بهترین گوشی های 2021 سامسونگ

معرفی بهترین گوشی های سامسونگ سال 2022

جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ در سال 1401 (2022) برای هر بودجه‌ای، از جدیدترین پرچمدار آن، گلکسی اس 22 اولترا با قیمت 1200 دلار گرفته تا گلکسی A12 با قیمت 180 دلار، چیزی برای ارائه دارد. خواه یک تلفن با عملکرد بالا و بهترین دوربین موجود را بخواهید یا یک دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌تر که امکانات پایه‌ای را داشته باشد، یک گوشی سامسونگ برای شما وجود دارد.

اگر می‌خواهید پرزرق و برق‌ترین فناوری روز جهان را در اختیار داشته باشید و همچنین جیب‌های بزرگی دارید، جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 با نمایشگرهای تاشو نوآورانه‌ خود مطمئناً چشم‌نواز هستند. گوشی‌های تاشو سامسونگ مانند گلکسی اس 21 FE، سری گلکسی اس 22 و گلکسی A53 5G هنوز تنها چند ماه از عمرشان می‌گذرد و داشتن آن‌ها حس نو بودن می‌دهد. سامسونگ همچنین متعهد شده است که از چهار نسل به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید و سامسونگ در این دستگاه‌ها پشتیبانی کند.

اما اگر می‌توانید شش ماه یا بیشتر صبر کنید، با گوشی‌های بهتری روبه‌رو خواهید شد. ازآنجایی‌که سامسونگ معمولاً گوشی‌های گلکسی اس جدید خود را در چند ماه اول سال عرضه می‌کند، احتمالاً در بازه زمانی ژانویه تا مارس شاهد جانشینی برای گلکسی S22 خواهیم بود.

پیداکردن بهترین و جدیدترین گوشی سامسونگ 2022 در نهایت به اولویت بستگی دارد. انتخاب از میان گزینه‌های بسیار می‌تواند پیچیده باشد، بنابراین در اینجا نحوه تصمیم‌گیری در مورد بهترین گوشی سامسونگ را برای شما توضیح می‌دهیم.

 

 گلکسی S22 Ultra

 

 گلکسی S22 Ultra

بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش و بهترین دوربین

گلکسی اس 22 اولترا 1200 دلاری، گران‌ترین گوشی سامسونگ غیر تاشو است. با صفحه‌نمایش غول‌پیکر 6.8 اینچی و دوربین چهار لنزی، بهترین گزینه برای کسانی است که بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش و بهترین دوربین ممکن را در یک گوشی جدید سامسونگ می‌خواهند. برخلاف مدل سال گذشته، گلکسی اس 22 اولترا، مانند دستگاه‌های گلکسی نوت قدیمی سامسونگ، با قلم S Pen سامسونگ بدون هزینه اضافی عرضه می‌شود.

 

گلکسی اس 22 اولترا با 6.8 اینچ، به طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر از گلکسی اس 22 پلاس 6.6 اینچی و گلکسی اس 22 6.1 اینچی است. دوربین نیز یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که باید این گوشی را نسبت به دستگاه‌های کوچک‌تر و ارزان‌تر سامسونگ ترجیح دهید. درحالی‌که هر سه‌گوشی جدید Galaxy S22 می‌توانند عکس‌های بهتری در تاریکی بگیرند و رنگ و کنتراست بهتری دارند، S22 Ultra تنها گوشی با دو لنز تله فوتو است. در نتیجه، S22 Ultra نزدیک‌ترین زوم را در بین تمام گوشی‌های سامسونگ و شاید همه‌ی گوشی‌ها داشته باشد. همچنین دارای یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مشابه با گوشی سال گذشته، به همراه یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو لنز زوم 10 مگاپیکسلی است.

قیمت بالا و اندازه بزرگ گلکسی اس 22 احتمالاً برای اکثر افراد بیش از اندازه است و عمر باتری آن می‌توانست بهتر از این باشد. اما برای کسانی که عاشق نمایشگرهای بزرگ هستند و واقعاً دوربین زوم برتر و قلم S برای یادداشت‌برداری می‌خواهند، S22 ناامیدکننده نخواهد بود.

