Samsung-Galaxy-Z-Fold-4_0035

بهترین گوشی های بزرگ بازار در سال 2022

گوشی‌ها قبلا کوچک بودند، اولین آیفون دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی بود که امروزه به طرز خنده‌داری کوچک به نظر می‌رسد. آیفون 13 پرو مکس 2021 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی بزرگ است. ممکن است اصطلاح “فبلت” را شنیده باشید که ترکیبی از “تلفن” و “تبلت” است، اما ما ترجیح می دهیم فقط بگوییم “تلفن بزرگ”. آنچه را که می بینید. اگر شما هم مثل ما هستید، ممکن است ترجیح دهید همیشه از یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید، به جای اینکه برای موقعیت های خاص به تبلت متوسل شوید. اگر چنین است، در اینجا ده تا از بهترین گوشی هوشمند بزرگ را که باید هنگام خرید یک گوشی جدید در نظر بگیرید، آورده ایم.

Samsung-Galaxy-Z-Fold-4_0035

1. Samsung Galaxy Z Fold 4 – بهترین گوشی بزرگ

گلکسی زد فولد 4 بهترین گوشی با صفحه نمایش بزرگ است، در دسترس ترین گوشی هوشمند تاشو در سطح جهان با صفحه نمایش داخلی بزرگ و به اندازه تبلت است. صفحه نمایش بیرونی برای استفاده مانند یک تلفن معمولی قابل استفاده است البته اگر از عهده قیمت بالا آن برآیید.

اگر به ایده داشتن یک گوشی و تبدیل به تبلت در یک گوشی علاقه دارید، این تلفنی است که باید تهیه کنید. Z Fold 4 بیش از هر چیز دیگری یک کامپیوتر واقعا قابل حمل است و هنوز هم می تواند دوربین های سه گانه و عمر باتری ثابتی داشته باشد.

galaxy_s22_ultra_hands_on_19

2. Samsung Galaxy S22 Ultra – گوشی همه کاره

در حالی که S21 Ultra از ویژگی‌های Note بهره می‌برد، گلکسی S22 Ultra بدون شک یک جانشین تمام عیار برای Note 20 Ultra 2020 است. طراحی به‌طور مشخصی با سایر محصولات در سری گلکسی S22 متفاوت است (که می‌توان گفت بسیار شبیه نوت است) و دارای یک قلم S Pen یکپارچه است که عملکرد را فراتر از اکثر رقبا، به ویژه از نظر بهره‌وری، گسترش می‌دهد.

علی‌رغم ظاهری آشنا، سخت‌افزار دوربین، به‌روزرسانی‌های سامسونگ آن را به یکی از بهترین سیستم‌ها در هر گوشی در حال حاضر تبدیل کرده است. با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی که توسط یک لنز فوق عریض و دو لنز تله فوتو در سطوح زوم مختلف پشتیبانی می‌شود – با عملکرد زوم به ویژه در مدل‌های قبلی بهبود یافته است.

صفحه نمایش گسترده 6.8 اینچی LTPO AMOLED هم وضوح بالای WQHD+ و هم نرخ تازه سازی تطبیقی ​​تا 120 هرتز را ارائه می دهد، در حالی که پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت که حتی از پیکسل های گوگل هم پیشی می گیرد، فهرست قابل توجهی از حرفه ای ها را تکمیل می کند.

آیفون 14 پرو مکس

3. iPhone 14 Pro Max – یک فوق العاده همه کاره

گران ترین آیفون این روزها معمولا بزرگترین و بهترین صفحه نمایش را دارد و آیفون 14 پرو مکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما جزیره پویا جدیدی را دریافت می کنید که اپل برای استفاده بیشتر از دوربین جلو و سنسورهای Face ID طراحی کرده است که در بدنه ای از فولاد ضد زنگ ممتاز اما سنگین پیچیده شده است.

نسبت تصویر گسترده‌تری که اپل اتخاذ کرده است به این معنی است که برخی از دستگاه‌های اندرویدی صفحه‌نمایش بزرگ‌تری روی کاغذ دارند، تعداد کمی به این بزرگی احساس می‌شوند، به‌خصوص زمانی که اضلاع مربع و صفحه کاملاً صاف را در نظر بگیرید. این بدان معناست که 14 Pro Max یک دستگاه کاملاً دو دستی است، اما کسانی که از فضای اضافی صفحه نمایش لذت می برند، آن را دوست خواهند داشت.

