بهترین ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus

ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus ؛ غولی که همه جا پشت شماست!

ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus به قدری خوب و تامل برانگیز هستند که به ندرت می‌توانید یک گوشی با این همه قابلیت خوب و عالی داشته باشید.

سخت افزار قدرتمند این گوشی با نرم افزارهای مبتنی بر یادگیری ماشینی قدرت یافته‌اند که به شما کمک می‌کند از گوشی سامسونگ s10 پلاس خود بیشترین استفاده را کنید.

قابلیت‌های جدید اشتراک گذاری انرژی (شارژ دستگاه‌های دیگر یا power-sharing)، ارتقای میزان عملکرد با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و پشتیبانی از wi-fi هوشمند سامسونگ s10+ را به باهوش‌ترین دستگاه حال حاضر تبدیل کرده است.

در این مطلب، نوآوری‌های چشم بادامی‌ها را در سامسونگ گلکسی s10 plus ارزیابی می‌کنیم و می‌بینیم که کاربران چطور با این دستگاه می‌توانند به اطرافیان خود کمک کنند و به دنیای خود متصل شوند.‌

ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus : اشتراک گذاری انرژی

یکی از بهترین ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus این است که این گوشی تنها برای خود و یا هم برندهای خود نیست، بلکه خیر آن به همه می‌رسد!

سامسونگ این گوشی را با جدیدترین فناوری روز راهی بازار کرده تا نوع جدیدی از شارژ کردن و اشتراک گذاری انرژی را برای همه کاربران گوشی‌های هوشمند فراهم کند.

تمامی گوشی های سامسونگ s10+ دارای یک صفحه شارژکن جدید متنی بر فناوری به روی PowerShare (یا اشتراک گذاری انرژی) هستند.

با این قابلیت می‌توانید تمامی گوشی‌ها و یا حتی گجت‌های پوشیدنی که دارای گواهینامه Qi هستند را شارژ کنید.

شارژ دستگاه‌های Qi یعنی چی؟ خب! باید عرض کنم که مثلا شما اگر هندزفری وایرلسی خود سامسونگ (Galaxy Buds) را خریده باشید و یا از ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active استفاده کنید، می‌توانید آن‌ها را روی گوشی قرار بدهید تا شارژ بشوند.

به همین دلیل این قابلیت را جزو بهترین ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus نام می‌بریم، چرا که نیاز شما به پریز، شارژر و کابل اضافی را از بین می‌برد.

حالا خودتان متصور شوید که اشتراک گذاری انرژی تا چه حد در مواقعی که نمی‌توانید منبع خارجی انرژی داشته باشید کاربردی و نجات دهنده است.

گلکسی S10 پلاس به شما این اجازه را می‌دهد که همزمان گوشی خود را شارژ کنید و با تنها یک کابل، یک گوشی دیگر را نیز روی آن قرار داده و آن را نیز شارژ کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه دوربین iphone 12 pro با note 20 ultra

این قابلیت به ویژه زمانی که در حال مسافرت هستید کاربرد بسیار بالایی دارد، چرا که عمدتا افراد برای بردن شارژر و کابل به مسافرت مشکل دارند.

S10+ از شارژ سریع وایرلسی (Wireless Fast Charging 2.0) پشتیبانی می‌کند که یکی دیگر از ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus است.

این یعنی که هنگام استفاده از صفحه شارژ وایرلسی دوگانه، این گوشی نسبت به گلکسی S9 تا 33 درصد سریع‌تر شارژ می‌شود.

البته توجه داشته باشید که پد جدید شارژ وایرلسی سامسونگ (Samsung Wireless Charging Duo Pad) مجهز به یک خنک کننده توربو یا (Turbo Cooling Fan) است که برای افزایش سرعت و ایمنی در شارژ شدن گرما را کاهش می‌دهد.

پشتیبانی از این قابلیت به گوشی شما اجازه می‌دهد که با سرعت بیشتری شارژ شود و کمتر روی صفحه شارژ قرار بگیرد، در عضو بیشتر در دست شما باشد.

اشتراک گذاری انرژی جزو بهترین ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus
اشتراک گذاری انرژی جزو بهترین ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus است که می‌توانید دستگاه‌های دارای گواهینامه Qi‌ را شارژ کنید.

عملکرد سفارشی

همه ما در طول روز به صورت‌های مختلف و متفاوتی از گوشی خود استفاده می‌کنید و تطابق با کارکردها، یکی دیگر از ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus محسوب می‌شود.

این گوشی از یک نرم افزار پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد که عملکرد دستگاه را متناسب با الگوهای مصرفی منحصربه‌فرد هر کاربر بهینه می‌کند.

بهینه‌ساز هوشمند عملکرد (Intelligent Performance Enhancer) به صورت خودکار تنظیماتی را روی باتری، CPU و RAM اعمال می‌کند.

این قابلیت حتی دمای دستگاه را نیز در کنترل خود دارد تا یک عملکرد بی نقص برای کاربر فراهم باشد.

با وجود این هوش مصنوعی، اپلیکیشن‌ها سریع‌تر اجرا می‌شوند، بازی‌ها نرم‌تر خواهند بود و زمانی که نیاز بیشتری به گوشی دارید، بهتر کار خواهد کرد.

از آنجایی که این فناوری به صورت متداوم از شما یاد می‌گیرد و نوع کارکرد روزانه شما را الگوسازی می‌کند، هر چه بیشتر از گوشی استفاده کنید به همان میزان کارکرد گوشی شما افزایش می‌یابد.

Adaptive Power Saving mode یا حالت ذخیره سازی انرژی تطابق یافته یکی از ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus است.