 

 

گلکسی اس 22 پلاس

 

گلکسی اس 22 پلاس بهترین گوشی سامسونگ 2022

اندازه‌ای مناسب

گلکسی اس 22 پلاس فرزند وسطی سری گلکسی اس 22 است و نمی‌توان از آن غافل شد. اندازه صفحه‌نمایش 6.6 اینچی آن برای بیشتر افراد مناسب است، طراحی جدید شیشه‌ای و فلزی دارد و دوربین آن در مقایسه با نسل S21 ارتقا یافته است. اگرچه قیمت آن 1000 دلار بوده و کمی زیاد است، اما برای کسانی که می‌خواهند صفحه‌نمایشی نسبتاً بزرگ به همراه با یکی از بهترین دوربین‌های اطراف را داشته باشند، گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

بسیاری از به‌روزرسانی‌هایی که سامسونگ در سری گلکسی S22 ارائه کرده است، مانند پردازنده‌های جدید و طراحی‌های تازه، تکراری هستند. اما جهش از دوربین 12 مگاپیکسلی گلکسی اس 21 به دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 شاید قابل‌توجه‌ترین پیشرفت باشد. هر دو گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 معمولی این سیستم دوربین جدید را به همراه سایر بهبودهای دوربین داخلی دارند که منجر به عملکرد، رنگ و جزئیات بهتر در نور کم می‌شود. گلکسی اس 22 پلاس همچنین بیشترین دوام را در تست باتری گوشی‌های گلکسی اس 22 سامسونگ داشته است، اگرچه عمر باتری همچنان متوسط ​​است.

به‌طورکلی، گلکسی اس 22 پلاس بهترین انتخاب برای کسانی است که خواهان یک گوشی درجه یک با دوربینی عالی و صفحه‌نمایش بزرگ و روشن هستند.

 

گلکسی S21 FE

 

گلکسی S21 FE

فناوری پرچمدار با قیمتی مناسب‌تر

اولین گوشی مدل S20 FE با عملکرد و قیمت خود ما را به‌طورجدی تحت‌تأثیر قرار داد و Galaxy S21 FE جدید با دوربین سه گانه عالی، صفحه‌نمایش پویا و همان پردازنده قدرتمند موجود در پرچمدار S21 این شگفتی را تکمیل کرد. این گوشی صفحه‌نمایشی 6.5 اینچی دارد و برای کسانی که خواهان گوشی بزرگ‌تر از گلکسی اس 22 معمولی هستند و از پس قیمت بالای گلکسی اس 22 پلاس برنمی‌آیند، گزینه‌ای ایده‌آل است. اگرچه برخی از قابلیت‌های گلکسی S22 را ندارد (مانند عکاسی در شب بهبودیافته و پردازنده جدیدتر) اما این گوشی، دوربین جلویی واضح‌تر برای سلفی و تماس‌های ویدئویی دارد.

گوگل پیکسل 6، رقیب سرسختی برای گلکسی اس 21 FE محسوب می‌شود، اما اگر به دنبال یک گوشی سامسونگ عالی هستید و نمی‌خواهید برای پرچم‌دارها هزینه بالایی بپردازید، S21 FE ارزش بررسی دارد.

 

گلکسی A53 5G

 

گلکسی A53 5G بهترین گوشی سامسونگ سری A 2022

میان‌رده‌ای ارزشمند

Galaxy A53 جدید 2022 (جدیدترین گوشی سامسونگ 2022) ، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قدرت سامسونگ را با قیمتی بسیار پایین‌تر از سری S در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی دارای صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و دوربین‌هایی همه‌کاره‌تر از iPhone SE است، اگرچه مدل اقتصادی اپل عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

بااین‌حال، طرف‌داران سامسونگ باتوجه‌به قیمت مقرون‌به‌صرفه، از آنچه در اینجا به دست می‌آورند خوشحال‌اند. گلکسی A53 5G دارای یک لنز فوق عریض برای گرفتن عکس با میدان دید وسیع‌تر است و همچنین از عکاسی در حالت شب پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصویر به‌خوبی آن چیزی نیست که درگوشی‌های گران‌قیمت سامسونگ مانند گلکسی اس 21 FE یا گلکسی اس 22 تجربه می‌کنید، اما مطمئناً برای گرفتن عکس‌های اولیه به‌اندازه کافی واضح است. از دیگر ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به باتری بادوام، چهار نسل تضمینی به‌روزرسانی‌ برای سیستم‌عامل اندروید و یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره‌سازی قابل‌افزایش اشاره کرد.

