بهترین گوشی های شیائومی 2022

بهترین گوشی شیائومی ۲۰۲۲

شیائومی امسال تعداد زیادی گوشی هوشمند با عملکرد خوب و مقرون به صرفه عرضه کرده است. اما انتخاب گوشی شیائومی که امسال باید بخرید ممکن است دشوار باشد. زیرا این شرکت این گوشی ها را با نام های مختلف در مناطق مختلف عرضه کرده است. بنابراین، برای کمک به شما در تصمیم گیری، تیم متخصص ما قصد دارد بهترین گوشی های شیائومی 2022 را که در سال جاری عرضه شده اند معرفی نماید و در اینجا 6 انتخاب برتر برای شما آورده شده.

توجه داشته باشید که این لیست از بهترین گوشی های شیائومی 2022 توسط کارشناسان با دقت انتخاب شده است و برای کمک بیشتر به شما در تصمیم گیری خرید، تلفن های جایگزینی را که عملکرد مشابهی دارند اما در هر یک از انتخاب های برتر مقرون به صرفه تر هستند را نیز اضافه کردیم. همچنین در مواقعی که نام گوشی شیائومی در منطقه دیگری متفاوت است، به آن اشاره می کنیم.

در این لیست، به طور کلی بهترین گوشی شیائومی سال 2022 را می شناسید و همچنین بهترین بودجه را برای کسانی که بودجه کمی دارند، خواهید دید. همچنین بهترین گوشی مقرون به صرفه برای بازی را خواهید دید که عملکردی باورنکردنی را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. بهترین عملکرد اقتصادی گوشی شیائومی به قدری خوب است که هیچ جایگزین پیشنهادی برای آن دستگاه وجود ندارد. بنابراین، بیایید با لیست بهترین گوشی های شیائومی که می توانید در سال 2022 خریداری کنید، شروع کنیم.

1. Xiaomi 12S Ultra (به طور کلی بهترین)

شیائومی 12 اس اولترا بهترین گوشی شیائومی سال 2022 و همچنین گران ترین گوشی است. به این دلیل است که برخی از پیشرفته ترین فناوری ها را در خود دارد و از تراشه جدید اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می کند. همچنین دارای یکی از پیشرفته ترین سنسورهای دوربین است. به همین دلیل است که Xiaomi 12S Ultra در بین بهترین دوربین های گوشی های سال 2022 قرار دارد. Xiaomi 12S Ultra به سنسور دوربین از نوع 1 اینچی مجهز شده است (تنها چند گوشی دارای این سنسور هستند).

صفحه نمایش آن فوق العاده است، عمر باتری آن فوق العاده خوب است، عملکرد آن درجه یک است و همچنین یک دستگاه بسیار بادوام است. این گوشی از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می کند و آن را به یک گوشی پرچمدار واقعی تبدیل می کند. شکی نیست که اگر به بهترین های شیائومی در سال 2022 نیاز دارید، شیائومی 12 اس اولترا را خریداری کنید.

Xiaomi-12S-Ultra-Concept

2. شیائومی 12 پرو (بهترین بودجه برای خرید پرمیوم)

شیائومی 12 پرو در حال حاضر بهترین گوشی ارزان قیمتی است که می توانید در حال حاضر بخرید. در حال حاضر با قیمت 599 دلار به فروش می رسد و دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، شارژ سریع 120 واتی، شارژ بی سیم 50 واتی، صفحه نمایش 2K AMOLED و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX707 است. در حال حاضر هیچ گوشی در بازار چنین ارزشی را ارائه نمی دهد. شیائومی 12 پرو دارای تمام علائم گوشی های پریمیوم است و حتی دارای عملکرد، ویژگی های دوربین و قدرت باتری برای پشتیبان گیری از آن است.

این دستگاه از جلو شیشه ای (گوریلا گلس ویکتوس)، پشت شیشه ای و فریم آلومینیومی ساخته شده است که آن را به دستگاهی بادوام تبدیل کرده است. از عملکرد تا دوربین، شیائومی 12 پرو یک گوشی هوشمند درجه یک است و با قیمت 599 دلار، آن را به بهترین گوشی ارزان قیمت شیائومی در سال 2022 تبدیل کرده است. چند نکته که باید به آن توجه کرد این است که گوشی در صورت استفاده بیش از حد گرم می شود، به خصوص زمانی که به برق وصل است، این گوشی مناسب کارهای سنگین و بازی های سنگین است. 

شیائومی 12 پرو

3. شیائومی 12 اس (بهترین کامپکت)

شیائومی 12 اس بهترین گوشی شیائومی کامپکتی است که می توانید در سال 2022 داشته باشید. این دستگاه در کنار شیائومی 12 اس اولترا و شیائومی 12 اس پرو عرضه شد و بنابراین از همان چیپست بهره می برد. اما، صفحه نمایش کوچکتری دارد و این باعث می شود که برای کار با یک دست مناسب باشد. اگر در سال 2022 به یک گوشی شیائومی نیاز دارید که نمایشگر کوچکی داشته باشد و همچنین عملکردی پرچمدار را به شما ارائه دهد، شیائومی 12 اس بهترین گوشی شیائومی شماست. صفحه نمایش 6.23 اینچی AMOLED با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز و نمونه برداری لمسی 180 هرتز دارد.

