مقایسه A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی

مقایسه گوشی A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی

گوشی تلفن همراه جزو الزامات در زندگی امروزی است. شما فردی را پیدا نمی‌ کنید که از گوشی تلفن همراه استفاده نکند. این وسیله جزوه وسایل بسیار ضروری و حیاتی در زندگی همه انسان ها شده است. در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی بپردازیم. تا اگر شما قصد خرید یکی از انواع این گوشی‌ ها را دارید بتوانید با دید باز و آگاهی انتخاب خود را انجام دهید‌.

مقایسه A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی

در این مقاله قصد داریم تا به مقایسه A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی بپردازیم. این دو مدل گوشی جزو گوشی های میان رده در بازار به حساب می آیند. افرادی که قصد دارند در بین گوشی های میان رده خرید خود را انجام دهند می‌ توانند با بررسی و مقایسه این دو گوشی انتخاب خود را آگاهانه انجام دهند. شما با بررسی کردن و مقایسه این دو مدل گوشی می توانید یک انتخاب درست داشته و گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید. افراد گوشی ها را بر حسب نیازهای خود انتخاب می‌ کنند.

شما نیز باید با دانستن اطلاعات و مشخصات دقیق این دو گوشی و همچنین خواسته و نیازی که دارید گوشی تلفن همراه مورد نظر خود را خریداری کنید. امروزه گوشی تلفن همراه جزو جدانشدنی و ابزار کار انسان ها به حساب می آید. پس کاربردی بودن و کیفیت بالای آن نکته بسیار مهمی است که باید بسیار در هنگام خرید به آن توجه نمایید. سامسونگ و شیائومی جزو دو برند معروف در صنعت تولید تلفن همراه به حساب می‌ آیند که افراد می توانند با خیال راحت بین این دو برند انتخاب خود را انجام داده و از گوشی تلفن همراه خود حداکثر استفاده را ببرند.

مقایسه طراحی و کیفیت ساخت A52s و Mi 11 Lite 5G

اولین نکته ای که در مقایسه A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی باید به آن توجه کنید طراحی و کیفیت ساخت است‌ این دو موضوع بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است. می‌ توان گفت از نظر طراحی و کیفیت ساخت گوشی شیائومی از کیفیت و طراحی بهتر و بالاتری برخوردار است. اصطلاحا این گوشی بسیار خوش‌ دست است و اگر شما ساعت های طولانی آن را در دست داشته و از آن استفاده کنید احساس خستگی نمی کنید. البته به این نکته نیز توجه کنید که گوشی سامسونگ A52 s ضد آب و ضد گردوغبار است.

بیشتر بخوانید: مقایسه 11T Pro با S21 FE 

پس اگر این موضوع برای شما مهم است گوشی سامسونگ A52 s یک انتخاب مناسب است. زیرا این گوشی دارای IP67 است. گوشی شیائومی نسبت به گوشی سامسونگ از وزن کمتری برخوردار است و به دلیل ظرافتی که در طراحی آن به کار رفته، یک انتخاب بسیار مناسب برای دست های ظریف بانوان به حساب می آید. انتخاب به خود شما بستگی دارد.‌ اگر به دنبال گوشی هستید که ضدآب و ضد گرد و غبار است گوشی سامسونگ A52 s انتخاب مناسبی است. اما اگر قصد خرید گوشی خوش دست و ظریف را دارید می توان گفت گوشی شیائومی یک انتخاب عالی است.

