بهترین گوشی های سامسونگ 2020 که فقط خوره‌های موبایل باید بخرند

بهترین گوشی و موبایل های سامسونگ 2020 که فقط خوره‌های موبایل باید بخرند

فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 به قدری طیف وسیع و بزرگی را شامل می‌شود که به سختی می‌توان یک گوشی از میان این فهرست انتخاب کرد. از آنجایی که سامسونگ سری S20 خود را به تازگی رونمایی کرده و گوشی تاشوی جدید آن یعنی Z Flip نیز وارد بازار شده است، دست بازی برای خرید گوشی سامسونگ دارید، با این حال باید ببینید که کدام گوشی برای کار شما خوب است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین گوشی های سامسونگ سال 2022

خط تولید S20 پردازنده‌های به مراتب پر سرعت‌تری دارند و دوربین‌های هر سه مدل آن نیز به شدت خوب هستند. نمایشگرهای این سری هوشمندی بسیار بالایی دارند. به لطف اندازه‌های بالای آن‌ها – تا 9.6 اینچ!- یک سر و گردن از دیگر گوشی‌های این کمپانی بالاتر می‌ایستند.

در صورتی که احساس می‌کنید به جدیدترین و بهترین ویژگی‌هایی که در مدل‌های جدیدتر سامسونگ از جمله S20 نیاز ندارید، گوشی سامسونگ گلکسی s10 plus همچنین جزو بهترین موبایل های سامسونگ 2020 است که می‌توانید همین اکنون آن را خریداری کنید. این گوشی نسبت به تمام موبایل های سامسونگ نمایشگر بزرگ‌تری دارد و باتری آن مدت زمان بیشتری دستگاه را روشن نگاه می‌دارد.

Galaxy Note 10 Plus هم یکی از انتخاب‌های برگزیده ما است. نوت 10 پلاس حتی نسبت به S10 Plus نیز نمایشگر بزرگ‌تری دارد که در ابعاد 6.8 اینچی ارائه شده و علاوه بر این، دارای قلم S Pen نیز هست که قابلیت‌های گوشی را بیشتر افزایش می‌دهد. اگر هم نمی‌خواهید که پول زیادی خرج کنید، Galaxy A50 یک گزینه قانع کننده است که در لیست بهترین گوشی‌های 2020 قرار دارد. گزینه دیگری که در مقابل شما قرار دارد، Galaxy S10e است که در عین زیبایی قدرت بسیار بالایی نیز دارد. این لیست به منظور آشنایی با بهترین گوشی های سامسونگ 2020 تهیه شده و به شما این امکان را می‌دهد که گزینه‌های مناسب پیش روی خود را بشناسید.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 که می تونم بخرم

بررسی تخصصی بهترین گوشی های سامسونگ 2020

بدون شک سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین برندها در دنیای اندروید است و اگر بخواهید یک گوشی جدید خریداری کنید باید حتما نگاهی به محصولات فوق‌العاده این غول کره‌ای بیاندازید. احتمالا اگر با کسی درباره خرید یک گوشی جدید مشورت کنید اولین چیزی که به شما می‌گوید این است که : «یک مدل از نوت انتخاب کن یا جدیدترین سری S را خریداری کن!» سامسونگ رنج متفاوت قیمتی برای گوشی‌های خود در نظر گرفته که از 100 دلار تا 1400 دلار می‌توانید از آن خریداری کنید.