با این قابلیت می‌توانید بسته به نوع کارکرد اپلیکیشن‌های گوشی، عملکرد باتری را بهبود بخشیده و بهینه کنید.

این تکنولوژی خلاقانه اپلیکیشن‌ها را در 5 گروه دسته‌بندی می‌کند. این دسته‌بندی بر اساس استفاده روزانه انجام می‌شود و به دنبال آن نوع استفاده انرژی قانون‌بندی می‌شود و شما می‌توانید بهترین استفاده را داشته باشید.

پشتیبانی از وای فای هوشمند

گلکسی S10+ یک فناوری دوگانه پویا نیز معرفی کرده که برای خداحافظی با روزهای ارتباط ضعیف Wi-Fi طراحی شده است.

نخست، این قابلیت هوشمند به دستگاه اجازه می‌دهد که بین شبکه‌های وای فای و LTE به صورت اتوماتیک جابجا شود تا یک ارتباط بدون قطعی به اینترنت وجود داشته باشد.

این قابلیت جزو ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus محسوب می‌شود و از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند.

این قابلیت می‌تواند نزدیکی شما به مکان‌هایی که سیگنال وای فای ممکن است ضعیف باشد را تشخیص بدهد.

برای مثال، زمانی که داخل آسانسور هستید و یا در حال حرکت با ماشین یا دوچرخه‌اید و ممکن است که هر لحظه سیگنال وای فای را از دست بدهید.

به محض اینکه گوشی تشخیص بدهد شما ممکن است سیگنال وای فای را از دست بدهید، شبکه را به LTE تغییر خواهد داد بنابراین چیزی را در این میان از دست نخواهید داد.

در حقیقت، این ویژگی انتقال سریع شبکه از وای فای به LTE است که نسبت به گذشته سرعت بالاتری دارد و هوشمندانه عمل می‌کند.

این ویژگی اسمارت همچنین می‌تواند کاربر از را قرار گرفتن در معرض شبکه‌های مشکوک وای فایی که امکان phishing یا سرقت اطلاعات و یا حملات malware در آن‌ها وجود دارد در امان نگاه دارد.

این فناوری پیشاپیش گوشی شما را از اتصال به IP های مشکوک در امان نگاه می‌دارد و پیش از آنکه شما بخواهید به این دست آدرس آی پی ها متصل شوید هشدار می‌دهد.

بدون شک این فناوری با ایمنی بالایی که فراهم می‌کند، جزو بهترین‌ ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus محسوب خواهد شد.

گوشی‌های سری اس ۱۰ پلاس همچنین جزو اولین دستگاه‌هایی هستند که از نسل بعدی فناوری  Wi-Fi یعنی Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کنند.

این وای فای نسبت به استاندارهای قبلی وای فای تا 20‌ درصد سریع‌تر است و سرعت دانلود و آپلود را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند.

گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند دروازه دانلود پر سرعت‌تر را باز کرده‌اند و به کاربران اجازه می‌دهند تا در ثانیه‌های بسیار کم، صدها گیگابایت فیلم را دانلود کنند.

در مراکز شلوغی، همانند فرودگاه و یا سالن کنسرت، وای فای 6 به کاربران این امکان را می‌دهد که نسبت به دیگر افراد تا 4 برابر سرعت بیشتر داشته باشند.

بهتر از همه، این قابلیت مصرف باتری پایین‌تری دارد و به گوشی شما اجازه می‌دهد که بیشتر در دسترس بماند.

ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus
ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus این دستگاه را به کاربردی‌ترین گوشی اندرویدی حال حاضر تبدیل کرده است

سامسونگ s10 پلاس قدرتمندترین دستگاهی است که خواهید داشت

تا به اینجای کار چند مورد از ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus را با هم بررسی کردیم. هرچند که چیزهای بیشتری هم برای گفتن وجود دارد.

ویژگی‌های جدید عملکردی در سامسونگ گلکسی s10 پلاس به شما اجازه می‌دهد که با سرعت بالا و هوشمندانه بین شبکه‌های Wi-Fi و LTE جابجا شوید.

گلکسی S10+ پر سرعت‌ترین شبکه LTE را دارد. این گوشی‌ها نخستین دستگاه‌هایی هستند که از دانلود با سرعت 2.0 گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

این رقم برای گلکسی S9 برابر با 0.8 گیگابایت بر ثانیه بود. این یعنی که کاربران S10+ می‌توانند با سرعت به مراتب بیشتری در مقایسه با گذشته فایل دانلود کنند و یا آنلاین فیلم ببینند.

وقتی در مورد سرعت صحبت می‌کنیم، سری جدید گوشی S10 5G با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G می‌تواند شما را با سرعتی 20 برابر 4G به دنیای اینترنت متصل کند.

سری گلکسی S10+ از پردازنده اپلیکیشن نسل بعد 7.8 نانومتری برخوردار است که بزرگ‌ترین ویژگی های عملکردی سامسونگ s10 plus محسوب می‌شود.

این پردازنده‌ها عملکرد CPU و GPU‌ را تا 29 و 37 درصد افزایش می‌دهند که خود عملکرد گیمینگ سامسونگ گلکسی s10 پلاس را نیز شدیدا بهبود می‌بخشد.

در نهایت، دیگر قابلیتی که این گوشی را از گوشی‌های هم رده خود متمایز می‌کند داشتن 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است.

حتی می‌توانید 512 گیگابایت کارت SD هم در آن قرار دهید که این یعنی 1.5 ترابایت حافظه! به عبارتی 768 فیلم را می‌توانید همزمان روی گوشی خود داشته باشید.

در نتیجه می‌توانید با روزهایی که باید عکس‌های خود را برای حافظه بیشتر پاک می‌کردید خداحافظی کنید.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.