند هسته 2928 داشته اما باید توجه کنید که سامسونگ تنها یک رم ۶ گیگابایتی در مقایسه با با رم ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی دارد.

در بخش گرافیکی گوشی وان پلاس  ۸ تی تست GFXBench Aztec Ruins Vulcan را انجام داده و امتیاز ۱۳۷۵ را به دست آورده است.

گوشی‌هایی همانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا که دارای Snapdragon 865 Plus هستند قطع به یقین در بخش Benchmark گوشی وان پلاس 8T را شکست می‌دهند اما در هر صورت گوشی 8T عملکردی شبه پرچمدار دارد و در دنیای واقعی به خوبی از پس هر کاری که به آن بدهید بر خواهد آمد.

گوشی OnePlus 7T خوره بازی‌هایی همانند Call of Duty Mobile است که با نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتز عملکرد بهینه و نرمی را برای شما فراهم خواهد ساخت.

سیستم خنک کننده Vapor Chamber cooling

 در این گوشی از سیستم خنک کننده گوشی Chamber Cooling استفاده شده که تنها در گوشی‌های مخصوص گیمینگ می‌تواند آن را ببینید.

این سیستم باید گوشی را خنک نگه دارد اما در بعضی از بازی‌های سنگینی مانند Call of Duty، Fortnite و PUBG Mobile کمی گوشی شما گرم خواهد شد.

به لطف OXygenOS گوشی‌های تولید شده وان پلاس همگی سرعت بالایی دارند که آن هم به خاطر سبک بودن این پوسته است.

همین قاعده برای OnePlus 8T هم دیده می‌شود. این گوشی واکنش پذیری بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌توانید از Gmail به Whatsapp بپرید و به YouTube بروید و حتی یک ذره هم آزار نبینید.

نبود چیپست Snapdragon 865 در این گوشی ممکن است طرفداران وان پلاس را کمی ناامید کند اما این به این معنا نیست که گوشی 8T سریع‌ترین گوشی در بازار اندروید لقب نمی‌گیرد.

قابلیت شارژ پر سرعت ۶۵ واتی در گوشی وان پلاس 8T

بررسی گوشی 8T OnePlus: طول عمر باتری و نحوه شارژ شدن

به لطف باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری مطمئن باشید که گوشی وان پلاس 8T یک روز کامل در اختیار شما خواهد بود و هیچ نیازی به شارژ مجدد آن نخواهید داشت.

در تست باتری که شامل گشت و گذار در اینترنت با بالاترین حد نور نمایشگر و اینترنت 4G است، این گوشی ۹ ساعت و ۵۸ دقیقه در استفاده مداوم با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز روشن مانده است.

البته این عدد نمی‌گذارد نام گوشی وان پلاس 8T در فهرست بهترین گوشی با طول عمر باتری قرار بگیرد اما این زمان با این نرخ تازه سازی بالای تصویر رضایت بخش است.

مثلاً اگر نرخ تازه سازی تصویر را به ۶۰ هرتز کاهش دهید گوشی برای شما ۱۰ ساعت و ۴۹ دقیقه به صورت متداوم کار خواهد کرد.

البته که به لطف شارژر قدرتمند این گوشی، زمان زیادی را برای شارژ کردن آن از دست نخواهید داد. شارژ پرسرعت همیشه یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های وان پلاس بوده است.

تغییر از شارژ ۳۰ وات به ۶۵ وات تغییر بزرگی است که در گوشی 8T شرکت وان پلاس رخ داده که از صفر تا ۵۵ درصد را می‌توانید در عرض ۱۵ دقیقه به دست بیاورید. اگر خیلی عجله دارید هم ۳۰ دقیقه فقط زمان نیاز دارید تا گوشی خود را با ۹۳ درصد شارژ تحویل بگیرید.

این اتفاق به لطف سیستم باتری گوشی است که به جای استفاده از یک باتری بزرگ، از دو باتری کوچک استفاده شده است. با این کار محدودیت‌های مقاومت الکتریکی کاهش پیدا کرده و در نتیجه دستگاه کمتر داغ می‌شود و امکان شارژ سریع را می‌دهد.