مقایسه کیفیت نمایشگرهای A52s و Mi 11 Lite 5G

می توان در مقایسه A52s سامسونگ و Mi 11 Lite 5G شیائومی بدون شک گوشی سامسونگ A52 s یک برنده بی رقیب است. کیفیت و وضوح تصویر در این گوشی بسیار بالا است و شما می توانید رنگ ها را مانند رنگ های واقعی و بدون هیچ گونه اغراق و مشکلی مشاهده کنید، پس کیفیت رنگ و نور گوشی سامسونگ از گوشی شیائومی چند درجه بالاتر است. اگر شما این دو گوشی را در کنار یکدیگر قرار داده و یک صفحه زمینه یکسان برای هر دو بگذارید متوجه این موضوع خواهید شد. حداکثر نرخ نوسازی در گوشی سامسونگ ۱۲۰ هرتز است. این خاصیت سبب می‌‌شود که صفحه نمایش دارای روشنایی بسیار زیادی باشد. البته این موضوع نشان دهنده بی کیفیت بودن شیائومی نیست. اما در این مقایسه از نظر کیفیت صفحه نمایش سامسونگ برنده میدان است.

مقایسه باتری و شارژدهی A52s و Mi 11 Lite 5G

باتری در گوشی موبایل جزو لوازم بسیار مهم است. افراد به دلیل استفاده های طولانی مدت از گوشی تلفن همراه، همواره به دنبال انتخاب تلفنی با باتری قوی هستند. گوشی Mi 11 Lite 5G دارای باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی است. گوشی سامسونگ A52 s نیز دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است. البته کلاس ظرفیت این دو گوشی با هم برابر است و بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ میلی آمپر در ساعت است. درگاه اتصال هر دو باتری USB Type-c 2 0 است و البته شما این ویژگی ها را در گوشی ای52 اس می توانید مشاهده کنید.

برای خرید عمده گوشی با سپهر تعامل تماس بگیرید.

عملکرد این دو گوشی در قسمت باتری تقریباً یکسان و مشابه هم است و نمی‌ توان عنوان کرد که کدام دو مدل گوشی نسبت به دیگری در زمینه باتری برتری دارد. همچنین در زمان شارژ شدن نیز این دو گوشی در مدت زمان یکسانی شارژ می شوند. می توان گفت اختلاف فاحشی با همدیگر ندارند. به طور کلی هر دو مدل گوشی در بخش باتری تا حدودی عملکرد های یکسان و مشابه با همدیگر دارند و نمی توان هیچ کدام از این دو مدل را بر دیگری ارجح تر دانست. در زمینه باتری شما نمی توانید در بین این دو مدل یک انتخاب داشته باشید. زیرا عملکرد هر دو یکسان و مشابه است.

مقایسه پردازنده و سخت افزار A52s و Mi 11 Lite 5G

تراشه موجود در گوشی شیائومی و سامسونگ از نوع Qualcomm Snapdragon 778G 5G است. پردازنده موجود در دو گوشی نیز هشت هسته ای است. یکی از جنبه‌ های مهم در بررسی این دو گوشی از نظر سخت افزاری فرکانس پردازنده ها است. فرکانس دو گوشی سامسونگ و شیائومی 2.4 هرتز و یکسان هستند. به طور کلی و با توجه به مشخصاتی که در رابطه با پردازنده این دو نوع گوشی گفته شد هر دو از نظر کیفیت و از نظر پردازنده در یک سطح می باشند.

مقایسه دوربین A52s و Mi 11 Lite 5G

در مقایسه دوربین ای52 اس و می 11 لایت میتوان گفت دوربین هر دو گوشی 64 مگاپیکسل است. دیافراگم هر دو نیز f/1.8 است. از نظر فنی دوربین هر دو گوشی مشخصات یکسانی دارد. اما در نظر داشته باشید که در گوشی سامسونگ یک دوربین الترا واید بیشتر است. این دوربین می تواند عمق تصاویر را بسیار بهتر نشان دهد. پس در قسمت دوربین گوشی سامسونگ برنده رقابت می شود.
حال شما با توجه به نیاز و خواسته خود می توانید در بین این دو گوشی یک مدل را برای خرید انتخاب نمایید. افرادی که خوش دست بودن و سبک بودن گوشی برای شان مهم است گوشی شیائومی را انتخاب می کنند. ولی افرادی که می‌ خواهند گوشی با وضوح تصویر بالا خریداری کنند و وضوح تصویر و کیفیت صفحه نمایش برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است بهتر است گوشی سامسونگ A52 s را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهند.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.