عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس ؛ ورود به عصری تازه از گیمینگ

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس به نوعی است که این گوشی را در زمره بهترین گوشی‌های گیمینگ قرار می‌دهد.

سامسونگ سال‌ها در نوآوری و گوشی‌های بادوام خود را در فهرست بهترین‌های فناوری هوشمند قرار داده و به کاربران اجازه می‌دهد که بیشتر از آن چیزی که فکر کنند را داشته باشند.

یکی از این‌ها، گیمینگ است، بازی‌هایی که گرافیک بالای آن هوش از سر شما می‌پراند. در مقاله بررسی تخصصی گوشی سامسونگ گلکسی s10 plus این گوشی قدرتمند را بیشتر بشناسید.

در این مطلب، گیمینگ این گوشی غول پیکر را زیر ذره بین قرار می‌دهیم، پس با ما همراه باشید.

در این مطلب بازی Gameloft Barcelona’s Asphalt 9: Legends را اجرا کرده و می‌بینیم که قابلیت supercharge در گوشی S10 plus سامسونگ چطور تجربه گیمینگ را به مراحل بعدی هوشمندی و قدرت وارد کرده است.

حالا کمربند ایمنی خود را ببندید و محکم به صندلی بچسبید که قراره با سرعت بریم تو خیابانو‌نا!

تست عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس
عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس تجربه‌ای روان و بدون افت FPS را برایتان رقم می‌زند

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس : سرعت بیشتر و گیم پلی بهتر

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس در بازی‌هایی مانند Asphalt 9 اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که باید تصمیم‌هایی را در کسری از ثانیه بگیرید تا مثلا به دیواره کنار جاده و ماشین کناری برخورد نکنید.

این تصمیم‌ها برای برخی از کاربران مخصوصا مهمتر است، چرا که تصمیمات بسیار سریع می‌تواند آن‌ها را پیروز کند و یا به ورطه شکست برساند.

به همین دلیل پردازنده گوشی باید بتواند گرافیک سنگین بازی را در کنترل خود درآورده و شما با کندی و یا کاهش FPS یا (Frame Per Second) مواجه نشوید.

این گوشی تا 12 گیگابایت رم دارد و از Application Processor‌ یا پردازشگر اپلیکیشن برخوردار است.

این پردازشگر عملکرد CPU (پردازشگر مرکزی) و GPU (پردازشگر گرافیکی) را تا 29 و 37 درصد افزایش می‌دهد.

بدون شک، عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس به شما این امکان را می‌دهد که روزهای سخت با FPS پائین، لگ‌های متوالی و زمان زیادی برای بارگزاری گیم را پشت سر بگذارید.

اگر با این گوشی بازی آسفالت 9 را اجرا کنید، نرخ FPS یا فریم بر ثانیه بسیار خوبی خواهید داشت، به طوری که تمامی جزئیات را خواهید دید.

تصاویر 360‌ درجه که شامل چرخش ماشین‌ها هنگام دریفت و دستی کشیدن هست و همچنین تصاویر ویژه اسلو موشن همگی لذت واقعی گیمینگ را برای شما فراهم خواهند کرد.

در هر صورت، فرقی نمی‌کند که در بازی می‌خواهید دریفت کنید، دستی بکشید و یا روی گل و لای بروید و یا از روی برگ‌های پاییزی عبور کنید، تمامی جزئیات را با s10 PLUS خواهید دید.

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس - ارائه جزئیات دقیق و باریک
عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس به صورتی است که تمام جزئیات را خواهید داشت و حتی قطرات آب یا دانه‌های گل به خوبی نمایش داده خواهند شد

تجربه رانندگی نرم

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس را در مقایسه با رقبا برتر می‌کند هوش مصنوعی به کار رفته در گوشی است.

در این گوشی یک تنظیم کننده هوشمند پرفورمانس مبتنی بر هوش مصنوعی (AI-Based Smart Performance Adjuster) قرار دارد.

این الگوریتم الگوهای گیم را هنگام اجرا بررسی و تحلیل می‌کند و برای بهتر شدن و روان‌تر شدن تجربه شما تنظیماتی را اعمال خواهد کرد.

همینطور که شما در حال لذت بردن از مراحل بازی آسفالت 9 خود در S10‌ پلاس هستید، این الگوریتم در پشت صحنه عملکرد CPU و GPU را افزایش داده و بهینه می‌کند.

