s21fe-vs-11t-pro

مقایسه 11T Pro شیائومی و S21 FE سامسونگ

مقایسه گوشی S21 FE و 11T Pro

شما با بررسی و مقایسه 11T Pro شیائومی و S21 FE سامسونگ می توانید از کارایی و کیفیت هر کدام از این گوشی ها اطلاع پیدا کنید. همچنین اگر قصد خرید گوشی دارید بتوانید تصمیم درستی گرفته و خرید آگاهانه ای داشته باشید. برند شیائومی و سامسونگ جزو برند های پیشتاز در زمینه تولید انواع گوشی تلفن همراه می باشند.

بیشتر بخوانید: مقایسه A52s و Mi 11 Lite 5G 

چند سال است که این برند ها توانستند در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند. همچنین هر سال این برندها مدل های جدیدی از انواع گوشی های تلفن همراه را به بازار عرضه کردند که هر کدام از این گوشی ها دارای ویژگی ها و امکاناتی می باشند که افراد می‌ توانند با بررسی این ویژگی ها خرید خود را انجام دهند. ما در این قسمت قصد داریم تا به بررسی کارایی، طراحی، کیفیت، دوربین، باتری و سخت افزار این دو گوشی بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با این دو‌ مدل به دست بیاورید.

مقایسه طراحی گوشی اس21 FE و 11تی پرو

با مقایسه 11T Pro شیائومی و S21 FE سامسونگ از نظر طراحی می توانید اطلاعات بسیار مفیدی به دست بیاورید. از نظر طراحی گوشی سامسونگ دارای قابلیت یکپارچه می باشد. جنس قاب این گوشی پلاستیک مات است. لبه های این گوشی طراحی تختی دارند. این موضوع ممکن است سبب شود تا افراد نتوانند به راحتی این گوشی را در دستان خود نگه دارند. از نظر کیفیت ساخت، گوشی شیائومی از کیفیت بالاتری برخوردار است. جنس قاب پشت این گوشی شیشه ای است و دارای طراحی مات می باشد. می توان گفت جنس موادی که در این گوشی به کار رفته است بسیار از کیفیت خوبی برخوردار می باشد.
اما شما نباید از ویژگی که سامسونگ برای گوشی های خود قرار داده است غافل شوید. گواهی IP68 سبب شده است که این گوشی بتواند در عمق آب نیز بدون هیچ مشکلی دوام بیاورد. اما گوشی شیائومی تنها از گواهی IP53 برخوردار است. این گوشی تنها در برابر پاشش آب می تواند از خود مقاومت نشان دهد. در کل انتخاب با خود افراد است که چه نوع گوشی را انتخاب کنند. اگر برای شما مقاومت در برابر آب از اهمیت بالایی برخوردار است می‌ توانید گوشی سامسونگ که دارای گواهی های مربوطه است را خریداری نمایید. اما اگر کیفیت در ساخت برای شما حائز اهمیت است گوشی شیائومی بسیار مناسب می باشد.

مقایسه نمایشگر گوشی S21 FE سامسونگ و 11T Pro شیائومی

حال قصد داریم به مقایسه 11T Pro شیائومی و S21 FE سامسونگ از نظر صفحه نمایشگر بپردازیم. صفحه نمایشگر اولین چیزی است که افراد در هنگام روشن شدن گوشی به آن دقت می کنند. می‌ توان گفت رقابت از نظر صفحه نمایشگر در بین این دو گوشی بسیار تنگاتنگ می باشد. این دو گوشی از نظر صفحه نمایشگر تقریباً مشخصات یکسانی دارند. هر دو گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره برده اند. همچنین می‌ توانند +HDR10 را پشتیبانی کند. البته ناگفته نماند که گوشی شیائومی از ویژگی دالبی ویژن نیز برخوردار است. با توجه به اینکه هر دو گوشی از نظر صفحه نمایشگر در یک سطح می باشند، اما اگر بخواهیم به صورت دقیق و جزئی تر آن ها را بررسی کنیم به اختلافاتی نیز خواهیم رسید.

به عنوان مثال اگر هر دو گوشی را زیر نور آفتاب قرار دهیم متوجه خواهیم شد که روشنایی گوشی سامسونگ تا حدودی کمتر از روشنایی گوشی شیائومی می باشد. البته این موضوع به این معنا نیست که کیفیت صفحه نمایش سامسونگ در زیر نور خورشید پایین است. هر دو صفحه نمایش از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند اما در این مورد اختلافات بسیار ریز و جزئی با همدیگر دارند.

مقایسه باتری گوشی S21 FE و 11T Pro

اگر بخواهیم از نظر باتری این دو گوشی را با همدیگر مقایسه کنیم می‌ توان گفت برنده میدان گوشی شیائومی می باشد. این گوشی با داشتن باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری توانسته است جزو گوشی های بسیار پرقدرت در زمینه باتری باشد. گوشی سامسونگ با داشتن باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری عملکرد ضعیف تری نسبت به گوشه شیائومی از خود نشان داده است. پس اگر در انتخاب شما باتری نقش مهمی دارد می توان گفت گوشی شیائومی یک انتخاب بسیار عالی به حساب می آید. شما با خرید این گوشی می توانید ساعت های طولانی از آن استفاده کرده بدون آن که نگران تمام شدن باتری باشید. البته در نظر داشته باشید که گوشی سامسونگ نیز از باتری خوبی برخوردار است. اما در مقایسه با گوشی شیائومی عملکرد ضعیف تری دارد.

مقایسه دوربین گوشی شیائومی 11T Pro و سامسونگ S21 FE

بررسی و مقایسه 11T Pro شیائومی و S21 FE سامسونگ از نظر دوربین نیز خالی از لطف نمی باشد. شاید تا حدودی این دو گوشی از نظر دوربین شبیه به هم باشند اما وایت بالانس گوشی سامسونگ بسیار دقیق می باشد. گوشی شیائومی با استفاده از نرم افزار وایت بالانس را بسیار مصنوعی و اغراق آمیز‌می‌ کند. البته این ویژگی‌ برای افرادی که می خواهند عکس های پر رنگ و لعاب و اغراق آمیز بگیرند ویژگی‌ خوبی می باشد. اما به طور کلی از نظر دوربین گوشی سامسونگ عملکرد بهتری دارد و طرفداران خاص خود را نیز دارد.

مقایسه سخت افزار گوشی Samsung S21 FE و Xiaomi 11T Pro

می توان گفت سخت افزار گوشی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. افرادی که با گوشی بازی های سنگین می‌ کنند این قسمت برای شان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در داخل گوشی سامسونگ تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ وجود دارد. اما در گوشی شیائومی از چیپست اسنپدراگون 888 G5 استفاده شده است. چیپست اسنپدراگون 888 G5 در اجرای بازی های سنگین بسیار عالی عمل می‌ کند. تراشه اگزینوس در گوشی اس ۲۱ از عملکرد ضعیف تری برخوردار است. البته فاصله این دو گوشی از نظر سخت افزاری بسیار کم می باشد. اما به طور کلی گوشی شیائومی تا حدودی از این نظر قوی تر می باشد.
انتخاب بین گوشی اس ۲۱ و ۱۱ تی پرو کار سختی می باشد. بهتر است ابتدا افراد به نیاز و خواسته خود دقت کنند و بعد از آن خرید خود را انجام دهند. به این صورت می توانند مطابق با خواسته خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

یک نظر برای “مقایسه 11T Pro شیائومی و S21 FE سامسونگ

  1. علیرضا میرزازاده

    تست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.