Redmi-A1-+

بررسی گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس

گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس به تازگی وارد بازار شده، سپهر تعامل به عنوان وارد کننده اصلی گوشی موبایل این گوشی را وارد بازار ایران کرده است. در این مقاله قصد داریم درباره این گوشی و قیمت آن با توجه به ویژگی هایی که دارد صحبت کنیم. 

قیمت ردمی A1 پلاس

قیمت گوشی A1 پلاس در حدود کمتر از 100 دلار است که از نظر قیمت گوشی اقتصادی و به صرفه ای محسوب میشود. با بررسی بخش های مختلف گوشی آنرا بررسی می کنیم که از نظر اقتصادی با دیگر گوشی ها تفاوت دارد.

مشخصات ردمی A1 Plus

گوشی ردمی A1 Plus با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه‌ی اندروید 12 عرضه شده است. طبق شنیده ها نرم افزار این گوشی ظاهراً تا اندروید 13 و MIUI 15 را پشتیبانی خواهد کرد. به طور کل، رابط کاربری شیائومی شخصی‌سازی‌های زیادی به کاربران خود ارائه می‌دهد.

تراشه این گوشی پردازنده Mediatek MT6761 Helio A22 قرار گرفته است که از نظر یک گوشی با قیمت اقتصادی به نظر خوب میرسداین دستگاه از رم LPDDR4X و حافظه‌ی ذخیره‌سازی eMMC 5.1 بهره می‌برد. اگر قصد فعالیت های سنگین و بازی های سنگین با این گوشی را ندارید، برای وبگردی و مطالعه و بازی های سبک گوشی خوبی است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی های شیائومی

گوشی ردمی a1 پلاس در سه رنگ مشکی، آبی روشن و سبز روشن در بازار موجود است. جنس بدنه از پلاستیک است. تفاوت این گوشی با نسخه بدون پلاس فقط در حسگر اثر انگشت است که در پشت گوشی قرار دارد.

سایز صفحه نمایش 6.52 اینچی و رزولوشن آن 720×1600 پیکسل است. دارای نمایشگر IPS LCD است که از معایب این گوشی محسوب میشود. حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش به 400 نیت می‌رسد، نرخ نوسازی 60 هرتزست که باعث می‌شود ویدیوها با سرعت نسبتاً خوبی پخش شوند.

Xiaomi Redmi A1+

باتری ردمی آ۱ پلاس

گوشی Redmi A1 Plus یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که در استفاده معمولی، ماندگاری آن به یک روز هم میرسد. این گوشی از فست شارژ پشتیبانی نمیکند اما ظرفیت خوبی برای تامین انرژی دارد.

مشخصات دوربین ردمی A1 Plus

از دیگر مشخصات ردمی A1 پلاس می‌توان به دوربین پشتی دوگانه‌ی آن اشاره کرد که شامل یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص‌عمق ۰٫۳ مگاپیکسلی است. همچنین از دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های ios 14.3

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

2 کامنت در “بررسی گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس

  1. علی اکبر گوهری

    سلام وقت بخیر
    یک گوشی با گارانتی شرکت شما خریدم آکبند ولی الان میخوام وارد سامانه همتا کنم با کد فعال سازی روی گارانتی پیام میده گوشی دستگاه قانونی نیست و در شبکه سرویس نخواهد گرفت

    1. ms poormand

      سلام جناب گوهری عزیز لطفا با دوستان با شماره 02188300000 تماس بگیرید تا راحت تر بتونید راهنمایی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.