بررسی گوشی Doogee S98 – گوشی مقاوم و سرسخت

در این مقاله قراره درباره یه گوشی سرسخت صحبت کنیم، گوشی Doogee S98 که یکی از سرسخت ترین گوشی های حال حاضر است و برای افرادی مناسب است که در نگهداری گوشی کمی بی نظم هستند یا کسب و کارشان طوری است که به گوشی آسیب های زیادی میزند، حتی برای کوهنوردان و طبیعتگردها هم گوشی بسیار مناسبی است. از ظاهر این گوشی هم متوجه محکم بودن و ضد ضربه بودن آن میشوید.

وزن320g
ابعاد172x82x15.5 mm
سایز صفحه نمایش6.3 inches
رزولوشن1080×2340 pixels
سیستم عاملAndroid 12
پردازندهMediatek MT6781 Helio G96
باتریLi-Po 6000 mAh

طراحی و کیفیت ساخت دوجی S98

همانطور که در عکس این گوشی هم مشاهده میکنید طراحی دوجی s98 منحصر به فرد است و نسبت به همرده های خود تفاوت زیادی از نظر ظاهری دارد. Doogee S98 از بدنه پلاستیکی مقاوم و آهن با استاندارد استاندارد MIL-STD-810G تشکیل شده است. همانطور که عکس پشت گوشی را میبینید طراحی جذاب و چرم گونه ای دارد.
وزن دوجی 320 گرم است که به خاطر طراحی مقاومی که دارد وزن آن سنگین است اگر وزن گوشی برایتان اهمیت دارد این گوشی انتخاب خوبی نیست. صفحه نمایش با فاصله زیادی از لبه های بدنه قرار گرفته که همین مورد باعث میشود که در فاصله یک متر و نیمی از زمین اگر روی بتن افتاد هیچگونه شکستگی ایجاد نمیشود. پورتهایی که در دوجی به کار رفته دارای روکش پلاستیکی است که برای استفاده از هر کدام حتما باید روکش را باز کرد. بهتر است بدانید این گوشی سخت جون دارای گواهی IP68/IP69K است که در برابر ورود ذرات و و آب مقاوم است.
اتفاق عجیبی که در این گوشی به چشم میاد، گلسی است که بر روی این گوشی برای محافظت بیشتر قرار گرفته.

دوجی اس 98

نمایشگر دوجی اس 98

نمایشگر دوجی صفحه 6.3 اینچی است که حدود 69 درصد گوشی را تشکیل میدهد. صفحه نمایش این گوشی دارای حاشیه زیادی است و از نظر روشنایی هم تعریفی ندارد. اگر وضوح صفحه نمایش و روشنایی برایتان اهمیت زیادی دارد با قیمت خرید این گوشی، میتوان گوشی های بهتری تهیه کرد. در پشت دوجی اس 98 یک قسمت گرد وجود دارد که تنظیمات آن بصورت شخصی قابل تغییر است. به عنوان ساعت یا تقویم میتوان ازش استفاده کرد.

مشخصات باتری و شارژدهی Doogee S98

گوشی دوجی اس 98 از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده میکند که در صورت استفاده روزانه معمولی حدود سه یا چهار روز میتواند شارژ نگه دارد که با توجه به قیمتی که دارد این گوشی از نظر اقتصادی به صرفه است.

Doogee-S98-camera

بررسی عملکرد دوربین Doogee S98

سه سنسور در این گوشی تعبیه شده است که دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسلی و دارای سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور دید در شب 20 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی به نسبت عکس های خوبی میگیرد و با توجه به قیمتی که دارد مناسبت است اما انتظار خیلی زیادی نباید داشته باشید.بهترین قیمت دوربین این گوشی عکسبرداری با جزییات در شب است که در تاریکی مطلق هم میشود عکاسی کرد.

Doogee-S98-cpu

سخت افزار و نرم افزار دوجی اس 98

پردازنده این گوشی مدیاتک هلیو G96 است که این پردازنده در کارهای روزمره مشکلی ندارد و خوب است در بازی های سنگین هم به نسبت گوشی خوبی است و لگ زیادی ندارد و داغ هم نمیکند. 

رابط کاربری این گوشی اندروید 12 است که برنامه خاصی ندارد و بیشتر شبیه به گوشی های هوشمند سری اول ساخت هست. این گوشی قدرمند و مقاوم برای کسانی توصیه میشود که کارهای سخت دارند و گوشی ضدضربه لازم دارند.

خرید عمده گوشی

گوشی دوجی S98 ارزش خرید دارد؟

در آخر با توجه به قیمتی که این گوشی دارد حدود 12 میلیون تومان که خب به نسبت یک گوشی میان رده محسوب میشود اگر جزو کسانی نیستید که از نظر فیزیکی آسیبی به گوشی بزنید با این قیمت گوشی های خیلی بهتری هم میتوان تهیه کرد. اما در صورتی که چالش ضربه به گوشی در حالت فیزیکی دارید این گوشی مناسب است.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.