بررسی سری های گوشی های سامسونگ

معرفی سری های مختلف گوشی های سامسونگ و برترین گوشی های هر سری

سری گوشی های سامسونگ گلکسی از گوشی های موبایل هوشمند بسیار خلاقانه تشکیل شده‌اند که منطبق با نیازهای مشتریان ساخته و توسعه می‌یابند. سامسونگ به‌طورکلی چهار طیف عمده گوشی ارائه می‌دهد که هرکدام دارای طراحی و ویژگی‌های خاص خود هستند. در این مقاله به بررسی انواع این سری‌ها می‌پردازیم.

سری های مختلف گوشی های سامسونگ کدام‌اند؟

گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی بر اساس چهار حرف الفبای انگلیسی طبقه‌بندی‌شده‌اند. حروف الفبا، نشان‌دهنده دسته‌ای است که هر گوشی هوشمند به آن تعلق دارد. در هر دسته، گوشی‌های هوشمندی با اندازه‌های متفاوت، میزان حافظه‌های مختلف و دوربین‌های گوناگون خواهید یافت، اما هر یک از این تلفن‌های هوشمند، دربرگیرنده‌ی نوآوری‌های پیش‌گام سامسونگ هستند.

تصمیم‌گیری در مورد این که کدام یک از این گوشی ها برای شما مناسب است، کار دشواری به نظر می‌رسد. در این مقاله ما شما را با ویژگی‌های تعیین‌کننده برای هر محدوده از گوشی های سامسونگ آشنا می‌کنیم تا به شما در انتخابتان کمک کنیم.

سری گلکسی Z

سری استثنایی سامسونگ گلکسی Z شامل گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 است: تلفن‌های تاشو نوآورانه‌ای با صفحه‌نمایش شیشه‌ای تاشو و انقلابی. طراحی آینده‌نگرانه‌ی سری Z سامسونگ، کاربرد تبلت و گوشی را با هم ترکیب می‌کند و عملکردی قدرتمند، صفحه‌ای تاشو و باتری بادوام را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گلکسی Z Fold3

گلکسی Z Fold3  با معرفی جدیدترین فناوری گوشی های تاشو، صفحه‌نمایش داخلی شیشه‌ای تاشو 7.6 اینچی و صفحه‌نمایش تطبیقی خارجی 6.2 اینچی با فرکانس 120 هرتز ارائه می‌دهد تا بتوانید تجربه‌ای متفاوت از تماشای فیلم و بازی‌کردن را داشته باشید. اگر به دنبال ترکیبی حیرت‌انگیز از یک تلفن و تبلت هستید، این مدل همان چیزی است که می‌خواهید.

 

سامسونگ سری گلکسی Z

گلکسی Z Flip3

با گوشی منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip3 ، استایل خود را بی‌نظیر کنید. این گوشی هوشمند فوق‌العاده، به‌اندازه 4.2 اینچ تا شده و به حد قابل قبولی کوچک‌تر می‌شود. می‌توانید پیام‌های خود را بررسی کنید، عکس بگیرید و روی صفحه جلد 1.9 اینچی جلویی موسیقی پخش کنید، سپس آن را باز کنید تا جذابیت اصلی را ببینید: صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Infinity Flex، روشن‌ترین و روان‌ترین نمایشگر گلکسی Z تاکنون.

گلکسی Z Flip3

 

گلکسی سری S

سری S سری رده‌بالای سامسونگ با فناوری پیش‌گام، طراحی بی‌عیب‌ونقص و عملکرد آسان برای استفاده است. جای تعجب نیست که سری گلکسی S همچنان به‌عنوان سری گوشی های پرچمدار سامسونگ باقی‌مانده است. صفحه‌نمایش باورنکردنی، وضوح صفحه‌نمایش +Quad HD، اسکنر اثر انگشت و دوربین‌های سه لنزی با قابلیت 8K، چیزی برای دوست نداشتن باقی نمی‌گذارد.

در صورت دریافت خدمات بهترین گارانتی گوشی موبایل میتوانید به سپهر تعامل سرویس مراجعه کنید.

اندازه صفحه‌نمایش این سری، از 6.1 اینچ برای Galaxy S22 تا صفحه‌نمایش خیره‌کننده 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X سامسونگ گلکسیS22  اولترا متغیر است.