بعضی از گوشی‌های میان رده سامسونگ دارای به‌روزترین قطعات و بهترین امکانات در حد و اندازه یک گوشی پرچمدار هستند؛ به همین دلیل انتخاب یک گوشی خوب می‌تواند تا حدودی دشوار شود. به همین دلیل هم این لیست را تهیه کرده‌ایم. در این فهرست به بررسی تخصصی بهترین گوشی های سامسونگ 2020 می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

بهترین گوشی های سامسونگ 2020- سامسونگ s20 ulltra

گوشی های گران قیمت سامسونگ – Galaxy S20| S20 plus| S20 Ultra

سری S20 گوشی های گران قیمت سامسونگ را شامل می‌شود. این سری گوشی حضور قدرتمند سامسونگ را در سال 2020 نشان می‌دهد؛ چرا که گوشی‌های پرچمدار این کمپانی تا این لحظه است. با خرید این گوشی‌ها همان چیزهایی را به دست می‌آورید که در خط S نیز دیده می‌شوند. از این میان می‌توان گزینه‌هایی همانند نمایشگر خوب، عرضه به میزان کافی، دوربین هوشمند، مشخصات سخت افزاری برتر و نرم افزار روان اشاره کرد.

تنها انتقادی که به گوشی‌های این خط می‌توان گفت، این است که بسیار گران قیمت هستند و در عین حال، ارزش پرداخت این حجم از پول را ندارند. حتی اگر با استانداردهای طرفداران سامسونگ هم این سه مدل را بررسی کنیم بازهم 1400‌ دلار بسیار زیاد است، اما بسیاری بر این باورند که برای داشتن جدیدترین و بهترین موبایل های سامسونگ 2020 باید هزینه کرد! البته باید توجه داشته باشید که این گوشی جدیدترین فناوری اینترنتی، یعنی اینترنت 5G را با خود دارد و همچنین یک دوربین با قابلیت 100x زوم یا بزرگنمایی برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هر سه نمایشگر این گوشی کیفیت QHD+ دارند که لذت تماشای محتوای خوب و فیلم را برایتان تضمین خواهند کرد. در هر سه گوشی نیز از جدیدترین چیپست‌های Exynos استفاده شده است. SD 865 نیز ممکن است در کشورهای مختلف بر حسب سفارش دیده شود، اما مجموعا Exynos 990 سرعت بسیار خوبی را برای پردازش فراهم خواهد کرد.

” گوشی سامسونگ گلکسی S20 Ultra گوشی بسیار خوبی است؛ البته اگر بتوانید پول خرید آن را بپردازید “

برای خرید این گوشی باید 1399 دلار بپردازید و البته مطمئن خواهید بود که یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 را خواهید داشت. با پرداخت این پول 12 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی به دست خواهید آورد. نمایشگر این گوشی 6.9‌ اینچ ابعاد دارد و 120 هرتز نرخ تازه‌سازی تصویر آن است. این یعنی که می‌توانید انیمیشن‌های نرم‌تری را در دستگاه خود تجربه کنید. به لطف باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپری این گوشی برای مدت زمان بسیار زیادی روشن خواهد ماند.

ابعاد نمایشگر: 6.9 اینچنسخه اندروید: 10 با OneUI 2

پردازنده:

Snapdragon 865 در آمریکا

Exynos 990 در جهان

دوربین: 12MP + 48MP + 108MP پشتی

40MP جلویی

میزان رم و حافظه داخلی: 12 و 16 گیگابایت رم و 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ گلکسی s10 plus

یک گوشی قدرتمند با قیمتی پایین‌تر – موبایل سامسونگ گلکسی S10 plus

گوشی سامسونگ گلکسی S10 plus استاندارد بسیار بالایی برای این کمپانی ایجاد کرده که بالاتر از تمام گوشی‌های آن نشسته است. نمایشگر Infinity-O در این گوشی تجربه‌ای بی نظیر برای کاربر فراهم می‌کند؛ چرا که ویدیوها و اپلیکیشن‌ها تمام نمایشگر را پر می‌کنند و در عین حال هیچ کناره مزاحمی در تصویر وجود نخواهد داشت. این گوشی بدون شک یکی از بهترین موبایل های سامسونگ 2020 است، چرا که جدیدترین امکانات سامسونگ را در خود دارد و حتی با جدیدترین قابلیت های اندروید 10 نیز سازگاری کامل دارد.