در مجموع، گلکسی A53 5G برای کسانی که داشتن صفحه‌نمایش بزرگ و عمر باتری طولانی با قیمت کمتر از 500 دلار را در اولویت قرار می‌دهند، گزینه مناسبی است. فقط به‌خاطر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید گاهی با هنگ کردن این گوشی دست‌وپنجه نرم کنید و دوربین آن به‌اندازه دوربین‌های موجود در تلفن‌های گران‌تر پیشرفته نیست.

 

گلکسی زد فولد 3

 

گلکسی زد فولد 3

بهترین گوشی تاشو

سامسونگ به‌تازگی از گلکسی زد فولد 4، نسخه به‌روز شده گوشی تاشو پرچمدار خود با طراحی اصلاح شده و مشخصات تقویت شده رونمایی کرده است. ما هنوز به‌طورقطع نمی‌توان گفت که این گوشی «بهترین» لیست است زیرا به طور کامل بررسی نشده است.

ایده‌ی گوشی تاشو سامسونگ یک ایده جدید بود، اما گلکسی Z Fold 3 این ایده را فراتر برد. این گوشی اساساً تبلتی است که از وسط تا می‌شود تا تبدیل به گوشی شود، اما این گوشی هوشمند دارای لولای بهبودیافته، مشخصات بهتر، اتصال 5G و نمایشگر بزرگ‌تر در بیرون است که در واقع آن را تبدیل به یک تلفن قابل‌استفاده می‌کند. گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی ممکن است مطابق سلیقه‌ی همه نباشند و مطمئناً قیمت بالایی دارند، اما اگر به دنبال یک گوشی تاشو از نسل آینده هستید، Z Fold 3 بهترین گزینه برای خرید است.

 

 

گلکسی A42 5G

 

گلکسی A42 5G

مقرون‌به‌صرفه، 5G و صفحه‌نمایش بزرگ

گوشی اندرویدی A42 5G درست زیر A52 قرار دارد، رم کمتری ارائه می‌کند، دوربین ماکرو نداشته و دوربین جلویی آن وضوح پایین‌تری دارد. اگرچه هنوز هم اتصال 5G به همراه باتری بزرگ‌تر و نمایشگر کمی بزرگ‌تر دارد که می‌تواند آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای گوشی‌های سامسونگ برای کسانی که زیاد ویدئو تماشا می‌کنند تبدیل کند.

 

 

گلکسی A32 5G

 

گلکسی A32 5G

ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ

اگر سرعت 5G اولویت اصلی تلفن اندرویدی شماست اما نمی‌خواهید پول زیادی خرج کنید، گلکسی A32 5G سامسونگ جایی است که باید به دنبال آن باشید. قیمت پایین، آن را به یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ گلکسی مجهز به 5G تبدیل می‌کند که خرید آن در حال حاضر امکان‌پذیر است، همچنین یک نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی و دوربین پشتی چندگانه نیز خواهید داشت. گرچه این مدل در سطح سری S21 نیست، اما در مقایسه با پولی که پرداخت می‌کنید، گزینه‌ای مطلوب است.

 

گلکسی A12

 

گلکسی A12

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ گلکسی

گلکسی A12 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌هایی است که سامسونگ به فروش می‌رساند و برای کسانی که می‌خواهند یک گوشی برای ضروریات زندگی داشته باشند، گزینه‌ی مناسبی است. اگر به دوربین‌های فوق‌العاده یا سطح قدرت پردازش بالا اهمیت نمی‌دهید، با این مدل نیازی مشکلی نخواهید داشت. 5G ندارد، اما دارای چهار دوربین عقب، صفحه‌نمایش 6.5 اینچی و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. باتوجه‌به مصرف پایین بخش‌های مختلف این گوشی، باتری آن باید به‌راحتی یک روز کامل دوام بیاورد.

دوربین یکی از بزرگ‌ترین فاکتورهایی است که گلکسی A12 را از سایر گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ متمایز می‌کند. گلکسی A12 به طور قابل‌توجهی عکس‌های بهتری نسبت به Galaxy A03S و Galaxy A02S گرفت، به‌خصوص در نور کم. فقط به یاد داشته باشید که احتمالاً باید یک کارت microSD بخرید زیرا A12 فقط با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

سامسونگ همچنین اخیراً گلکسی A13 را عرضه کرده است که دارای 5G، فضای ذخیره‌سازی بیشتر و دوربین 50 مگاپیکسلی واضح‌تر است که می‌تواند ارزش درنظرگرفتن داشته باشد.

