جدیدترین گوشی آیفون در سپهر تعامل

جدیدترین گوشی آیفون احتمالا تا 15 ماه آوریل رونمایی می‌شود

شنیده‌ها و گمانه‌ها نشان می‌دهند که جدیدترین گوشی آیفون احتمالا تا دو هفته دیگر عرضه می‌شود. پس از انتشار خبرهایی پیرامون عرضه آیفون 9 ، اکنون اخبار دیگری منتشر شده است که نشان می‌دهد‌ گوشی میان رده جدید اپل اواخر این ماه منتشر می‌شود.

این خبر از توییتر Jon Prosser منتشر شده است که گفت این اطلاعات از یک نشست داخلی اخیر در کمپانی اپل به دست او رسیده است. با این حال آقای Prosser اعلام کرد که این تاریخ قطعی نیست و همچنان می‌تواند تغییر کند چرا که هیچکس نمی‌داند همه گیری ویروس کرونا چگونه پیش خواهد رفت. اگرچه کمپانی‌های بسیاری در حال کار روی واکسن یا درمان هستند و کمپانی‌هایی هم تست ویروس کرونا در سریع‌ترین زمان را میسر کرده‌اند، با این حال بازار اقتصادی هیچ ثباتی ندارد.

او در توییتر خود پیرامون جدیدترین گوشی آیفون نوشته است:

”بروزرسانی آیفون 9: در جریان جلسه داخلی روز گذشته در کمپانی اپل، این کمپانی در حال آماده‌سازی است تا برای نسخه ماه آوریل خود Iphone 9 را عرضه کند. تاریخ های آزمایشی: – 15 آوریل زمان معرفی و رونمایی- عرضه به بازار در تاریخ 22 آوریل: توجه داشته باشید که ما در معرض یک بیماری همه گیر هستیم و همه چیز ممکن است تغییر کند. هیچ چیزی را نمی‌توان به صورت قطعی بیان کرد.“

چرا اپل در این برهه جدیدترین گوشی آیفون خود را تولید می‌کند؟

این خبر تنها یک روز پس از آن اعلام شد که کمپانی OnePlus از سری OnePlus 8 خود رونمایی کرد و همچنین در رویداد Honor به عنوان زیر برند Huawei سری Honor 30 رونمایی شد. اما شکی نیست که اپل به لطف محبوبیت زیاد دستگاه‌هایش و انتظار همیشگی و سیری ناپذیر هواداران این برند برای جدیدترین گوشی آیفون، همچنان قادر به ارائه گوشی‌های جدید است.

بیشتر بخوانید: ثبت گوشی در سامانه همتا

خبرهای قبلی حاکی از آن بود که گوشی جدید آیفون در تاریخ 31 مارچ یا به صورت بالقوه قبل از پایان همان هفته (3 آوریل) رونمایی می‌شود. با نگاهی به هر دوی این اخبار، ممکن است اپل آخرین لحظه تغییراتی را ایجاد کند. هرچند اپل از ویروس کرونا هم ضربه بزرگی خورد و تولید آیفون 12 را با دو ماه تاخیر مواجه ساخت.

انتظار می‌رود که آیفون 9 یک تجربه کامل از سیستم عامل iOS به کاربر بدهد اما این سیستم در یک گوشی که با سبک و سیاق آیفون 8 همگام است و تنها حدود 400 دلار قیمت دارد می‌تواند جذاب باشد. این گوشی پس از آیفون SE ارزان ترین گوشی آیفون است. با در نظر گرفتن گوشی گوگل پیکسل 3a که بازار هدف آن چنین رنج قیمتی است، قیمت جدیدترین گوشی آیفون، گوشی آیفون 9 نیز برابر با این بازار است. بسیاری از دیگر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند نیز گوشی‌هایی یا قیمت‌های مشابه ارائه می‌دهند و همین تقاضای بازار باعث شده تا اپل فکر کند که می‌تواند از این مزیت استفاده کند.

در جدیدترین گوشی آیفون پردازنده آیفون 11 قرار گرفته است! پس خیالتان از قدرت آن جمع باشد!

انتظار می‌رود که این گوشی در دو نسخه 4.7 و 5.5 اینچی روانه بازار شود. هر دو گوشی با استفاده از Touch ID و یک دوربین عقب خواهند بود. اما این گوشی قابلیت بسیار خوبی دارد که با توجه به قیمت بسیار پایین آن جلب توجه خواهد کرد. اپل جدیدترین گوشی آیفون خود را با همان چیپستی که در آیفون 11 استفاده کرده، یعنی A13 Bionic به دست کاربران خواهد رساند.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.