سامسونگ در این گوشی از پردازنده snapdragon 855 استفاده کرده که تا سال‌ها روی گوشی به خوبی کار خواهد کرد. با اضافه شدن لنز تلو فوتو و اولتراواید به دوربین اصلی پشتی، می‌توان انتظار یک تصویر عالی و بی نقص را داشت؛ البته دوربین‌هایی که در گوشی‌های دیگر قرار دارند در نور کم تصاویر بهتری ثبت می‌کنند.

ابعاد نمایشگر: 6.4 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Snapdragon 855 در آمریکا

Exynos 9820 در جهان

دوربین: 16MP + 12MP + 12MP پشتی

10MP + 8MP جلویی

میزان رم و حافظه داخلی: 8 و 12 گیگابایت رم و 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 1 ترابایت حافظه در بعضی نسخه‌ها

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

بهترین گوشی سامسونگ با نمایشگر بزرگ – Samsung galaxy note 10 plus

با وجود گوشی S10 plus که نمایشگر 6.4 اینچی دارد، آیا جایی برای گوشی‌های بزرگ‌تر هم در سامسونگ دیده می‌شود؟ گلکسی نوت 10 پلاس بهترین موبایل سامسونگ با نمایشگر بزرگ است که به لطف اندازه 6.8 اینچی، جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 نیز است. این نمایشگر به لطف پنل AMOLED خود، یکی از بهترین نمایشگرهایی است که در گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود.

قلم S Pen‌ در این گوشی قابلیت‌های جدیدی به دست آورده است؛ از این میان می‌توان به قابلیت شناسایی از راه دور اشاره کرد که کارهای عجیب و قریبی برایتان انجام خواهد داد. هرچند دوربین‌های این گوشی به حد قابل قبولی خوب نیستند. این پیکربندی دقیقا همانی است که در s10 و s10 plus می‌توانید ببینید، با این تفاوت که یک سنسور Time-of-Flight هم در آن قرار دارد.

پردازنده Snapdragon 855 در کنار رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی سریع‌تر که از نوع UFS 3.0 است قرار گرفته و همین دلیل این گوشی را در فهرست موبایل های خوب سامسونگ قرار می‌دهد.

ابعاد نمایشگر: 6.8 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Snapdragon 855 در آمریکا

Exynos 9825 در جهان

دوربین: 16MP + 12MP + 12MP پشتی

10MP جلویی

میزان رم و حافظه داخلی: 12 گیگابایت رم و 256 و 512 گیگابایت حافظه داخلی

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ گلکسی s10e

یک گوشی خوب، با نمایشگر کوچک – سامسونگ گلکسی S10e

اگرچه این گوشی نسبت به S10 150 دلار ارزان‌تر است، اما بدون شک یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 عنوان می‌شود. با خرید این گوشی بهترین ویژگی‌های و قابلیت‌هایی که در خط تولید S10 قرار دارد را به دست خواهید آورد. برای مثال یک چیپست قدرتمند snapdragon 855 و نمایشگری برای پنل AMOLED خواهید داشت.

این گوشی با داشتن قابلیت PowerShare می‌تواند دستگاه‌های دیگر را به صورت وایرلسی شارژ کند که یک ویژگی بسیار کاربردی است. البته با خرید این موبایل باید دو چیز مهم را نیز فراموش کنید. یکی داشتن دوربین سه گانه است که در این گوشی با دوربین دوگانه تعویض شده و دیگر سنسور اثر انگشت است که دیگر در زیر نمایشگر قرار ندارد و در عوض روی دکمه power‌ می‌توان آن را دید.

علاوه بر این، این گوشی برای آن دسته از افرادی ساخته شده که از نمایشگرهای بزرگ‌تر از 6‌ اینچ خسته شده‌اند. با داشتن نمایشگر 5.8 اینچی، گلکسی s10e یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2020 است که باید حتما در لیست خرید قرار داشته باشد. البته این نمایشگر از نوع Infinity-O است و کیفیت بسیار خوبی را در مقابل چشم بیننده قرار خواهد داد.

