بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی ؛ 7 اپلیکیشنی که از پیشفرض‌های گوشی بهترند

شاید تا به حال به این که آیا اپلیکیشن دوربین گوشی شما دارای کمبود است یا نه فکر نکرده باشید، اما در این فهرست 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی را برای شما قرار داده‌ایم که به کلی نوع عکسبرداری شما را تغییر داده و دیدگاه شما را به عکاسی و عکسبرداری دچار دگرگونی خواهند کرد.

احتمالا شما هم مثل من نمی‌خواهید که خود را به امکانات پیشفرض گوگل و اپل محدود کنید؛ چرا که اپلیکیشن‌هایی سومی هم وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند عکاسی با گوشی را به مرحله تازه‌ای وارد کنید.

درباره اپلیکیشن های دوربین های طرح ترافیک صحبت نمی‌کنیم، این ابزار به شما این قابلیت را می‌دهند که چگونگی عکسبرداری را کنترل کنید. با این ابزار می‌توانید فیلترها و افکت‌های مختلفی را به صورت لایو و همزمان روی تصاویر خود اعمال کنید تا خروجی نهایی را از قبل بررسی کرده باشید.

بیشتر بخوانید: ثبت گوشی در سامانه همتا

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی اپلیکیشن‌های سومی هستند که به شما اجازه می‌دهند تا آن‌ها را با دیگر اپلیکیشن‌های موجود در گوشی خود یکپارچه کنید. البته توجه داشته باشید که همچنان می‌توانید تصاویر خود را در Google Photos و Apple iCloud ذخیره کنید.

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی آیفون

دسترسی به تنظیمات پیشرفته در IOS با Manual

اپلیکیشن Manual به شما امکان دسترسی به تنظیماتی را می‌دهد که به صورت پیشفرض نمی‌توانید در آیفون آن‌ها را بیابید. تنظیماتی همانند سرعت شاتر، ISO، بالانس روشنایی، فوکوس و Exposure همگی در این اپلیکیشن قابل تنظیم و قابل دسترسی هستند.

در رابط کاربری این اپلیکیشن، از نمودار رنگی (Histogram) و نقشه تصویری نیز استفاده شده است. زمانی که در حال بازبینی عکس‌های گرفته شده هستید می‌توانید این نمودار را ببینید و این قابلیت Manual‌را به بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی آیفون تبدیل کرده است.

می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف تم سیاه و سفید انتخاب کنید. همچنین نمایشگر EXIF هم در این اپلیکیشن وجود دارد و حتی می‌توانید از گریدهای overlay سه‌گانه نیز استفاده کنید. این گزینه به شما کمک می‌کند تا سوژه را به بهترین حالت ممکن برسانید، حداقل از نظر تئوریک که چنین چیزی گفته شده است. در مجموع این اپلیکیشن بسیاری کاربردی است و استفاده از آن بسیار آسان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی Manual

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی اندروید

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی اندروید – Open Camera

این اپلیکیشن ویژگی‌های بسیاری دارد و با این وجود نه گیج کننده است . نه کار کردن با آن دشوار خواهد بود. بدون شک می‌توان open camera را یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی اندروید عنوان کرد. با این اپلیکیشن به ISO پیشرفته دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بالانس رنگی را تنظیم کنید. زمانی که با این اپلیکیشن شروع به عکس گرفتن کنید، به گزینه exposure دسترسی دارید و حالت پایدارساز خودکار تصویر نیز همه چیز را برای شما مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید: ویژگی های اندروید 13

می‌توانید گریدهای مختلف و فریم‌های متنوعی را بر روی تصویر گرفته شده خود به صورت overlay قرار دهید. در این اپلیکیشن امکان قرار دادن دستور صوتی ویژه برای گرفتن عکس وجود دارد. می‌توانید تصاویر را با فرمت RAW ذخیره کنید و یا حالت HDR‌ را فعال یا غیرفعال کنید. این‌ها تنها گوشه‌ای از قابلیت‌های این اپلیکیشن هستند.

چیزی که Open Camera‌را به یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی اندروید تبدیل کرده این است که تمامی این قابلیت‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار خواهید داشت. اگرچه همانند تمامی اپلیکیشن‌های رایگان، توصیه می‌شود که اگر این اپ برای شما کاربردی و راضی کننده بود، مبلغی را برای توسعه‌دهندگان آن در نظر گرفته و کمک کنید.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی Open Camera

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی آیفون سپهر تعامل

دسترسی به فوکس قوی در آیفون با Prime

یکی از ویژگی‌های بارز این اپلیکیشن، دسترسی به فوکس قدرتمند است. زمانی که با این اپ عکس می‌گیرید، سوژه‌ای که فوکس روی آن است پر رنگ شده و می‌توانید دریابید که دقیقا چه سوژه‌ای مورد توجه دوربین قرار دارد. با این قابلیت می‌توانید روی نمایشگر سوژه هایلایت شده را ببینید و به راحتی افکت‌های مختلفی همانند بوکه یا پس زمینه بلوری را در تصویر اعمال کنید. این ویژگی خود به تنهایی prime را یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی تبدیل می‌کند، اما اگر به فرمت RAW احتیاج داشته باشید هم می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید

گزینه‌های بیشتری هم در این اپ خواهید یافت. گزینه‌هایی همانند فلش کامل نوری، کنترل سرعت شاتر، تنظیمات نوری، exposure و حالت‌های مختلف برای شات‌های فریمی همگی در این اپ قرار دارند. همچنین، یک اپلیکیشن مشابه برای اپل واچ هم قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد از ساعت خود به عنوان دستگاه کنترل از راه دور استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی آیفون Prime

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی-footejاپلیکیشن دوربین مدرن برای اندروید با Footej

اپلیکیشن Footej بدون شک یکی از مدرن‌ترین اپلیکیشن های دوربین است که برای اندروید می‌توان آن را دانلود کرد. این اپ شباهت زیادی با اپلیکیشن دوربین iOS دارد اما این شباهت تنها در طراحی چرا که با یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی مواجه هستید. این اپلیکیشن ویژگی‌های خوبی دارید که به شما کمک می‌کند هر زمانی که آن را باز کردید، دقیقا همان عکسی را بگیرید که می‌خواهید.