همچنین هر آن چیزی که ممکن است سد راه تجربه کاربری شما در گیمینگ شود و یا باعث اختلال در انجام درست بازی باشد را  بلاک خواهد کرد.

عملکرد بی نقص این گوشی به وضوح نشان می‌دهد که سامسونگ آن را برای پرچمداری در زمینه گیمینگ تولید کرده است تا رقبای خود را برای کاربران هدف خود در این زمینه کنار بزند.

البته، عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس شامل بازی‌های 64 بیتی هم می‌شود که آینده گیمینگ را تشکیل می‌دهند.

در اصل، سری گوشی های گلکسی s10 plus نخستین گوشی‌های اندرویدی هستند که از قابلیت 64 بیتی در گیم‌ها پشتیبانی می‌کنند.

گارانتی گوشی موبایل سپهر تعامل سرویس

این یعنی که تخلیه باتری و دمای دستگاه بهتر کنترل می‌شوند و در اجرای بازی‌های 64 بیتی مانند Asphalt و Fortnite که در طول سایت آپدیت‌های بسیاری دارند ضعفی وجود نخواهد داشت.

این روزها، نیمی از بازی‌های جدید موبایلی با استفاده از Unity Game Engine ساخته می‌شوند.

برای ارائه بهترین میزان تجربه کاربری، سامسونگ پرچمداران جدید خود را به نحوی بهینه کرده که از گیم‌های دارای Unity Engine بهترین نوع پشتیبانی را داشته باشند.

بنابر این، اگر این بازی‌ها را در گوشی S10+ خود اجرا کنید، یعنی که در بهترین نوع اجرا قرار خواهند داشت.

گوشی‌های جدید سامسونگ قادرند تا تجربه کاربری بهتر و پایدارتری را در اجرای گیم‌های مختلف ارائه کنند، چرا که به سرعت بهینه‌سازی‌های لازم را دریافت می‌کنند.

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس یعنی که این گوشی می‌تواند به راحتی با ویژگی عملکرد سازگارپذیر (Adaptive Performance) کار کند.

عملکرد سازگارپذیر یعنی زمانی که در گوشی S10+ خود بازی‌های بسیار سنگینی اجرا می‌کنید، طول عمر باتری بیشتر و گیم پلی بهتری خواهید داشت (بدون اینکه نگران داغ شدن دستگاه خود باشید)

اگر گیمی که می‌خواهید بازی کنید با Unity Engine ساخته شده بود، عملکرد سازگارپذیر، پرفورمانس عمومی دستگاه را شتاب بخشیده و تا 10 درصد آن را افزایش می‌دهد.

سیستم خنک کننده گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس برای گیمینگ
سیستم خنک کننده سامسونگ با عنوان Samsung’s Vapor Chamber به دستگاه اجازه می‌دهد که در طول بازی‌های سنگین خنک باقی بماند

ساعت‌ها بازی هم کنید، S10 plus همچنان خنک است

درست مثل خودروهای سرعتی که از جدیدترین و بهترین ویژگی‌ها در طراحی موتور خود بهره برده‌اند، S10+ نیز دارای سخت افزا و نرم افزار بهینه شده‌ای است که تجربه گیمینگ را بسیار خوشایند می‌کند.

برای مثال، سیستم خنک کننده سامسونگ با عنوان Samsung’s Vapor Chamber به دستگاه اجازه می‌دهد که در طول بازی‌های سنگین خنک باقی بماند.

این تکنولوژی نوآورانه عملکرد مفید GPU را نیز افزایش می‌دهد که یعنی بازی‌های سه بعدی یا (3D Games) نرم‌تر و شناورتر اجرا می‌شوند.

خنک ماندن دستگاه در طول رندرینگ‌های سنگین، عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس را روی حالت ایده‌آل قرار می‌دهد.

تصاویر خیره کنند و صدای مبهوت کننده!

وقتی می‌رسیم به فشار پدال گاز در بازی آسفالت 9، خیلی از خبره‌های گیمینگ می‌گویند که اس ۱۰ پلاس بهترین عملکرد ممکن را دارد.

تصاویر مناظر خیره کننده بازی و نور آبی زیبای نیترو در اگزوز ماشین‌های آسفالت به خوبی در نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی به نمایش در می‌آیند.

