sumsung A04

بررسی گوشی A04 سامسونگ

در این مقاله قصد داریم گوشی A04 سامسونگ را مورد نقد و بررسی قرار بدهیم. از طراحی بدنه و صفحه نمایش تا باتری و دوربین آنرا کامل بررسی میکنیم. توجه داشته باشید که گوشی ای4 سامسونگ یک گوشی اقتصادی در سری A سامسونگ است. بررسی ما درباره این گوشی فقط در خصوص مشخصات آن است گوشی A04 مانند گوشی A03 سامسونگ است و تفاوت زیادی با هم ندارند. از گوشی های اقتصادی در رنج قیمت زیر 4 میلیون تومان نمیتوان انتظار یک گوشی حرفه ای را داشت بلکه فقط در حد استفاده معمول و روزمره میتوان انتظار داشت که این گوشی آنرا رفع میکند.

بررسی طراحی سامسونگ A04

طراحی گوشی ای4 سامسونگ  تقریبا مشابه A13 و A03 است، جنس پشت گوشی و فریم دور آن پلاستیک (اثر انگشت روی آن میماند) و جنس روی گوشی شیشه است. این گوشی که به وزن 192 گرم است، 81.3 درصد گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده که حاشیه های آن به نسبت زیاد است.

samsung-galaxy-a04-1

مشخصات صفحه نمایش Samsung A04

سامسونگ ای 04، دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی است. این صفحه نمایش 81.3 درصد فضای گوشی را تشکیل داده که از نظر ظاهری حاشیه و لبه های آن به نسبت گوشی های همرده خود زیاد است. نرخ به روزرسانی 60 هرتزی دارد و میتوان گفت این صفحه نمایش نسبت به قیمت گوشی خوب است و در حد کارهای روزمره قابل اعتماد است. 

بررسی عملکرد دوربین Samsung A04

دوربین اصلی گوشی A04 دارای دو سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و دارای فلش LED است. فیلمبرداری با رزولوشن 1080 و 30 فریم بر ثانیه گرفته میشود. دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. در کل عملکرد دوربین کاملا معمولی است و نسبت به قیمت این گوشی میتوان گفت خوب است.

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات گوشی شیائومی 12T

عملکرد پردازشی گوشی سامسونگ A04

پردازنده ای4 سامسونگ مدیاتک هلیو P35 است که برای کارهای روزمره خوب است حتی برای بازی های به نسبت سبک هم کار راه انداز هست ولی با این گوشی اصلا نمیتوان سراغ بازی های سنگین رفت چرا که باگ دارد و بازی های سنگین را جوابگو نیست. 

سیستم عامل این گوشی اندروید 12 با رابط کاربری سامسونگ One UI Core 4.1 استفاده میشود. 

مشخصات باتری سامسونگ A04

عملکرد شارژدهی خوبه و توی استفاده سبک و معمولی

مقایسه سامسونگ A04 با Samsung A03

از نظر طراحی a04 از a03 مدرن تر و بروز تر است. به خاطر جدیدتر بودن و وجود اندروید 12 تجربه کاربری بهتری دارد و دوربین این گوشی هم به نسبت بهتر است.

A04 samsung

آیا Samsung A04 ارزش خرید دارد؟

SAMSUNG GALAXY A04 از پردازنده میان‌رده MediaTek Helio P35 استفاده می‌کند که می‌تواند با پردازنده Cortex A53 تا 2.3 گیگاهرتز کار کند. برای پشتیبانی از برخی بازی ها، این گوشی از قبل دارای GPU (واحد پردازنده گرافیکی) IMG PowerVR GE832 است که می تواند با سرعت کلاک 680 مگاهرتز کار کند. این برای پشتیبانی از فعالیت روزانه ما کافی است، اما لطفاً انتظار نداشته باشید که بازی های HD را بدون مشکلات انجام دهید.

این گوشی سنسور اثر انگشت ندارد، اما می‌توانیم از سایر محافظ‌های امنیتی که همراه با اندروید 12 نصب شده‌اند مانند رمز عبور یا پین یا الگوی قفل صفحه استفاده کنیم.

اگرچه این گوشی با قیمت فروش ارزان عرضه می شود، اما برخی از ویژگی ها برای کار روزانه کافی است. برای اتصال پهنای باند اینترنت، بسیاری از برنامه ها با دسترسی 4G LTE به خوبی کار می کنند، بنابراین از دست دادن 5G مشکل بزرگی نیست، علاوه بر این برخی از کشورها هنوز ایستگاه های پایه 5G در این روزها ندارند.

SAMSUNG GALAXY A04 دارای کد محصول SM-A045F برای تک سیم کارت و SM-A045F/DS برای اسلات سیم کارت دوگانه است. اسلات سیم کارت دوگانه را می توان برای دو شماره تلفن مختلف استفاده کرد، اما آنها می توانند با هم در حالت آماده به کار باشند. ظرفیت باتری غیر قابل جابجایی بزرگ با 5000 میلی آمپر دارد. برای فعالیت روزانه، SAMSUNG GALAXY A04 ارزش خرید با قیمت ارزان را دارد.

  • صفحه نمایش LCD با رزولوشن HD  و 720 در 1600 پیکسل است. نمی توانیم از آن برای تماشای پخش فیلم Full HD استفاده کنیم.
  • بدنه ضد آب نیست.
  • فاقد حسگر اثر انگشت است.
  • دوربین نمی تواند فیلم 4K ضبط کند. کار ضبط فیلم با کیفیت 1080p.
  • دوربین همچنین لرزشگیر تصویر ندارد.
  • سیستم عامل SAMSUNG GALAXY A04 از آخرین نسخه اندروید 12 با One UI Core 4.1 استفاده می کند.
  • ما می توانیم چندین حافظه داخلی را از 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت انتخاب کنیم.
  • اندازه رم نیز با شروع از 4 گیگابایت، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت متفاوت است. داشتن 4 گیگابایت کم است، بنابراین پیشنهاد می کنیم حداقل 6 یا 8 گیگابایت رم برای عملکرد چند وظیفه ای بهتر داشته باشید.
  • قدرت صفحه نمایش سامسونگ GALAXY A04 از صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی در اندازه LCD با وضوح HD استفاده می کند.
  • ظرفیت باتری بزرگ است و 5000 میلی آمپر ساعت.
  • A04 دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است.
به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.