گلکسی S22 اولترا

گلکسی S22 اولترا که برای شگفتی روزانه طراحی شده است، با نسل بعدی ویدیوهای 8K و دوربین‌های شبانه هوش مصنوعی با زوم اپتیکال دوگانه، انقلابی در فیلم‌برداری و عکاسی ایجاد می‌کند. گلکسی S22 اولترا با یک  AMOLED 2X پویا، بسیار شیک و زیبا است. همچنین با قوی‌ترین و سریع‌ترین پردازنده 4 نانومتری و قدرت باتری بادوام بیشتر، به‌علاوه‌ی شارژ سریع فوق‌العاده ارائه می‌شود تا بتوانید از بازی‌های موبایلی سنگین گرافیکی بدون نگرانی لذت ببرید. علاوه بر این، اولین قلم S تعبیه‌شده در سری گلکسی S باعث می‌شود که هرگز به چیزی کمتر از نهایت بهره‌وری رضایت ندهید و برای اینکه گوشی هوشمند شما همیشه نو به نظر برسد، گلکسی S22 اولترا با سخت‌ترین شیشه‌های Gorilla® Glass Victus™  و Glastic Rear ارائه می‌شود تا بیشترین محافظت را داشته باشد.

گلکسی S22 اولترا

 

گلکسی S22 و +S22

گوشی های گلکسی S22 و +S22 ، برای کسانی طراحی شده‌اند که می‌خواهند هر لحظه را به تصویر بکشند و به اشتراک بگذارند و به دوربین‌های انقلابی Nightography مجهز هستند که به شما امکان می‌دهند پست‌های شبکه‌های اجتماعی خود را با ویدیوهای باورنکردنی در نور کم ضبط کنید. آیا صفحه‌نمایش بزرگ دوست دارید؟ گلکسی +S22 دارای یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی Dynamic AMOLED 2X با روشنایی باورنکردنی است، بنابراین می‌توانید از تماشای سریال‌های موردعلاقه خود در ساحل لذت ببرید بدون اینکه نور شدید خورشید روی کیفیت صفحه‌نمایش شما تأثیر بگذارد. برای کسانی که صفحه‌نمایش کمی کوچک‌تر را دوست دارند، صفحه‌نمایش 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2X  گلکسی S22 می‌تواند بهترین گزینه باشد.

گلکسی سری نوت

گلکسی سری نوت سامسونگ، سری از گوشی های هوشمند نمادین و رده‌بالا هستند که همچنان صنعت گوشی را دگرگون می‌کنند. گوشی‌های سری نوت سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که رایانه‌ای در جیب شما باشند و هرکدام با قلم S نوآورانه‌ای عرضه می‌شوند. این سری از گوشی ها با درنظرگرفتن زندگی مدرن و پرمشغله طراحی شده‌اند، تا بتوانید در حین حرکت یادداشت‌برداری کنید، اسناد ایجاد کنید، از صفحه‌نمایش تقسیم شده برای کارهای مختلف استفاده کنید و حتی ویدیوهایی حرفه‌ای ضبط کنید.

گلکسی نوت 20

با گلکسی نوت 20، بهره‌وری خود را تضمین کنید. می‌توانید با بسته یکپارچه مایکروسافت آفیس و قلم S،  اسناد خود را در حال حرکت ایجاد، ویرایش و آپلود کنید. با یک باتری با شارژ سریع و طولانی‌مدت، 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Full HD+ Super AMOLED+، می‌توانید مطمئن باشید که مزیت رقابتی خود را خواهید داشت.

گلکسی نوت 20

 

گلکسی سری A

سری گلکسی A مدت‌هاست که به‌عنوان پرچمدار گوشی های هوشمند میان‌رده سامسونگ مورد استقبال قرار می‌گیرد. سری A سامسونگ با صفحه‌نمایش‌های زیبا Super AMOLED Infinity-O، دوربین‌های باورنکردنی و باتری‌های بادوام، طراحی خیره‌کننده با قابلیت استفاده دقیق را ارائه می‌دهد. هر مدل از گلکسی سری A دارای ترکیب گسترده‌ای از قابلیت‌ها است که بهترین ویژگی‌ها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در کنار هم قرار می‌دهد. هر یک از گوشی های سری A سامسونگ یک انتخاب ایده‌آل برای کاربران گوشی های هوشمند است.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی A73