تمام مشخصاتی را که از آخرین پرچمدار اپل انتظار دارید آن را به قدرتمندترین گوشی بازار از نظر قدرت پردازشی تبدیل می کند، به همراه عمر باتری بسیار خوب که بیشترین استفاده را از فضا برای یک گوشی چندگانه دریافت می کنید. اگرچه بهترین عمر باتری آیفون را می توان در آیفون 14 پلاس یافت، گوشی با صفحه نمایش همان اندازه اما تنها 60 هرتز در مقایسه با پرو مکس 120 هرتزی برتر و نرم تر است.

pixel7pro

4. Google Pixel 7 Pro – گوشی با دوربین های باورنکردنی

Pixel 7 pro اصلاح ظریفی از طراحی جدید و ترکیب نرم افزاری برنده Pixel 6 Pro است. 7 پرو بهترین گوشی هوشمند گوگل است که تا به حال ساخته شده است و دارای یک صفحه نمایش بزرگ زیبا 6.7 اینچی است.

دارای یک OLED است که فقط یک انحنای جزئی به آن دارد، بنابراین در دست شما بزرگ اما باریک به نظر می رسد (اگرچه وزن آن ۲۱۲ گرم است). اندروید 13 عالی به نظر می رسد و می توانید آن را با تغییرات رنگ در سراسر سیستم شخصی سازی کنید.

از طریق آن نمایشگر، به لطف سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و پردازش پس از عکاسی گوگل، از برخی از بهترین دوربین‌های گوشی هوشمند با کیفیت تصویر ثابت بسیار خوب لذت خواهید برد. همچنین دارای لنزهای فوق عریض و 5x تله فوتو برای تجربه دوربین جیبی همه کاره است. ترفندهای نرم افزاری هوشمندانه ای مانند Magic Eraser را برای حذف افراد یا چیزهای ناخواسته از عکس ها یا Face Unblur را برای تنظیم آن شات کمی تار اضافه کنید.

vivo-x80-pro-titel

5. Vivo X80 Pro – Most underrated

دست کم گرفته شده ترین گوشی سال 2022، Vivo X80 Pro است. این یکی از بهترین تلفن هایی است که می توانید در حال حاضر بخرید و یکی از بهترین ویژگی های آن صفحه نمایش رنگارنگ بزرگ آن است.

از این طریق می‌توانید از بهترین دوربین‌های گوشی هوشمند لذت ببرید. اپل، گوگل و سامسونگ گفتگو را رهبری می کنند، اما Vivo امسال به همان اندازه خوب است، با لنز اصلی فوق العاده خوب با محدوده دینامیکی عالی و سطح کنتراست و جزئیات که تعداد کمی از گوشی های دیگر می توانند مدیریت کنند.

به آن یک لنز فوق عریض و دو لنز تله فوتو (!) اضافه کنید تا زوم و عکس های پرتره را مدیریت کنید، و این یکی از همه کاره ترین تلفن های سال است. عمر باتری عالی است، کاملا ضد آب است و شارژر همراه آن به طرز مضحکی سریع شارژ می شود. تا زمانی که طراحی و نرم افزار کمی ساده برای شما مهم نباشد، مطمئناً گوشی را دوست خواهید داشت که هیچ یک از دوستانتان نخواهند داشت.

Oppo-Find-X5-Pro

6. Oppo Find X5 Pro – بهترین سوپر دوربین

اوپو فایند ایکس 5 پرو از هر نظر یک گوشی فوق العاده است. پنل 6.7 اینچی 10 بیتی 120 هرتزی QHD+ یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در هر گوشی در حال حاضر است و Oppo از آن با شارژ سیمی 80 واتی و 50 وات بی سیم، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سطح بالایی که دارای سنسورهای 50 مگاپیکسلی در هر دو گوشی است، پشتیبانی می کند. لنزهای اصلی و اولتراواید

شما باید بدون لنز زوم پریسکوپی زندگی کنید – تله فوتو در اینجا زوم ضعیفی 2 برابری دارد – اما نتایج در هر سه لنز عقب استثنایی است. این طراحی نیز منحصر به فرد است، به لطف ماژول دوربین بدون شیب که درست در سرامیک بدنه گوشی تعبیه شده است.