بیشتر بدانید: بررسی گوشی های شیائومی

همچنین دارای تراشه قدرتمند Snapdragon 8+ Gen 1 است و از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. شیائومی 12 اس دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. عملکرد خوب آن در کنار صفحه نمایش کوچکش باعث شد در لیست بهترین گوشی های شیائومی 2022 جای بگیرد.

xiaomi-12s

4. Redmi K50 Gaming (بهترین گوشی برای گیمینگ)

Xiaomi Redmi K50 Gaming در برخی بازارها با نام Xiaomi POCO F4 GT نیز شناخته می شود. این یک گوشی گیمینگ مقرون به صرفه از شیائومی تحت برندهای فرعی Redmi و POCO است. Redmi K50 Gaming Edition دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 است و در حال حاضر با قیمت 499 دلار به فروش می رسد (قیمت مدل 256 گیگابایتی به 700 دلار می رسد). دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی، پنل OLED با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است.

این گوشی هوشمند به موتور فوق پهن باند CyberEngine نیز مجهز شده است. این موتور دارای حجم بزرگ 560mm³ است و همچنین از فرکانس های فوق عریض 50 هرتز تا 500 هرتز پشتیبانی می کند و برای کنترل دمای آن، Redmi K50 Gaming Edition دارای فضای خنک‌کننده VC 4860 میلی‌متر مربعی است. همچنین دارای محرک های بازشوی مغناطیسی فیزیکی برای بهبود تجربه است. Redmi K50 Gaming دارای عملکرد بسیار خوب، سیستم خنک کننده خوب، دوربین های مناسب، صفحه نمایش خوب و عمر باتری خوب است.

Redmi_K50_gaming

5. Xiaomi 11T Pro (از نظر اقتصادی مقرون به صرفه)

شیائومی 11تی پرو بهترین گوشی ارزان قیمت شیائومی است که می توانید امسال بخرید. برای کسانی که نیاز به عملکرد خوب و صرفه جویی در هزینه دارند، میانه رده مناسبی است. شیائومی 11 تی پرو در حال حاضر با قیمت 437 دلار در آمازون به فروش می رسد و دارای چیپست اسنپدراگون 888 5G و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است. از سمت پنل جلویی شیشه ای (گوریلا گلس ویکتوس)، قاب آلومینیومی و قاب پشت شیشه ای ساخته شده است. همچنین مقاوم در برابر پاشیدن آب و گرد و غبار است (رده بندی IP53 مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب).

این گوشی همچنین دارای یکی از بزرگترین اندازه های باتری است که امسال در گوشی های شیائومی خواهید داشت. انرژی آن توسط یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و این واقعیت که مدل حافظه 256 گیگابایتی آن کمتر از 450 دلار قیمت دارد، آن را بسیار مقرون به صرفه کرده است. با توجه به قیمت فعلی آن، فضای ذخیره‌سازی بیشتری دریافت می‌کنید و همچنین در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید و از عملکرد خوب و باتری بادوام لذت می‌برید. با این حال، دستگاه نسبتا سنگین است و درگاه جک هدفون 3.5 میلی متری هم ندارد.

11t-pro

6. شیائومی ردمی Note 10 Pro (بهترین نوع ردمی)

اگر به دنبال بهترین گوشی از برند ردمی شیائومی هستید، نوت 10 پرو همان گوشی است. یک گوشی حرفه ای با قیمت پایین است که آن را به یک خرید فوق العاده تبدیل می کند. این گوشی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با رزولوشن فوق‌العاده بالا، صفحه نمایش بزرگ و جسورانه 120 هرتزی و باتری عظیم 5020 میلی‌آمپر ساعتی است، در بین تلفن‌های ارزان قیمت یک ستاره است.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو دارای بلندگوهای استریو فوق‌العاده‌ای است، آن‌هایی که صفحه نمایش و عمر باتری آن برایشان مهم است، آن را برای ماراتن‌های دیدن فیلم و گیمینگ عالی میدانند. مطمئناً، چند چیز وجود دارد که با Note 10 Pro از دست می‌دهید – 5G ندارد – اما اگر به آن نیاز ندارید، این تلفن تمام چیزی است که نیاز دارید.

note-10-pro

7. Poco F3 5G (بهترین گوشی برای گیمینگ با کمترین قیمت)

Poco F3 5G که در ماه مارس گذشته عرضه شد، یکی دیگر از گوشی های عالی شیائومی با قیمت مقرون به صرفه است. در حالی که صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED آن همتراز با Redmi Note 10 Pro است، به لطف تراشه Qualcomm Snapdragon 870 همراه با رم 6 یا 8 گیگابایتی و اتصال 5G از قدرت پردازش سریع تری برخوردار است. و این مشخصات این گوشی را برای بازی، حتی در بازی های سطح بالا، فوق العاده می کند.

شما همچنین یک دوربین مناسب با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسل تله ماکرو دارید که آن را به انتخاب خوبی برای عکاسی ماکرو تبدیل می کند.

Xiaomi-poco-F3

همانطور که خواندید بهترین گوشی های شیائومی 2022 را معرفی کردیم. سپهر تعامل سرویس یکی از برترین گارانتی گوشی شیائومی در ایران است که بصورت 18 ماه گارانتی و 6 ماه گارانتی تعویض فعالیت دارد.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.