شرایط گارانتی گوشی سپهر تعامل با گارانتی 18 ماه ضمانت و تعویض برای 14 روز است، گارانتی گوشی سامسونگ و گارانتی گوشی شیائومی سالهاست که تحت نظر گارانتی سپهر تعامل قرار دارد.

 

 

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021

بدون شک بهترین گوشی های 2021 سامسونگ بهترین امکانات و قابلیت‌های نرم افزاری سیستم عامل اندروید را در خود جای داده‌اند. این دستگاه‌ها از سری های مختلف گوشی های سامسونگ هستند  که از گوشی‌های پرچمدار تا سری‌های میان رده و اقتصادی را پوشش می‌دهد. فرقی نمی‌کند که گوشی Galaxy A32 5G نسبتا ارزان را خریداری کنید و یا به دنبال گوشی پرچمدار گلکسی Z fold 3 بروید، سامسونگ با هر بودجه‌ای سازگار است.

سامسونگ برای سال 2021 هیچ دستگاهی از سری نوت معرفی نکرده و نمی‌کند و البته گوشی S21 FE از سری گوشی های S سامسونگ نیز در حد شایعه باقیمانده و سرنوشت آن مشخص نشده است. با این وجود، نامزدهای بسیاری در این شرکت وجود دارند که می‌توانند عنوان بهترین را برای خود ثبت کنند. سامسونگ برای سال 2021 سه دستگاه از خانواده پرچمدار S را روانه بازار کرد. همچنین مجموعه‌ای متنوع از سری بسیار محبوب A که جزو دستگاه‌های میان رده این شرکت هستند و دو سری پرچمدار از سری تاشوی Z که غوغای بسیار زیادی به پا کرد. بدون شک در این لیست می‌توانید بهترین گوشی های 2021 سامسونگ را از هر خانواده شناسایی و در خرید از آن استفاده کنید.

برای خرید بهترین گوشی در سال 2021 نیازی نیست که صرفا به عنوان و اسم گوشی توجه کنید و یا رتبه هر گوشی را در سایت‌ها و مجله های تکنولوژی چک کنید. در اصل باید ببینید که چه گوشی نیاز دارید و چه میزان تمایل دارید که بپردازید. با این وجود، به راحتی می‌توانید در میان بهترین گوشی های سامسونگ 2022 و یا 2021 یک گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

مدت زمان تخمینی مطالعه: 31 دقیقه

نگاهی اجمالی به بهترین گوشی های 2021 سامسونگ 

گوشی سامسونگ گلکسی s21 ultra آخرین پرچمدار سامسونگ برای امسال است. گوشی‌های گلکسی s21 plus و سامسونگ گلکسی s21 نیز هر دو به نوبه خود تحسین‌برانگیز محسوب می‌شوند. این دو گوشی دارای نمایشگر پویا، پردازنده پرسرعت و برچسب قیمتی نسبتا پایین نسبت به سری S20 که سال گذشته عرضه شد هستند. این سری جایگاه خود را به عنوان بهترین گوشی های 2021 سامسونگ به خوبی تثبیت کرده است. گزینه‌های ارزان‌قیمت‌تری نیز روی میز دارید.

با عرضه سامسونگ گلکسی A52 5G و گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G گزینه‌های نسبتا ارزان‌تری از بهترین گوشی های سامسونگ روی میز خریداران قرار گرفته است. مدل Galaxy S20 FE که سال گذشته عرضه شد نیز همچنان یک گزینه محبوب برای داشتن قابلیت‌های یک دستگاه پرچمدار در قیمت پایین است. انتظار می‌رود که نسخه جدید این دستگاه تا پیش از پایان سال 2021 معرفی یا عرضه شود. هر دوی این دستگاه‌ها گزینه‌های ایده‌آلی هستند و سامسونگ نیز ضمانت داده که تا 3 سال پشتیبانی نرم‌افزاری و آپدیت‌های مختلف را برای آن‌ها اعمال کند.

در رابطه با گوشی‌های تاشوی سامسونگ نیز دو مورد توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده‌اند. گوشی‌های سامسونگ گلکسی Z fold 3 و سامسونگ گلکسی Z flip 3 در حال حاضر پرچمداران شاخه تاشو هستند. در گوشی Fold یک نمایشگر عظیم‌الجثه دارید که نرخ تازه‌سازی تصویر در آن 120 هرتز است. اما گوشی flip را می‌توان محبوب‌تر دانست، چرا که قیمت آن پائین‌تر است.

بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 که می‌توانید خریداری کنید

تا به اینجای کار متوجه شدید که با چه گوشی‌هایی به عنوان بهترین در سال 2021 از کمپانی سامسونگ طرف هستیم. در زیر گوشی‌هایی که می‌توانید خریداری کنید را قرار داده‌ایم و با در نظر گرفتن قابلیت‌های هر یک، می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

بهترین گوشی های 2021 سامسونگ
گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا بهترین گوشی های 2021 سامسونگ

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا

ابعاد نمایشگر 6.8 اینچ
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 888- نسخه جهانی: Exynos 2100
دوربین‌ها 108 مگاپیکسل اصلی- 12 مگاپیکسل اولترا واید- 10 مگاپیکسل تله فوتومجهز به سنسور اتوفوکوس- دوربین سلفی: 40 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 12 و 16 گیگابایت | حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت
نکات مثبت نمایشگر پویا 6.8 اینچی از نوع AMOLED- لنز تله فوتوی دوگانه- پشتیبانی از قلم طراحی نوری S pen
نکات منفی نبود شارژر در بسته- نبود اسلات حافظه مجزای SD Card
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری سامسونگ گلکسی S21 Ultra

گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا قابلیت‌های بسیاری را در خود جای داده تا بتواند لایق رتبه اول در فهرست بهترین گوشی های 2021 سامسونگ باشد. وجود یک پردازنده قدرتمند چه در نسخه آمریکا و چه در نسخه جهانی بهترین عملکرد ممکن را از سیستم عامل اندروید برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین می‌توان این دستگاه را اولین نسخه از گوشی های سری s سامسونگ دانست که همانند سری Note سامسونگ از قلم‌های لمسی S pen پشتیبانی می‌کند.

اما قابلیت‌های دیگری وجود دارند که به مراتب مهم‌تر هستند. این دستگاه یک نمایشگر پویا با نرخ تازه‌سازی صفحه متغیر بین 10 هرتز تا 120 هرتز را در خود جای داده است که بسته به نیاز شما تطبیق می‌یابد. در این گوشی می‌توانید دو لنز تله فوتو را ببیند. یکی از این لنزها می‌تواند زوم تا 3 برابر را فراهم کند و دیگری زوم تا 10 برابر را برای شما خواهد داشت.

بهترین گوشی های 2021 سامسونگ
بهترین گوشی های 2021 سامسونگ- samsung-galaxy-note-20-ultra

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

ابعاد نمایشگر 6.9 اینچ
نسخه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 865- نسخه جهانی: Exynos 990
دوربین‌ها 108 مگاپیکسل اصلی- 12 مگاپیکسل- 12 مگاپیکسل مجهز به سنسور اتوفوکوس- دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 12 گیگابایت | حافظه داخلی 128، 512 گیگابایت
نکات مثبت نمایشگر پویا 120 هرتزی- عملکرد روان قلم طراحی نوری S pen- دوربین قدرتمند با قابلیت زوم 50 برابری
نکات منفی ماژول بزرگ دوربین-قیمت بالا
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

نزدیک به یک سال از عرضه گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا می‌گذرد و تنها رقیبی که در این مدت به خود دیده گوشی جدیدتر S21 اولترا بوده است. با این وجود، گوشی گلکسی نوت 20 همچنان به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که طرفدار گوشی‌های بزرگ هستند و با اقتدار در فهرست بهترین گوشی های 2021 سامسونگ جایگاه خود را تثبیت کرده است.

یکی از بارزترین ویژگی‌هایی که برای گوشی گلکسی نوت 20 اولترا می‌توان نام برد نرخ تازه‌سازی پویای نمایشگر آن است که بسته به نوع استفاده شما از نمایشگر آن را به صورت اتوماتیک تنظیم می‌کند. قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارد که باید از آن‌ها نیز نام برده شود. قلم S Pen نسبت به مدل‌های دیگر بهبودهای بسیاری را دیده است و نرخ پاسخگویی آن تا 9 میلی ثانیه کاهش یافته که عدد بسیار حیرت‌آوری است. همچنین بر خلاف Z Fold 3 و S21 اولترا، این گوشی جایگاه ویژه‌ای برای قلم در خود دارد. پردازنده به کار رفته در این دستگاه (نسخه آمریکایی) نیز Snapdragon 865 Plus است که حتی پس از عرضه Snapdragon 888 نیز همچنین یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است.