این نمایشگر رزولوشن بسیار بالایی در اجرای گیم‌ها دارد و نوع پنل آن نیز Infinity-O است.

رنگ‌های گرم نمایشگر طبیعی و نزدیک به واقعیت هستند و به جزئیات نور و رنگ‌های شهرها کنتورهای واقعی و عمق حقیقی می‌بخشند.

از لحظه‌ای که وارد یک رقابت تنگاتنگ می‌شوید تا زمانی که از خط پایان عبور می‌کنید Galaxy S10+ برای شما یک صدای بی نظیر مبتنی بر Dolby Atmos فراهم می‌کند.

این ویژگی مبتکرانه از طریق ابزار Game Tools در دسترس است و به صورت اتوماتیک، صدای هر مرحله را بهینه می‌کند، با دقت و سرعت!

تغییرات صدا را در هر بخش می‌توانید متوجه شوید، از موزیک پس زمینه گرفته تا جلوه های صوتی مانند صدای آب و یا رد شدن از روی برگ، همگی بهینه می‌شوند.

نتیجه نهایی این است که در کنار بهبود عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس ، صدای خوبی هم می‌شنوید که با ترشح آدرنالین در بدن شما ضربان قلب را بالا برده و تجربه کاربری را به حد اعلا می‌رساند.

با game launcher عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس سریعتر است
game launcher کنترل‌های بسیاری باری شما فراهم می‌کند. در طول بازی می‌تواید تماس را پاسخ داده، پیام نوشته و یا کلا آن‌ها را مسدود کنید

برو که رفتیم!

گلکسی اس ۱۰+ دسترسی به بیش از  30000بازی را فراهم می‌کند و اتاق بازی (Game Launcher) مکانی است که تمامی بازی‌های گوشی شما را در خود جای می‌دهد.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا تمامی بازی‌هایی که روی گوشی نصب کرده‌اید را در یک نقطه ببینید و در عین حال ابزار ویژه‌ای دارد که تجربه شما را از یک گیم مهیج افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ (بازی) در سال 2022

این ابزار برای مثال، به شما کمک می‌کنند که پیش از ورود به محیط بازی صدای آن را Mute یا مسدود کنید.

همچنین می‌توانید با اعمال تنظیماتی به صورت دستی بهینه سازی کنید و یا از مصرف زیادتر باتری جلوگیری کنید.

در داخل بازی‌ها هم ابزاری وجود دارد که تجربه کاربری شما را بیشتر از حد تصور بهبود می‌بخشد.

این ابزار کاربردی شامل گزینه‌هایی از جمله، مسدودسازی تماس‌ها و اعلان‌ها (Notifications) در طول بازی هستند.

این اتاق بازی علاوه بر بهبود عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس به شما کمک می‌کند که از محیط بازی اسکرین شات بگیرید و یا بازی خود را رکورد کنید.

همچنین می‌توانید دکمه‌های راهیابی را مسدود کرده و حالت Dolby Atmos را برای بازی خود فعال و یا غیر فعال کنید.

Game Launcher بسته به نوع کارکرد روزانه کاربر و برای بهبود تجربه،‌ بعضی از بازی‌ها را نیز پیشنهاد می‌دهد.

هر بازی شامل تحلیل‌هایی است که نشان می‌دهد تا چه حد کاربران گلکسی از این بازی راضی بوده‌اند و یا در سطح جهان چند ساعت از طرف کاربران سامسونگ روی هر بازی مصرف شده است.

S10 plus تجربه یک گیم حرفه‌ای توام با گرافیک عالی و صدای آدرنالینی

عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس به قدری بالاست که می‌توان آن را در کنار آیفون 11 پرو مکس قرار داد و به میزان زیادی از آن راضی بود.

اگر آیفون سریع‌ترین در بازار گوشی‌های هوشمند است، s10+ هم سریع‌ترین در میان گوش‌های اندرویدی است.

نمایشگر حرفه‌ای جلوه‌های رنگی و افکت‌های گیم را به صورت خارق‌العاده‌ای در مقابل چشمان شما قرار می‌دهد.

صدای Dolby Atmos هم آدرنالین بدن شما را افزایش داده و خود را در محیط حقیقی بازی تصور خواهید کرد.

مهندسان سامسونگ در این گوشی، از انواع الگوریتم‌های پردازشی و هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند و دستگاه خنکی ساخته‌اند که گیمرها به آن احسنت بگویند!

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.