ابعاد نمایشگر: 5.8 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Snapdragon 855 در آمریکا

Exynos 9820 در جهان

دوربین: 16MP + 12MP پشتی

10MP جلویی

میزان رم و حافظه داخلی: 8 و 6 گیگابایت رم و 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ s10 گلکسی

گوشی که از آن نباید چشم پوشی کرد – سامسونگ گلکسی s10

گوشی سامسونگ گلکسی S10‌ را می‌توان میانگینی از S10e و S10 plus عنوان کرد که هم از نظر سایز و هم از نظر قیمت بین این دو گوشی قرار دارد. در نتیجه، احتمالا بخواهید که این گوشی را در نظر نگیرید، اما قاعدتا این کار یک اشتباه بزرگ است. بسیاری از مشخصات موجود در S10 plus‌ را نیز می‌توان در S10 یافت، از جمله پردازنده Snapdragon 855 و همچنین دوربین سه گانه و قابلیت شارژ وایرلسی دیگر گوشی‌های اندرویدی. S10 حتی باتری به مراتب بهتری را به خریدار پیشنهاد می‌دهد که تا 10 ساعت و 19 دقیقه شارژ در خود نگاه می‌دارد.

بزرگ‌ترین تفاوتی که بین این گوشی و نسخه پلاس وجود دارد، دوربین جلویی است. از این رو نمی‌توان این گوشی را از فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 حذف کرد. در تست‌های صورت گرفته دوربین سلفی در نسخه پرو به مراتب بهتر از دوربین این نسخه عمل می‌کند. اگر بتوانید 100 دلار اضافه‌تر بپردازید، نمایشگر بزرگ‌تری که در گلکسی S10 پلاس قرار دارد ارزش این کار را خواهد داشت. اما اگر به یک گوشی بزرگ نیاز ندارید و کماکان ویژگی‌های خوبی نیاز دارید، Galaxy S10 کار شما را راه خواهد انداخت.

ابعاد نمایشگر: 6.1 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Snapdragon 855 در آمریکا

Exynos 9820 در جهان

دوربین: 16MP + 12MP + 12MP پشتی

10MP جلویی

میزان رم و حافظه داخلی: 8 گیگابایت رم و 128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ گلکسی A50

بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ – گوشی سامسونگ گلکسی A50

پس از سال‌ها کوشش کمپانی‌های گوشی ساز جهت تولید گوشی‌های قدرتمند برای طبقه‌های بالاتر اجتماعی، سامسونگ دست به تولید گوشی‌های میان رده‌ برای افراد متوسط جامعه زد. با در نظر گرفتن گوشی سامسونگ گلکسی A50 به عنوان بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ می‌توان تلاش‌های این کمپانی را ستایش کرد. نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی با پنل AMOLED عرضه شده و یکی از بهترین نمایشگرهایی است که با این رنج قیمتی در یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار گرفته است.

در این گوشی از پردازنده Exynos 9610 استفاده شده است که در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های میان رده بازار قدرت به مراتب بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. دوربین پشتی این گوشی عملکرد قابل قبولی دارد و حتی گوشی ارزان‌تر Galaxy A20 هم عملکرد خوبی دارد، اما در مقایسه با گوشی گوگل Pixel 3a حرف چندانی برای گفتن ندارد. اما اگر ترجیح می‌دهید که از برند سامسونگ خریداری کنید و در عین حال، از قیمت‌های بسیار بالا در سری S وحشت دارید، گلکسی A50 مختص شما است.

ابعاد نمایشگر: 6.4 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Exynos 9610

دوربین: 25MP + 8MP + 5MP پشتی

25MP سلفی

میزان رم و حافظه داخلی: ۴ گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ گلکسی نوت 10

ارزان ترین گوشی بزرگ سامسونگ – سامسونگ گلکسی note 10

دلایل بسیاری وجود دارد که ارزان ترین گوشی بزرگ سامسونگ یعنی سامسونگ گلکسی note 10‌ را دوست داشته باشید. به ویژه اگر طرفدار گوشی‌های بزرگ‌تر هم باشید، گلکسی نوت 10 جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 است که می توانید خریداری کنید! در این گوشی همان s pen ای وجود دارد که در نسخه پلاس نیز دیده می‌شود و نمایشگر 6.3 اینچی آن تنها کمی از نسخه پلاس کوچک‌تر است.