در بخش دوربین نیز این گوشی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. این گوشی بدون شک می‌تواند تجربه بسیار خوبی از یک دستگاه بزرگ را برای شما فراهم کند. با در نظر گرفتن این که خبری از سری نوت در سال 2021 نیست، این دستگاه را می‌توان بهترین گزینه برای گوشی‌های بزرگ دانست و بدون شک یک جایگزین بسیار خوب برای گوشی گلکسی Z fold 3 است.

گوشی سامسونگ گلکسی S21

ابعاد نمایشگر 6.2 اینچ
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3 
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 888- نسخه جهانی: Exynos 2100
دوربین‌ها 12 مگاپیکسل اصلی- 12 مگاپیکسل اولترا واید- 64 مگاپیکسل تله فوتو- دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 8 گیگابایت | حافظه داخلی 128، 256 گیگابایت
نکات مثبت نمایشگر پویا 120 هرتزی- عملکرد بسیار قدرتمند- عملکرد عالی لنز تله فوتو
نکات منفی نبود شارژر و اسلات کارت حافظه-استفاده از پلاستیک برای فریم پشت
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی S21

گوشی سامسونگ گلکسی S21 یکی دیگر از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است و به آن لقب ارزان‌ترین پرچمدار را داده‌اند. این گوشی با قیمت اولیه 799 دلار وارد بازار شد که نسبت به قیمت S20 که سال گذشته عرضه شد تا 200 دلار در عرضه اولیه ارزان‌تر بود. البته این قیمتی بود که برای آیفون 12 در نظر گرفته شده بود.

البته سامسونگ با به کار گرفتن پلاستیک برای فریم پشت و حذف اسلات کارت حافظه مجزا به نوعی باعث شده تا گوشی قیمت ارزان خود را فریاد بزند. همچنین باید با یک نمایشگر 6.2 اینچی نیز که کمی از رزولوشن آن کاسته شده نیز کنار بیاید. با این وجود، این نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی پویا است و می‌تواند بسته به نوع محتوایی که روی صفحه در حال پخش است خود را تنظیم کند. این گوشی همان پردازنده‌ای را در خود جای داده که می‌توانید آن را در s21 Ultra نیز ببینید و بهترین عملکرد را برای گوشی اندروید شما فراهم می‌سازد.

گوشی سامسونگ گلکسی s21 پلاس

ابعاد نمایشگر 6.7 اینچ
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3 
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 888- نسخه جهانی: Exynos 2100
دوربین‌ها 12 مگاپیکسل اصلی- 12 مگاپیکسل اولترا واید- 64 مگاپیکسل تله فوتو- دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 8 گیگابایت | حافظه داخلی 128، 256 گیگابایت
نکات مثبت نمایشگر پویا 120 هرتزی بی‌نظیر- عملکرد بسیار قدرتمند- قابلیت زوم دیوانه‌کننده
نکات منفی نبود شارژر و اسلات کارت حافظه
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی s21 پلاس

تفاوت زیادی نمی‌توانید بین این گوشی و گوشی سامسونگ گلکسی s21 ببینید، اما در این گوشی یک نمایشگر بزرگ‌تر، باتری با ظرفیت بیشتر و ظاهر به مراتب شکیل‌تری را شاهد خواهید بود. با این وجود، تا 200 دلار در عرضه اولیه اختلاف قیمتی میان این دو گوشی ایجاد شد.

زمانی که به گوشی سامسونگ گلکسی s21 پلاس نگاه می‌کنیم، دستگاهی را می‌بینیم که از آن به عنوان یک تبلت-فون ایده‌آل یاد می‌شود، به ویژه با در نظر گرفتن اینکه یک پنل OLED با ابعاد 6.7 اینچ در اختیار دارید. بدون شک گلکسی s21 پلاس را باید در فهرست بهترین گوشی های 2021 سامسونگ قرار داد، چرا که قابلیت‌های نسخه اولترا را با قیمتی ارزان‌تر به شما می‌دهد.

