best-kids-phones

بهترین گوشی برای کودکان

نظرات و راهنمای خرید ما را در مورد بهترین گوشی های کودکان بررسی کنید، روزهایی که می توانستید با گوشی دست دوم کودک را سرگرم کنید، گذشته است. این روزها آنها بیشتر از بسیاری از بزرگسالان در مورد فناوری می دانند و مانند شما بهترین ها را می خواهند.
چه در حال خرید اولین گوشی برای فرزند 10 ساله خود باشید و چه برای نوجوان 15 ساله خود، در اینجا برخی از بهترین تلفن های موجود برای کودکان معرفی میکنیم. ما گزینه‌هایی را برجسته کرده‌ایم که قیمت را با سهولت استفاده، ساخت قوی و شاید مهم‌تر از همه، قدرت کافی برای اجرای جدیدترین بازی‌ها را ترکیب می‌کنند.

OnePlus Nord 2: به طور کلی بهترین

Nord 2 با عملکرد عالی، 5G، تجربه کاربری با سیستم عامل Oxygen و یک دوربین اصلی تقریباً پرچمدار، بهترین و کامل ترین تجربه کاربری را در این مجموعه ارائه می دهد.

آنچه OnePlus Nord 2 واقعاً نشان می دهد توانایی این شرکت در اولویت بندی ویژگی هایی است که کاربران در حال حاضر به دنبال آن هستند. آنها را در یک بسته بندی جذاب با قیمتی مناسب ارائه کرده است. Nord 2 از ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم و ضد آب بودن غافل شده که به نظر خیلی هم مهم نیست. همچنین OnePlus Nord CE 5G موجود است که نسخه‌ای از نسخه اصلی Nord را با قیمت کمی پایین‌تر ارائه کرده.
نکات مثبت:

  • عملکرد قوی
  • شارژ سریع فوق العاده
  • دوربین قدرتمند

نکات منفی:

  • رفرش ریت صفحه نمایش فقط 90 هرتز
  • ضد آب نبودن

1+nord

Xiaomi Poco X3 Pro: یک گوشی با بهترین قیمت

اگر تجربه کاربری عجیب و غریب MIUI شیائومی نبود، تعادل قیمت/عملکرد Poco X3 Pro آن را در رتبه اول این لیست قرار می داد، اما فراتر از آن، این گوشی قیمت بسیار مناسبی دارد. مطمئناً باتری بزرگ آن را حجیم می‌کند و دوربین‌ها نیز می‌توانند بهتر از این باشند، اما اینها مانع از این نمی‌شوند که بگوییم X3 Pro یک پیشنهاد فوق‌العاده با قیمت مناسب نیست. مشخصات قوی منجر به عملکرد استثنایی می شود، نمایشگر زیبای 120 هرتزی و عمر باتری کاملاً فوق العاده ای که دارد.

این واقعیت دارد، شما می‌توانید همه اینها را با کمترین هزینه به دست آورید، تقریباً باورنکردنی است و مانند Poco X3 NFC در سال 2020، ما سال گذشته عنوان «بهترین تلفن اقتصادی سال 2021» را به X3 Pro اهدا کردیم. این یک انتخاب عالی برای بچه‌هایی است که نمی‌خواهند احساس کنند که گوشی ارزان دستشان است، در حالی که در صورت گم کردن یا شکستن آن، هزینه زیادی را هم به عنوان پرچمدار نداده اید.

نقاط قوت:

  • نمایشگر سریع (120هرتزی)
  • اسپیکر استریو و با کیفیت
  • پردازنده بی نظیر
  • شارژدهی مناسب

نقاط ضعف:

  • عملکرد سنسور اولترا واید و عکاسی پرتره ضعیف
  • اغراق شدن رنگ ها توی عکس های ثبت شده
  • وزن و ضخامت زیاد گوشی
  • بدنه پلاستیکی

poco-x3-pro

Xiaomi Redmi Note 10 Pro – یک گوشی با گوشه های کاملاً گرد

Redmi Note 10 Pro در اصل یک Poco X3 NFC ارتقا یافته با نمایشگر زیباتر و دوربین بهتر است.
پنل 6.67 اینچی 120 هرتزی دارای فناوری AMOLED است که به معنای کنتراست عالی و رنگ‌های زنده است. دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است و با یک جفت دوربین ثانویه همراه است که فراتر از انتظارات است. ویژگی‌های سرگرم‌کننده مانند شارژ سریع 33 واتی، جک هدفون هم جز امکانات این گوشی است.