مشکلی که وجود دارد این است که با خرید این گوشی قابلیت‌های بسیاری را از دست خواهید داد. برای مثال در این گوشی جک هدفون وجود ندارد و درگاهی برای کارت حافظه جانبی طراحی نشده است. علاوه بر این رزولوشن نمایشگر این گوشی نسبت به گوشی قدیمی‌تر یعنی گلکسی نوت 9 با افت کیفیت مواجه شده است. همچنین طول عمر باتری این گوشی نیز کمی ناامید کننده است ، چرا که در تست‌های انجام شده 9 ساعت و 25 دقیقه روشن مانده که یعنی از میانگین گوشی‌های متوسط هم پائین‌تر است.

شاید تا اینجای مطلب دریافته باشید که قیمت بهترین گوشی های سامسونگ 2020 آنگونه که فکر می‌کردید بیشتر از 1500‌ دلار نیستند و قیمت‌های پائین‌تری هم وجود دارند. از جمله گوشی نوت 10 سامسونگ که با وجود نواقص متعدد، همچنان تاپ مدل این کمپانی است و می‌توانید آن را با قیمت 949 دلار خریداری کنید.

ابعاد نمایشگر: 6.3 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Snapdragon 855

دوربین: 16MP + 12MP + 12MP پشتی

10MP جلویی

میزان رم و حافظه داخلی: 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ گلکسی نوت 9

قدرتمند، با شکوه و جذاب – گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9

بسیاری از مدل‌های قدیمی‌تر سامسونگ با روی کار آمدن گوشی‌های جدید دچار افت قیمت شدند، اما گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 از این قاعده مستثنی مانده و با قیمت تقریبا 700 دلاری خود، همچنان گران محسوب می‌شود. با وجود اینکه قیمت سری S در حال حاضر با روی کار آمدن سری S20 بسیار کاهش یافته، خرید این گوشی می‌تواند کمی ابهام برانگیز باشد، اما به هیچ وجه اینطور نیست و این گوشی قدرتمند جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 است.

نوت 10 که به مراتب جدیدتر است با پردازنده snapdragon 855 عرضه شده و قدرت بالایی هم دارد، اما snapdragon 845 که درون نوت 9 جای دارد نیز همچنان جزو پردازنده‌های فوق قدرتی سامسونگ محسوب می‌شود.

با خرید این گوشی از دوربین‌های سه گانه نسخه 10‌ نوت برخوردار نخواهید شد و همچنین قابلیت‌های جدید s pen هم تنها محدود به نسخه‌های جدیدتر نوت هستند. با این وجود، دوربین‌های این گوشی همچنان به لطف بهینه ساز تصویر اختصاصی سامسونگ در فهرست مدل‌های برتر قرار دارند.

S pen به کار رفته در این گوشی از قابلیت اتصال بلوتوثی برخوردار است که این خود باعث می‌شود این قلم کاربردهای به مراتب بهتری داشته باشد. اما بزرگ‌ترین دلیلی که این گوشی را در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار داده باتری بسیار کارآمد و طولانی مدت آن است که 11 ساعت و نیم گوشی را با شما همراه خواهد کرد.