قابلیت‌های بسیاری در کنترل شما قرار دارند از جمله سرعت شاتر و ISO و همچنین می‌توانید تصاویر خود را با فرمت RAW ذخیره کنید. قابلیت‌های ویژه‌تر و پیشرفته‌تری نیز در اختیار شما قرار دارد از جمله فوکوس و exposure که تنظیمات پیشرفته‌ای روی آن می‌توانید انجام بدهید. گزینه کاربردی دیگر نیز برای شما قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید مستقیما از دوبین خود GIF ثبت کنید. رابط کاربری نیز بسیار تمیز است و یک گالری نیز درون این اپ برای تماشای تصاویر قرار دارد. با داشتن این اپ می‌توانید لذت داشتن یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی را بچشید.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی footej

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی Camera+

سرآمد بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی آیفون- Camera پلاس

 احتمال اینکه اپلیکیشن بهتری از Camera Plus برای آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود پیدا کنید بسیار کم است. از تنظیمات دستی پیشرفته‌ای که می‌توانید از صفحه نمایشگر کنترل کنید گرفته تا ابزار حرفه‌ای روشنایی، این اپ می‌تواند به شما قابلیت‌هایی را بدهد که کمتر اپلیکیشنی توان انجام چنین کاری را داشته باشد.

از حالت RAW استفاده کنید و از هر چیزی که وارد سنسور دوربین شما می‌شود عکسبرداری کنید. یا شاید هم بخواهید که سرعت شاتر را کاهش دهید تا نور بیشتری وارد تصویر شما شود. همچنین می‌توانید از حالت Action استفاده کنید تا یک سوژه متحرک را در فوکوس نگاه دارید. Camera+ یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی است که می‌توانید بازی‌های بسیاری با آن روی تصاویر انجام دهید. بدون شک این اپلیکیشن حتی سرسخت‌ترین عکاسان را هم راضی خواهد کرد.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی +Camera

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی CameraMX

اپلیکیشن سنگین وزن اندرویدی- Camera MX

یکی از اپلیکیشن‌های سنگین وزن برای عکاسی با اندروید Camera MX نام دارد. این اپلیکیشن تمامی قابلیت‌هایی که ممکن است از آن انتظار داشته باشید را در خود جای داده است. با رابط کاربری بسیار راحت و زیبای آن می‌توانید با هر سلیقه‌ای عکس خاص خود را به ثبت برسانید. با این اپ می‌توانید فیلترهای زنده روی تصاویر خود قرار بدهید، می‌توانید فایل‌های GIF ضبط کنید و از حالت HDR و بهینه ساز تصویر نیز استفاده کنید.

Camera MX جزو بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی است چرا که می‌توانید پیش از عکسبرداری فوکوس و exposure را تنظیم کنید و از grid overlay برای اینکه همه عکس‌ها در وضعیت خوبی باشند استفاده کنید. ورای این‌ها گزینه‌های بسیار خوبی برای فیلمبرداری نیز قرار دارد که شامل اعمال فیلترهای مختلف در حالت زنده و همزمان با رکورد فیلم است.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی CameraMX

برنامه اینستاگرام سپهر تعامل

Instagram هم جزو بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی است

باوجود story های مختلف و پیامرسانی خصوصی، هشتگ‌ها و اینفلوئنسرهای مختلف، اینستاگرام معروف به ذات خود یک اپلیکیشن دوربین بسیار خوب است. بد نیست نگاهی به گزینه‌های این اپلیکیشن برای عکاسی بیندازید و قاعدتا می‌فهمید که چقدر بهتر از آن چیزی هستند که فکر می‌کردید.

اینستاگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی است که ده ‌ها فیلتر خوب برای تصویر در آن قرار گرفته است، علاوه بر این، ابزارهایی برای ویرایش عکس‌ها نیز در اختیار شما قرار دارد که شامل، روشنایی، چرخش عکس، کنتراست، رنگ بندی، سایه، هایلایت و غیره می‌شود. اینستاگرام را می‌توان یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای ثبت سریع عکس عنوان کرد.

دانلود اپلیکیشن دوربین گوشی Instagram

بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی فراتر از آنچه که تصور کنید به تصویر می‌کشند

در این مطلب چند اپلیکیشن کاربردی برای شما عنوان کردیم. البته که اپلیکیشن‌های معرفی شده ممکن است با محدودیت‌هایی از جمله پولی بودن مواجه باشند، اما خب قاعدتا امکانات رایگان آن در حد کفایت برای شما کارایی خواهند داشت.

بسیاری از افراد خود را محدود به استفاده از اپ‌های پیشفرض کمپانی می‌کنند، اما بهترین اپلیکیشن های دوربین گوشی قابلیت‌هایی دارند که عکس شما را همانند عکس‌های حرفه‌ای ثبت کنند. اگر اپلیکیشن دیگری می‌شناسید، به ما و دیگران در قسمت نظرات معرفی کنید.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.