A32 samsung

بررسی گوشی A32 سامسونگ

بررسی مشخصات گوشی A32 سامسونگ

در این مقاله قصد داریم بررسی گوشی A32 سامسونگ را داشته باشیم، از صفحه نمایش و جنس بدنه تا طراحی و پردازنده آن صحبت کنیم. اگر به دنبال این گوشی هستید پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا آخر بخوانید.

طراحی گوشی سامسونگ A32

گلکسی A32 از نظر طراحی نسبتاً غیرمعمول است، به خصوص در مورد قسمت دوربین. سه ماژول جداگانه هر کدام به تنهایی از یک پانل پشتی کاملاً صاف بیرون می‌آیند. یک نوع زیبایی شناسی مشترک با مدل های رده بالاتر سری A مانند A52 و A72 است، فقط آنهایی که دارای ناحیه پشتی برجسته ای در اطراف دوربین هستند و A32 اینطور نیست.

پنل پشتی پلاستیکی است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گوریلا گلس 5 است، اما در مورد آن با سامسونگ صحبت شد و آنها تایید کردند که در واقع پلاستیکی است. چیز مهمی نیست، زیرا پلاستیک کمتر مستعد شکستگی است و سبک تر است، فقط درجه یک به نظر نمی رسد.

گلکسی A52 که ما اخیراً بررسی کردیم دارای روکش مات مات است و در لمس زیباتر است و در عین حال کمتر مستعد لک شدن است. قاب A32 نیز پلاستیکی است و درخشندگی بالایی دارد.

اندازه نمایشگر 6.4 اینچ است و نسبت آن به گوشی 84 درصد است. در این گوشی در طراحی قسمت دوربین ها شما هیچ قاب مستطیلی نمیبینید و هیچ برآمدگی هم در بخش دوربین ها ندارد. از نظر کیفیت ساخت هم پلاستیکی که در آن بکار رفته جنس مرغوب و با کیفیتی است و حس یه گوشی اقتصادی را نمیدهد.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی Doogee S98 – گوشی مقاوم و سرسخت

در قیمت پایین ای a32، درگاه تایپ C، محل اسپیکر، میکروفون و جک هندزفری وجود دارد. در قسمت راست دکمه کم و زیاد صدا و دکمه پاور قرار گرفته ان، در بخش چپ هم خشاب سیم کارت دیده میشود.

دوربین سامسونگ ای32

نمایشگر ای 32 سامسونگ

صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتزی با رزولوشن 1080×2400 است. نسبت ابعاد تصویر این صفحه نمایش 20:9 رسیده است که از نقاط قوت این گوشی به حساب می آید.

این در واقع یکی از AMOLED های بهتری است که سامسونگ ارائه می کند، به خصوص از نظر قیمت. برای مثال، حداکثر روشنایی عالی در حالت تطبیقی ​​با گوشی زیر نور مستقیم 814 نیت بود، در حالی که کارکردن نوار لغزنده به صورت دستی در شرایط کمتر شدید، شما را نزدیک به 400 نیت می‌رساند – عددی نسبتاً استاندارد که حتی مدل‌های رده‌بالای این شرکت نیز جذب می‌شوند. توجه داشته باشید، حتی با غیرفعال کردن کلید تطبیقی، اگر در زیر نور خورشید باشید، تلفن روشنایی را افزایش می دهد تا حالت روشنایی بالا را فعال کند.

این یک پنل AMOLED است، در هنگام نمایش سیاه هیچ روشنایی وجود ندارد، از این رو کنتراست اساساً بی نهایت است. در همین حال، حداقل روشنایی 1.8 نیت اندازه گیری شد، بنابراین سطح نور راحت را حتی در محیط های بسیار تاریک تضمین می کنید.

خرید عمده گوشی
خرید عمده موبایل

باتری و شارژ A32

گلکسی A32 دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که یک ظرفیت نسبتاً رایج برای رده‌های متوسط ​​است – سری A خود سامسونگ دارای تعداد زیادی تلفن با این پاورپک بزرگ است. این مدل خاص دارای صفحه نمایش 90 هرتزی است و همچنین FullHD است، بنابراین شاید یکی از پنل های سخت تر باشد، اگرچه چیپست نسبتاً متوسط ​​باید به جبران آن کمک کند.