از نظر عملکرد خالص، فایند ایکس 5 پرو نیز با همه موارد فوق، به علاوه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم، سخت است. فقط باید مایل به پرداخت هزینه باشید، زیرا ارزان نیست.

Xiaomi 12 Pro

7. Xiaomi 12 Pro – Well-rounded

Xiaomi 12 Pro چیزهای بسیار بدی دارد، اما این با یک جفت نقص بزرگ همراه است.

این دستگاه از طراحی شیک و کم‌توجهی برخوردار است، صفحه‌نمایش زیبایی همراه با چهار بلندگو و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عملکرد چشمگیری را ارائه می‌دهد. در بیشتر موارد، سیستم دوربین نیز عالی است، نه کاملاً بهترین در کلاس اما خوب است.

متأسفانه، عمر باتری یک نقص آشکار است – که ممکن است با به روز رسانی برطرف شود، اما در حال حاضر ناامید کننده است.

xiaomi-11t-pro-back-seat

8. Xiaomi 11T – بهترین ارزش خرید

11T با بازسازی میان رده پرچمدار Mi 11 شیائومی از ابتدای سال 2021، دارای چیپست مشابه اسنپدراگون 888 و سایر ویژگی های برجسته، مانند دوربین 108 مگاپیکسلی قوی، اما همه با قیمت بسیار پایین تر است.

این شارژر فوق‌العاده 120 واتی برادر با نام تجاری Pro خود را ندارد، اما همچنان از سرعت‌های سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند که نمی‌توان از آن استفاده کرد.

صفحه نمایش 6.67 اینچی 120 هرتزی Full HD+ AMOLED با گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شود، در حالی که نرخ پاسخگویی لمسی 480 هرتز و بلندگوهای استریو به این معنی است که 11T برای بازی نیز عالی است.

nubia-Red-Magic-7-Pro-2

9. Nubia Red Magic 7 – Best for gaming

در حالی که تنها یک آپدیت کوچک برای Red Magic 6S Pro از سال 2021 است، Red Magic 7 با این که یکی از اولین گوشی های بازی است که دارای جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام است، همه چیز را تقویت می کند.

صفحه نمایش خیره کننده 165 هرتزی نسبت به چند پرچمدار اخیر Red Magic دوام می آورد، در حالی که همچنان از رقبای اصلی پیشی می گیرد – و آن را برای بازی ایده آل می کند – و در نهایت عملکرد دوربین Nubia نیز مورد توجه قرار گرفت که بهتر از همیشه است.

لانچر اندروید Red Magic 7 مطابق با سلیقه همه نخواهد بود، ثابت شده است که انتقال به باتری کوچک‌تر یک تغییر مضر است (مخصوصاً برای تلفن‌های بازی) و این هنوز یک دستگاه بزرگ بزرگ است، اما تعادل قیمت/عملکرد را ایجاد می‌کند. و مهارت بازی که آن را تسهیل می کند بی رقیب است.

Motorola Moto G200

10. Motorola Moto G200 – Ideal for productivity

Moto G200 در میان رده‌های مقرون‌به‌صرفه Moto G موتورولا چیزی غیرعادی است، اما ویژگی‌های عجیب و غریبی که آن را متمایز می‌کند، بزرگ‌ترین نقاط قوت آن است.

یکی از معدود دستگاه‌هایی است که دارای Qualcomm Snapdragon 888+ است که عملکردی در کلاس پرچم‌دار را با بودجه کم ارائه می‌کند، در حالی که صفحه‌نمایش بزرگ 6.8 اینچی آن تصاویری فوق‌العاده صاف 144 هرتزی را ارائه می‌کند که آن را برای بازی ایده‌آل می‌کند، در حالی که پشتیبانی Ready For همچنین یک دسکتاپ را برای شما فراهم می‌کند. مانند تجربه کاربر هنگام وصل کردن به نمایشگر خارجی.

یک باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی همچنین عمر باتری عالی را تضمین می کند و شارژ سریع 33 واتی تضمین می کند که ساعت ها منتظر شارژ مجدد گوشی نباشید.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.