البته دلیل این گفته را می‌توان در قابلیت تنظیم خودکار نرخ تازه‌سازی صفحه یافت که بسته به نوع محتوای در حال پخش کیفیت خود را تطبیق می‌کند. رنج نرخ تازه‌سازی نیز همانند نسخه اولترا بین 48 الی 120 هرتز است. با دوربین‌های خوبی نیز طرف خواهید بود، به ویژه لنز تله فوتو که تا 3 برابر زوم اپتیکال و 30 برابر زوم دیجیتال را برای شما خواهد داشت. طرفداران گوشی‌های بزرگ توجه زیادی به ابعاد و اندازه این دستگاه نخواهند داشت، به ویژه با در نظر گرفتن اینکه کیفیت پخش مورد انتظار خود را خواهند داشت.

بهترین گوشی های 2021 سامسونگ -  samsung-galaxy-z-fold-3
بهترین گوشی های 2021 سامسونگ – samsung-galaxy-z-fold-3

گوشی سامسونگ گلکسی Z fold 3

ابعاد نمایشگر 7.6 اینچ در حالت باز و 6.2 اینچ در حالت بسته
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 888
دوربین‌ها 12 مگاپیکسل واید- 12 مگاپیکسل اولترا واید- 12 مگاپیکسل تله فوتو- دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 12 گیگابایت | حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت
نکات مثبت نمایشگر پویا 120 هرتزی بی‌نظیر دوگانه- طراحی بی‌نظیر و ضد آب- پشتیبانی از قابلیت‌های Multitasking اپلکیشن‌های بیشتر
نکات منفی عدم ارائه S pen با وجود پشتیبانی قابلیتی- قیمت بالا
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی Z fold 3

سامسونگ گلکسی Z fold 3 همچنان تنها گوشی پریمیوم این شرکت است، به ویژه با در نظر گرفتن اینکه در نسخه جدید قابلیت نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز نیز به آن اضافه شده است. این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است که نسبت به نسخه قبلی خود استحکام بیشتری دارد. این دستگاه دارای IPX8 است و مقاومت بسیار بالایی در برابر آب خواهد داشت. همچنین بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و روی نمایشگر نیز با Gorilla Glass نسخه Victus پوشانده شده تا صدمه احتمالی وارده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

یکی از بهترین کارهایی که سامسونگ انجام داده متقاعد کردن برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان وب است تا اپلیکیشن‌های خود را به نحوی بهینه کنند که بهترین عملکرد را در این دستگاه داشته باشند. برای مثال، اپلیکیشن‌هایی همچون spotify و tiktok به خوبی بهینه شده‌اند تا عملکرد درستی روی این دستگاه بزرگ داشته باشند. سامسونگ به این دستگاه قابلیت پشتیبانی از قلم لمسی s pen را نیز اضافه کرده اما این قلم را به صورت جداگانه عرضه کرده است.

طول عمر باتری در این دستگاه می‌توانست به مراتب بهتر باشد اما از نظر قیمتی با یک دستگاه بسیار گران مواجه خواهید بود. با این وجود، اگر به دنبال یک گوشی پریمیوم هستید که بهترین عملکرد را از نظر نمایشگر و پردازش داشته باشد، حتما باید این گوشی را خریداری کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

ابعاد نمایشگر 6.5 اینچ
نسخه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 865
دوربین‌ها 12 مگاپیکسل- 12 مگاپیکسل- 8 مگاپیکسل- دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 6 گیگابایت | حافظه داخلی 128 گیگابایت
نکات مثبت قیمت قابل قبول-نمایشگر بزرگ 120 هرتزی-عملکرد ایده‌آل
نکات منفی باتری می‌توانست بهتر باشد- نبود شارژر فست
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE

ممکن است شما هم جزو طرفداران سری s20 باشید که سال 2020 عرضه شد، اما قیمت بسیار بالای آن خلا بزرگی برای خرید پیش روی شما قرار داد. با این گوشی می‌توانید این خلا را پر کنید و بخش زیادی از امکانات این گوشی را با قیمتی نزدیک به 300 دلار ارزان‌تر خریداری کنید. این گوشی بدون شک یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است چرا که می‌توانید آن را به جای بسیاری از دستگاه‌های بزرگ همچون آیفون 12 خریداری کنید.

این گوشی از یک پردازنده Snapdragon 865 قدرت گرفته و قابلیت ارتباط 5G را برای شما فراهم خواهد کرد. نمایشگر 6.5 اینچی آن نیز دارای پنل OLED است که به نرخ تازه‌سازی پرسرعت 120 هرتز مجهز شده و اسکرول نرم و انیمیشن‌های فوق‌العاده را برای شما فراهم خواهد کرد. برای دوربین‌های گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE از یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شده که شاید به اندازه لنز 60 مگاپیکسلی گوشی s20 قدرتمند نباشد، اما قابلیت Space Zoom در آن شوکه کننده است.