ابعاد نمایشگر: 6.4 اینچنسخه اندروید: 9 با OneUI

پردازنده:

Snapdragon 845 در آمریکا

Exynos 9810 در جهان

دوربین: دوگانه 12 مگاپیکسلی پشتی

و 8 مگاپیکسلی سلفی

میزان رم و حافظه داخلی: 6 گیگابایت رم و (128 و 512 گیگابایت حافظه داخلی)

بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی A80 را در سپهر تعامل بخوانید

گوشی ستودنی سامسونگ – سامسونگ گلکسی A80

گوشی‌های پریمیوم سری نوت و سری s سامسونگ تنها گوشی‌های خوب این کمپانی نیستند، بلکه سری A نیز قابلیت‌های بسیار خوبی را با قیمت‌های بسیار پائین به دست کاربر می‌رسانند. علاوه بر این، گوشی‌های سری A بخش تحقیقاتی سامسونگ هستند که قابلیت‌های جدید را روی آن‌ها امتحان می‌کند. این کاربرد دقیقا همان چیزی است که به تولید گوشی A80 سامسونگ با دوربین سلفی چرخشی آن شده است.

زمانی که می‌خواهید با گوشی سامسونگ گلکسی A80 که دوربین سلفی ندارد عکس سلفی بگیرید، یک پنل دوربین پاپ آپ ظاهر می‌شود و دوربین پشتی آن با یک چرخش به عنوان دوربین سلفی قرار می‌گیرد که البته قابلیت بسیار جالبی است.

البته A80 تنها به خاطر دوربین سلفی در لیست بهترین گوشی های سامسونگ 2020 قرار نگرفته، چرا که نمایشگر 6.7 اینچی آن نیز توجه بسیاری را جلب می‌کند. سرعت بالای شارژ نیز دیگر ویژگی است که افراد را به خرید تشویق می‌کند و پول بسیاری را برای آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند.

تاریخ انتشار: May 2019وزن: 220 گرمابعاد: 165.2 * 76.5 * 9.3 میلی‌میتر
سیستم عامل: اندروید 9اندازه نمایشگر: 6.7 اینچرزولوشن: 1080 * 2400
پردازنده: snapdragon 730رم: 8 گیابایتحافظه داخلی: 128 گیگابایت
باتری: 3700 میلی‌آمپردوربین پشتی: 48 MP+ 8 Mp + دوربین ToF 3D (سه بعدی)دوربین سلفی: چرخشی همان دوربین عقب

بهترین گوشی های سامسونگ 2020 - سامسونگ گلکسی فولد

نخستین نمایشگر تاشوی دنیا – سامسونگ گلکسی فولد

گوشی سامسونگ گلکسی فولد نخستین نمایشگر تاشوی دنیا را دارد که یکی از جالب‌ترین گوشی‌هایی است که می‌توانید در سال 2020‌ آن را خریداری کنید. نمایشگر 7.3 اینچی آن به قدری بزرگ است که احتمالا هر کسی که برای بار اول این گوشی را ببیند محو آن می‌شود. این یعنی که شما همزمان هم یک گوشی دارید و هم یک تبلت خریداری کرده‌اید.

این گوشی یک نمایشگر ثانویه نیز دارد که اگر بسته بماند به جای نمایشگر بزرگ‌تر فعال می‌شود و به همین دلیل هم جزو بهترین گوشی های سامسونگ 2020 محسوب می‌شود. همچنان مشخصات بسیار پیشرفته‌تری نیز در این گوشی قرار دارد، از جمله آخرین مدل پردازنده Snapdargon 855 که به همراه 12 گیگابایت رم عرضه شده است. این گوشی فوق‌العاده 6‌ دوربین دارد (شامل سه مورد در عقب، دو مورد در جلو و یک دوربین هم در کاور آن)

تاریخ انتشار: September 2019وزن: 236 گرم

ابعاد:

 160.9 * 117.9 *6.9 میلی‌متر

سیستم عامل:

اندروید 9

ابعاد نمایشگر:

7.3 و 4.6 اینچ

رزولوشن:

1536*2152 و

720*1680

پردازنده: snapdragon 855رم: 12 گیگابایت
حافظه داخلی: 512 گیابایتباتری: 4380 میلی‌آمپر
دوربین پشتی: 12MP + 12MP + 16 MPدوربین سلفی: 10MP + 8MP + 10MP
به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.