نقاط قوت:

  • سرعت بالای حسگر اثر انگشت
  • عملکرد خوب دوربین
  • عملکرد شارژدهی مطلوب
  • نمایشگر 120Hz

نقاط ضعف:

  • پردازنده نسبتا ضعیف
  • کیفیت پایین دوربین سلفی

Redmi Note 10 Pro

iPhone SE (2020) – یکی از بهترین های آیفون

آیفون SE تلفنی است که به عملکرد بیش از ظاهر اهمیت داده شده است و عملکرد گوشی و قابلیت‌های دوربین را بر طراحی یا زیبایی‌شناسی ترجیح داده (اگرچه عمر باتری کم است)، همه اینها باعث شده که این گوشی قیمت نسبتا مقرون به صرفه ای داشته باشد. یک پردازنده قدرتمند A13 که آنرا با قیمت متوسط عرضه کرده.
صرفه جویی در هزینه با نمایشگر LCD با کیفیت 720p با طراحی قدیمی که شما (یا فرزندتان) مجبور به حمل باتری خواهید بود. با این حال، اگر به دنبال تلفنی با دوربین قابل اعتماد، عملکرد سریع و به‌روزرسانی‌های تضمین شده iOS برای سال‌های آینده، بدون ضرر و زیان هستید، این آیفون برای شمایا فرزندانتان مناسب است.

نقاط قوت:

  • پردازنده بسیار قوی
  • اسپیکر استریو با کیفیت
  • کیفیت خوب دوربین اصلی

نقاط ضعف:

  • باتری بسیار ضعیف
  • حاشیه های زیاد صفحه نمایش

iPhone SE 2020

Moto E7i Power: مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند

هنگامی که متوجه شدید که Moto E7i Power چقدر ارزان است، سخت است که تحت تأثیر همه چیزهایی که دارد قرار نگیرید. طراحی مدرن آن به خوبی از گوشی های گران قیمت تقلید می کند. دوربین‌ها تحسین‌برانگیز هستند، و می‌توانند هر از گاهی با توانایی خود شگفت‌زدتان کنند.

نقاط قوت:

  • قیمت مناسب
  • توان باتری بالا
  • طراحی زیبا

نقاط ضعف:

  •  نداشتن USB-C
  • نداشتن درخشندگی در دوربین

moto_e7i_power_review

Nokia 105 – به طور کلی مقرون به صرفه ترین

اگر تنها چیزی که به دنبال آن هستید وسیله ای برای تماس با فرزندتان در زمان بیرون رفتن است (یا اینکه بتواند با شما تماس بگیرد)، نسل چهارم نوکیا 105 باید تمام چیزی باشد که شما نیاز دارید.
مقرون به صرفه ترین تلفنی که این شرکت تولید می کند و به مرور زمان ارزان تر می شود، 105 یک گوشی جمع و جور است که طراحی ساده و تمیزی دارد.

صفحه نمایش رنگی 1.8 اینچی روشن و به اندازه کافی بزرگ است که حداقل اطلاعات مورد نیاز برای یک گوشی از این نوع را نشان می دهد و صفحه کلید جزیره ای آن را آسان می کند تا متون را بدون سر و صدا تایپ کنید.

چیز زیادی در ذخیره سازی وجود ندارد فقط 4 مگابایت، که فقط برای شماره تلفن ها و مخاطبین کافی است و هیچ قابلیت اینترنتی پیدا نخواهید کرد. این یک تلفن است، نه یک کامپیوتر جیبی.

STD-nokia-105-2019

چقدر باید برای خرید گوشی کودکم هزینه کنم؟

واقعاً به جیب شما بستگی دارد. ما توصیه نمی‌کنیم که قیمت‌های پرچمدار را برای بهترین تلفن‌ها بپردازید چون کودکان بیشتر به گوشی آسیب میرسانند، اما برخی از والدین علاقه دارند گوشی گرانتری تهیه کنند.
ما در این مقاله عمدتاً بر روی تلفن‌های مقرون به صرفه‌تر تمرکز کرده‌ایم.