گلکسی A52s

با گلکسی A52s، اتصال فوق سریع 5G و ویژگی‌های برتر دیگر را به‌راحتی تجربه کنید. با داشتن یک سیستم دوربین چند لنزی قدرتمند با دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی Ultra Wide، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین عمق 5 مگاپیکسلی می‌توانید با عکس‌ها و ویدیوهای تار خداحافظی کنید. صفحه‌نمایش فوق‌العاده 6.5 اینچی Super AMOLED باعث می‌شود بازی‌ها و ویدئوهای شما باشکوه به نظر برسند و باتری بادوام 45000 میلی‌آمپری به این معنی است که می‌توانید در تمام طول روز بدون هیچ نگرانی به تماشای محتواهای ویدئویی بنشینید.

گلکسیA52s

گوشی های سری گلکسی M

سری سامسونگ گلکسی  Mنسخه به‌روز شده و بهبودیافته سری میان رده تا پایین رده گلکسی J است. با الهام از نسل جوان، گوشی های هوشمند سامسونگ M با باتری باورنکردنی و بادوام عرضه می‌شوند، به‌طوری‌که دیگر نگران تمام شدن شارژ خود در روز نخواهید بود. اما نقاط مثبت این سری از گوشی ها به باتری محدود نمی‌شود. با یک گوشی سامسونگ گلکسی M، می‌توانید از دوربین‌های چهارگانه نوآورانه، امنیت درحد نظامی و نمایشگر Infinity-O الهام‌بخش لذت ببرید و همه‌ی اینها با قیمتی مقرون‌به‌صرفه!

گلکسیM52

گلکسی M52 با طراحی جدید و گوشه‌های صاف خود، به همان اندازه که به نظر می‌رسد احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند. این گوشی، صفحه‌نمایش 6.7 اینچی Infinity-O، قدرت پردازش هشت هسته‌ای، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و باتری 5000 میلی‌آمپر با شارژ سریع را ترکیب می‌کند و سخت‌افزار و نرم‌افزار را در یک بسته هماهنگ گرد هم می‌آورد. دوربین‌های هیجان‌انگیز این گوشی تضمین می‌کنند که عکس‌های شما واضح و شفاف به نظر می‌رسند و درعین‌حال وسعت بیشتر و جزئیات واقعی‌تری را به هر چیزی اضافه می‌کنند. با Samsung Knox تعبیه‌شده نیز می‌توانید از همان لحظه اول، مطمئن باشید که گوشی شما تحت محافظت است.

گلکسیM52

 

گلکسی سری J

گلکسی سری J سری گوشی های هوشمند میان رده و پایین رده است که در سال 2013 توسط سامسونگ عرضه شد. در سال 2019 سری J با سری گلکسی A و گلکسی M ادغام شد، اما همچنان به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری دریافت می‌کند. گلکسی سری J برای مصرف‌کنندگانی طراحی شده است که بودجه‌شان مناسب یک گوشی باکیفیت و فاقد ویژگی‌های جدید است. سری J برای افرادی که به دنبال استفاده ساده از گوشی هوشمند خود برای ارسال پیامک، برقراری تماس، اینترنت گردی و عکس گرفتن هستند بسیار مناسب است.

تفاوت گوشی های سری A و S سامسونگ در چیست؟

سری گلکسی S، سری برتر و پرچمدار سامسونگ است، درحالی‌که سری گلکسی A مجموعه گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ است. هر دو سری دارای مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای هستند و توسط مشتریان و کارشناسان صنعت موبایل، امتیاز بالایی دریافت می‌کنند. پس چگونه می‌توان آن‌ها را با هم مقایسه کرد؟

عملکرد

سری S برخی از نوآورانه‌ترین مدل‌های سامسونگ را به نمایش می‌گذارد و عملکرد در خط مقدم طراحی آن قرار دارد. گلکسی سری S به‌صورت استاندارد دارای وضوح فوق‌العاده بالای صفحه‌نمایش است، به این معنی که شما تمام جزئیات را در تصاویر خود خواهید دید. هر دو سری گلکسی A و گلکسی S دارای باتری مناسب هستند تا به‌راحتی یک روز به شما خدمات‌رسانی کنند، اما نحوه شارژ آنها متفاوت است. سری S از شارژر انعطاف‌پذیر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند درحالی‌که سری A از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