بیشتر بخوانید: بررسی ناتینگ فون 1

در واقع، گلکسی A32 نتایج بسیار خوبی برای عمر باتری به ثبت رساند. با اجرای گوشی در حالت 90 هرتز، 16 ساعت مرور وب Wi-Fi و 18 ساعت پخش ویدیوی آفلاین را اندازه‌گیری کردیم. با بیش از 33 ساعت تماس صوتی گلکسی A32 رتبه استقامت 119 ساعت را منتشر کرد.

باتری این گوشی اقتصادی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت و لیتیوم یونی است که در استفاده معمولی و فعالیت معمولی روزانه یک روز کامل شارژ نگه میدارد. شارژر این گوشی 15 واتی است که برای شارژ کامل این گوشی حدود یک و ساعت نیم زمان میبرد.

صفحه نمایش سامسونگ a32

مشخصات دوربین ای32 سامسونگ

دوربین اصلی دارای لنز 64 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید دارای سنسور 8 مگاپیکسلی همراه با دو سنسور ماکرو و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی  است. یکی از نقاط ضعف این گوشی دوربین اصلی است که نسبت به گوشی های همسطح خودش خیلی قابل قبول نیست.

مشخصات اصلی گوشی A32 سامسونگ

وزن- گرم195g
ابعاد گوشی – میلی متر165.4×76.9×8.4 mm
سیستم عاملاندروید 12 بروزرسانی به اندروید 13
رابط کاربریOne UI 5
پردازند Snapdragon 680 4G
ظرفیت باتری5000mAh
جنس جلو گوشیشیشه گوریلا گلس 5
جنس پشت گوشیپلاستیک
رزولوشن – پیکسل1080×2408
سایز صفحه – اینچ6.6
نسبت صفحه نمایش به کل بدنه82.50%
دوربین اصلی50 MP
اولترا واید5 MP
دوربین ماکرو2 MP
عمق2 MP
سلفی8 MP

نقاط ضعف گوشی A32

  • عملکرد متوسط دوربین
  • پردازنده نسبتا ضعیف

نقاط قوت گوشی A32

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • بهبود طراحی
  • نمایشگر 90 هرتزی

آیا گوشی a23 ضد آب است؟

خیر متاسفانه این گوشی ضد آب نیست.
 

منبع: Samsung

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

7 کامنت در “بررسی گوشی A32 سامسونگ

  1. Mohamad

    من دارم مدت شارژ ۰ تا ۱۰۰ دو ساعت و نیم طول میکشه و پردازندش هم اصلا مناسب نیست و اصلا گوشی اقتصادی نیس با ۶ میلیون یه شیائومی بخری به صرفه تره

  2. Mohamad

    من گوشی ای ۳۲ دارم مدت شارژ ۰ تا ۱۰۰ دو ساعت و نیم طول میکشه و پردازندش هم اصلا مناسب نیست و اصلا گوشی اقتصادی نیس با ۶ میلیون یه شیائومی بخری به صرفه تره

    1. کارشناس سپهر تعامل

      سلام آقای محمد، ممنون از نظرتون در خصوص گوشی a32

    2. ستاری

      من یکی دارم خیلی هنگ میکنه مخصوصا وقتی حالت جیب فعال هست.اثر انگشت هم باز نمیکنه بعضی مواقع کار میکنه .بروز کردم وریست باز هم خوب نشد دیگه خستم کرده

      1. کارشناس سپهر تعامل

        سلام جناب ستاری عزیز ممنون از اینکه تجربه تون رو به اشتراک گذاشتید

  3. Alireza

    سلام،من یه سال میشه ازاین مدل سامسونگ a32 4g خییییلی راضیم هیچ مشکلی نداره خیلی گوشی خوبیه ،خودم کارمم تعمیرات موبایل ازتمام مدل گوشی ها داشتم ولی a32خداییش عالیه آپدیت اندروید ۱۲هم اومد انجام شد،الانم که اندروید۱۳اومد،درکل خیلی راضیم تویه خانواده ۳نفر ازاین مدل گوشی داریم استفاده میکنیم بدون هیچ ضعف،🙏

    1. کارشناس سپهر تعامل

      سلام علیرضای عزیز ممنون از اینکه تجربه تون رو با ما به اشتراک گذاشتید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.