تلفن‌های ساده و ارزان قیمت، تلفن‌های عالی برای بچه‌ها هستند و برای اطمینان از اینکه بدون ایجاد مزاحمت‌هایی مانند شبکه های اجتماعی، جدیدترین بازی‌های موبایل یا جذب دزدان،  فقط قابل تماس هستند، ایده‌آل هستند.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی A23 سامسونگ

گاهی اوقات خرید یک گوشی چینی می تواند راه خوبی برای به دست آوردن یک دستگاه با قیمت جذاب با مشخصات بسیار بالاتر نسبت به آنچه در انگلستان تهیه می کنید باشد. با این حال، از جدیدترین مدل‌های هوآوی دوری کنید، زیرا آنها از خدمات تلفن همراه گوگل پشتیبانی نمی‌کنند (یا از نظر قانونی نمی‌توانند) و گاهی اوقات می‌توانند اعلان‌هایی به زبان چینی ظاهر شوند که ممکن است برای یک کودک کوچک‌تر گیج‌کننده باشد.

آیا گوشی اندرویدی یا آیفون برای فرزندم بهتر است؟

آیفون یا اندروید تا حد زیادی به بودجه شما، عادت فرزندتان بستگی دارد.

اکثر آیفون‌ها برای اولین گوشی کودک بیش از حد هزینه خواهند داشت، اما همچنان می‌توان مدل‌های قدیمی‌تری مانند آیفون 8، دست دوم یا بازسازی‌شده را خریداری کرد. اگر خواستار یک آیفون نسل فعلی هستید، به آیفون SE 2020 کمی ارزان‌تر نگاه کنید.

اکثر گوشی‌هایی که ما توصیه کرده ایم اندروید دارند، که تقریباً به خوبی iOS است (و معمولاً از طیف گسترده‌تری از برنامه‌های رایگان پشتیبانی می‌کند). استفاده از دستگاه‌های اندرویدی نیز بسیار ساده است.

هر دو سیستم عامل به یک اندازه برای کودکان مناسب هستند، زیرا می‌توان آن‌ها را قفل کرد تا فرزند شما فقط به برنامه هایی دسترسی داشته باشد که شما با آن راحت هستید.

مشخصات و ویژگی هایی که باید در تلفن کودک در نظر داشت

بیشتر بچه‌ها قبل از تهیه گوشی خود عادت دارند با تبلت بازی کنند و به صفحه نمایش بزرگ‌تر عادت دارند، یک گوشی با صفحه‌نمایش بزرگ راحت‌تر از یک مدل جمع‌وجورتره و کمتر به زمین می‌افتد و کوبیده می‌شود. هر دستگاهی را که انتخاب کنید، ما به شدت توصیه می‌کنیم یک کیف هم بخرید. بزرگسالان اغلب می‌توانند دوربین‌های جلو را نادیده بگیرند، اما برای بچه‌هایی که دوست دارند سلفی بگیرند، برنامه‌های اجتماعی و چت ویدیویی را داشته باشند، این دوربین‌ها می‌توانند بسیار مهم باشند. 

Smiling little girl kid in pink modern hat showing blank screen of mobile phone

نتیجه گیری خرید گوشی برای کودکان

برای خرید بهترین گوشی برای کودکان شما نیازی به نگرانی زیادی در مورد مشخصات اصلی گوشی ندارید، زیرا اکثر تلفن ها همه چیزهایی را که یک کودک نیاز دارد را می توانند برآورده کنند. ما هر تلفنی با فضای داخلی کمتر از 16 گیگابایت توصیه نمی کنیم. به دنبال مدلی با پشتیبانی از کارت حافظه microSD قابل ارتقا باشید و مطمئن شوید که از مزایای سرویس‌های ابری – مانند Google Photos – برای پشتیبان‌گیری آنلاین رسانه‌ها استفاده می‌کنید تا بتوان فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای برنامه‌ها و بازی‌ها به صورت محلی در دسترس قرار داد. پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدیوها از طریق ابر به این معنی است که در صورت گم شدن یا خراب شدن تلفن، از بین نمی‌روند.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

4 کامنت در “بهترین گوشی برای کودکان

  1. سونیا غفاری

    خرید عمده گوشی رو از این شرکت انجام دادم. واقعا راضیم

  2. سونیا غفاری

    خرید عمده گوشی رو از این شرکت انجام دادم. واقعا راضی هستم

    1. کارشناس سپهر تعامل

      ممنون خانم غفاری عزیز که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید

    2. کارشناس سپهر تعامل

      خانم غفاری عزیز ممنون که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.