کیفیت صفحه‌نمایش

هر دوگوشی گلکسی A52s 5G و S22 5G دارای نرخ تازه‌سازی (refresh rate) باورنکردنی 120 هرتز هستند. نرخ تازه‌سازی بالا تضمین می‌کند محتوایی که روی صفحه‌تان می‌بینید واضح و واکنش‌گرا است. چه در حال تماشای تصاویر باشید، یا به گشت‌وگذار در وب یا بازی‌های موبایلی بپردازید، بهترین جلوه‌های بصری ممکن را تجربه خواهید کرد.

قیمت

سری گلکسی A عملکردی باورنکردنی را با قیمتی فوق‌العاده رقابتی ارائه می‌کند و این گوشی‌ها را برای بسیاری از کاربران روزمره تلفن  همراه قابل‌خرید می‌سازد. بااین‌حال، برای کسانی که نیازمند عملکردی بالاتر مانند بازی در حال حرکت یا گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های حرفه‌ای هستند، گلکسی سری S بهترین انتخاب است.

تفاوت گوشی های سری A و M سامسونگ در چیست؟

سری A سامسونگ برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند ویژگی‌های پرچمدار را در یک گوشی هوشمند میان رده تجربه کنند. درحالی‌که سری M سامسونگ برای کسانی که زمان زیادی را در گوشی هوشمند خود صرف می‌کنند و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به عمر باتری فوق‌العاده طولانی نیاز دارند، طراحی شده است. به لحاظ کیفیت پردازنده، نمایشگر و کیفیت ساخت، سری A و M سامسونگ، تقریباً یکسان هستند، گرچه تفاوت‌هایی نیز وجود دارد.

عملکرد

تفاوت اصلی میان گلکسی سری A و M در نرم‌افزار آن‌ها است. سری M سامسونگ روی One UI Core اجرا می‌شود که با سری A که با One UI اجرا می‌شوند متفاوت است. علاوه بر این، گوشی‌های سری M سامسونگ مجهز به امنیت Samsung Knox نیستند، بنابراین ویژگی‌هایی مانند Samsung Pay  و Samsung Pass، پوشه امن یا سایر ویژگی‌های وابسته به Knox را ندارند.

باتری

محدوده گلکسی M دارای بهترین قدرت باتری است که تابه‌حال درگوشی‌های هوشمند دیده شده است. گلکسی M52  دارای 5000 میلی‌آمپر ساعت است که در مقایسه با میانگین باتری سری گلکسی A با 4500 میلی‌آمپر ساعت است؛ بنابراین اگر به گوشی برای پخش ویدئو، اشتراک‌گذاری و بازی در طول روز نیاز دارید، گلکسی M انتخابی خوب است.

بهترین گوشی میان رده در سری گوشی های سامسونگ کدام است؟

به دنبال بهترین گوشی هوشمند میان رده هستید؟ سری سامسونگ گلکسی A یک سری گوشی برنده است که قدرت پردازش استثنایی، ویژگی‌های طراحی خیره‌کننده، فناوری نوآورانه را با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند. می‌توانید تمام این موارد را در گلکسی A52s و گلکسی A72 بیابید: طراحی خیره‌کننده، نمایشگرهای چشمگیر +Super AMOLED Full HD، فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی، باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر و دوربین‌های چهارگانه پشتی 64 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

2 کامنت در “معرفی سری های مختلف گوشی های سامسونگ و برترین گوشی های هر سری

  1. Amirabas

    گلکسی A12 با حدود ۵۲ میلیون فروش رکورد زد بخصوص درایران چه با تراشه بیکیفیت مدیاتک وچه ناچو با اگزینوس ۸۵۰ که فروشندگان بسیار برآب ورنگش لعاب میدادند. A۱۲ بزرگترین کلاهبرداری سامسونگ ، کسی هست که رضایت داشته باشد ؟؟

    1. ms poormand

      امیرعباس عزیز سلام، شاید دلیل رضایت مشتریان این گوشی به خاطر قیمت بوده باشه ما در مقاله مربوط به A12 مزایای این گوشی و معایبش را گفته ایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.