Redmi Note 11 Pro Plus شیائومی

بررسی گوشی Redmi Note 11 Pro Plus شیائومی

Redmi Note 11 Pro+ 5G بدون شک یکی از بهترین میان رده های شیائومی است. همه چیز اواخر سال گذشته با معرفی اولین مدل‌های Redmi Note 11 Pro آغاز شد – آنها دستگاه‌های انحصاری چینی بر اساس چیپست Dimensity 920 5G بودند. مدل پرو دارای باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی بود، در حالی که Pro+ دارای یک سلول 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی بود.

شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G در واقع مدل جهانی ردمی نوت 11 پرو+ 5G چینی ذکر شده است، اما همچنین خواهر و برادر دوقلوی Xiaomi 11i HyperCharge 5G انحصاری هند است. در واقع، تنها تفاوت قابل توجه بین این Redmi و 11i HyperCharge 5G عدم وجود NFC برای مدل هندی است. ما آن یکی را برای مقایسه داشتیم و به نظر پر زرق و برق است و به جای Redmi یک برند شیائومی دارد. اما در طول این بررسی، قصد داریم این گوشی را در چارچوب سری Redmi Note 11 نگه داریم تا با هویت مدل جهانی آن مطابقت داشته باشد.
Redmi Note 11 Pro+ 5G مانند بقیه برادران پرو خود به نظر می رسد.  دارای طراحی شیشه ای دوگانه مقاوم در برابر پاشش با پانل های تخت و قاب پلاستیکی تخت است. همچنین دارای همان صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080p و نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین گوشی سامسونگ 2022

برجسته ترین تغییر چیپست Dimensity 920 5G است که از پلتفرم های Snapdragon 695 5G و Helio G96 استفاده شده در دو مدل دیگر Redmi Note 11 Pro قدرتمندتر است و این تنها گوشی هوشمند از سری جدید است که نسبت به Redmi Note 10 Pro افزایش عملکرد را ارائه می دهد.

دوربین ها مانند Redmi Note 11 Pro 5G باقی می مانند. یک دوربین سه‌گانه در پشت با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهید دید و یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی وجود دارد. SoC Dimensity 920 5G به قدرت پردازش تصویر بیشتر و ضبط ویدیوی 4K اجازه می دهد، بنابراین این بار، ما واقعاً هیجان زده هستیم که کیفیت دوربین را بررسی کنیم.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با HyperCharge 120 واتی شیائومی یکی دیگر از پیشرفت های قابل توجه نسبت به دستگاه های Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 11 Pro است. 

بلندگوهای استریو تنظیم‌شده با JBL با Dolby Atmos، حسگر اثرانگشت کناری، کارت‌های توسعه microSD، جک 3.5 میلی‌متری صدا، NFC، IR هم مانند مدل های قبلی وجود دارد.

به نظر می رسد شیائومی همه چیز را با Redmi Note 11 Pro + 5G به درستی انجام داده است – این صفحه نمایش کمی بهبود یافته با پاسخ لمسی سریع تر، سخت افزار قدرتمندتر، شارژ بسیار سریع تر و البته اتصال 5G دارد. صفحه نمایش، طراحی و کیت دوربین خوب مدل قبلی Redmi Note 10 Pro را حفظ کرده است. خب، تقریباً، دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی با یک دوربین اصلی ماکرو 2 مگاپیکسلی جایگزین شد و ما مطمئناً از این تنزل هیجان زده نیستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی شیائومی 2022

Redmi Note 11 Pro+

جعبه گشایی Redmi Note 11 Pro+ 5G

بسته‌ی Redmi Note 11 Pro+ 5G شامل خود گوشی، آداپتور برق 120 واتی است که از خود گوشی سنگین‌تر است و کابل USB با درجه 6A. در داخل محفظه کاغذ، یک قاب شفاف نرم، یک پین خروجی سیم کارت و مقداری کاغذ وجود دارد. در نهایت، ممکن است متوجه شوید که Redmi Note 11 Pro+ 5G با یک لایه محافظ نازک از قبل روی صفحه نمایش آن محافظت می شود.

طراحی، کیفیت ساخت

Redmi Note 11 Pro+ 5G از نظر طراحی مشابه Pro و Pro 5G است. دارای بدنه دو شیشه ای با شیشه مسطح گوریلا گلس 5 در جلو و شیشه مسطح پشت است. فریم آن نیز صاف است، از پلاستیک با روکش مات ساخته شده است که چسبندگی محکمی را ایجاد می کند.

این Redmi مانند بسیاری از مدل‌های Redmi و Poco دارای استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش نور است. مانند گوشی های گلکسی A کاملا ضد آب نیست، اما در جایی که اهمیت دارد عایق های لاستیکی دارد و در معرض عناصر نیز قرار نمی گیرد.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.