مطمئن باشید که این تکنولوژی در سال‌های آینده توسط کمپانی‌های بزرگ‌تر همانند Apple و Samsung و یا Xiaomi نیز استفاده خواهد شد.

البته با قرار دادن این شارژ پرسرعت قابلیت شارژ وایرلسی از این گوشی حذف شده است تا قیمت آن متعادل نگاه داشته شود.

شاید برای کسانی که طرفدار وان پلاس هستند کمی ناامید کننده باشد که پس از سال‌ها انتظار شارژ وایرلسی را در گوشی 8 Pro دیدند اما در گوشی 8T آن را نمی‌بینند.

گوشی وان پلاس 8T: نرم افزار

گوشی وان پلاس 8T با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود و قابلیت‌های جدیدی همانند کنترلگر‌های موسیقی و یا قابلیت‌های جدید برای ثبت اسکرین شات در خود دارد و Haptic feedback آن ارتقا یافته است.

این یعنی 8T جدیدترین قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی اندروید را در خود دارد. اما جالب‌ترین قسمت نرم افزار رابط OxygenOS است. یک پوسته سبک که وان پلاس آن را به اندروید متصل کرده و در این گوشی نیز بهبودهایی به خود دیده است.

یکی از این بهبودها را می‌توان بهینه‌سازی برای کار با یک دست عنوان کرد. برای مثال در این نسخه از گوشی 8T حالت شب یا Dark Mode به کار رفته که سطح رنگی لایه‌های منوی اصلی را بهبود می‌بخشد تا بتوانید متون را راحت‌تر بخوانید.

Haptic feedback جدیدترین نسخه با قابلیت ارتعاشی بالا

در این نسخه از اکسیژن قابلیت خاموش نشدن نمایشگر (Always-on) نیز اضافه شده که می‌توانید آن را با اعلان‌ها و ساعت‌های مختلف ترکیب کنید و تنها نکته منفی این است که این قابلیت باتری گوشی شما را می‌خورد.

در مجموع گوشی وان پلاس 8T چطور است؟

به شخصه زمانی که این گوشی را در دست گرفتم عاشق آن شدم و در نظر دارم که روزی این گوشی را بخرم. هرچند که در ابتدا فکر می‌کردم وان پلاس ۸ پرو یک برادر به دست آورده که گوشی وان پلاس 8T نامیده شده و یک کشنده پرچمدار است.

 به ویژه با قابلیت‌های جدید و برچسب قیمتی بی‌نظیری که دارد وسوسه کننده است و قابلیت رقابتی بالایی نیز دارد.

هرچند که نسبت به قیمت ۷۴۹ دلاری که دارد دوربین‌های ضعیف آن و عملکرد نسبتاً ضعیف در مقایسه با دیگر گوشی‌های هم تراز خود در بازار کمی آدم را به شک می‌اندازد.

از جمله نکات مثبت این گوشی می‌توان به کیفیت ساخت و عملکرد خوب در مقایسه با بعضی از گوشی‌های پرچمدار کمپانی‌های مختلف و نرخ تازه سازی تصویر ۱۲۰ هرتز نام برد.

اگرچه این گوشی در تست Benchmark امتیاز بهتری نسبت به بعضی از مدل‌های سامسونگ حتی دریافت کرده اما در دنیای واقعی نمی‌توانید اختلاف آنچنانی از نظر عملکرد ببینید.

اگر تاکنون از گوشی‌های وان پلاس استفاده نکردید توصیه گوشی 8T برای شما کمی دشوار و ریسکی است. مثلاً گوشی Galaxy S20 FE در مقابل این گوشی روی کاغذ ضعیف‌تر است، هرچند از نظر عملکرد، حتی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی که در آن قرار دارد هم نمی‌تواند رتبه گوشی سامسونگ را بشکند.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.