بدون شک با خرید این دستگاه بعضی از ویژگی‌های بسیار قدرتمند دستگاه‌های پرچمدار را از دست خواهید داد. برای مثال از نظر ظاهری و طراحی در این گوشی از پلاستیک به عنوان کاور پشت استفاده شده و شارژری که برای آن تعبیه شده قابلیت ارائه شارژ سریع را ندارد و باید جداگانه آن را خریداری کنید. با همه این توصیفات، این گوشی را می‌توان دستگاهی دانست که با قیمت بسیار ارزنده، قابلیت‌های پریمیوم را برای شما فراهم می‌کند. 

بهترین گوشی های 2021 سامسونگ - samsung-galaxy-a52
بهترین گوشی های 2021 سامسونگ – samsung-galaxy-a52

گوشی سامسونگ گلکسی a52 5G

ابعاد نمایشگر 6.5 اینچ
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 750G
دوربین‌ها 64 مگاپیکسل- 12 مگاپیکسل- 5 مگاپیکسل- 5 مگاپیکسل- دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 6 گیگابایت | حافظه داخلی 128 گیگابایت
نکات مثبت نمایشگر بزرگ 120 هرتزی- دوربین اصلی ایده‌آل
نکات منفی عملکرد نه چندان خوب در مقایسه با دیگر دوربین‌ها-نمایشگر خش‌پذیر
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی a52 5G

بدون شک، میدان‌دار گوشی‌های میان رده، سامسونگ گلکسی A52 5G است. این گوشی به جز قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان یک گزینه ایده‌آل با قابلیت‌های بسیار زیاد در نظر گرفته شود. سامسونگ در این دستگاه از یک نمایشگر 6.5 اینچی استفاده کرده و آن را به نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتز مجهز ساخته است. این نمایشگر دارای تنظیمات پویا نیست اما بدون هیچگونه تردیدی در فهرست بهترین گوشی های 2021 سامسونگ قرار می‌گیرد.

دوربین اصلی 64 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌توانید با آن مجموعه‌ای از زیباترین تصاویر را به ثبت برسانید. پردازنده به کار رفته در داخل این گوشی قدرت بسیار زیادی را فراهم می‌سازد و می‌تواند از پس پردازش‌های سنگین به خوبی بر بیاید. دیگر نکته مثبتی که باید برای این دستگاه نام برد باتری بسیار ایده‌آل آن است که گوشی را مدت زیادی در کنار شما نگاه خواهد داشت. اگر به دنبال دستگاهی از سامسونگ با قیمتی کمتر از  500 دلار هستید، گوشی A52 5G و گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G دو گزینه بسیار مناسب در مقابل شما هستند. 

گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G

ابعاد نمایشگر 6.5 اینچ
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1
پردازنده نسخه آمریکا: Dimensity 720
دوربین‌ها 48 مگاپیکسل اصلی- 8 مگاپیکسل اولتراواید- 5 مگاپیکسل ماکرو- 2 مگاپیکسل عمق تصویر- دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 4 گیگابایت | حافظه داخلی 64 گیگابایت
نکات مثبت قیمت بسیار معقول- ارائه آپدیت‌های امنیتی تا 4 سال- باتری ایده‌آل- نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی
نکات منفی نمایشگر می‌توانست بهتر باشد
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G

سامسونگ به موفقیت‌های خود در بازار گوشی‌های میان رده با فناوری 5G پایان نداده و هر روز دستگاهی بهتر را وارد بازار می‌کند. این بار، گوشی سامسونگ گلکسی A32 5G با قیمتی کمتر از 300 دلار فناوری 5G را به دست شما می‌رساند. در داخل این دستگاه همان قابلیت‌هایی وجود دارد که بسیاری از مردم را شیفته گوشی‌های سری گلکسی کرده است. با این وجود، سامسونگ بعضی از این قابلیت‌ها را کاهش داده و یا برداشته تا بتواند قیمت را تا حد ممکن پایین نگاه دارد.

این دستگاه بدون شک یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ است اما بزرگترین کمبودی که برای آن می‌توان نام برد کاهش کیفیت نمایشگر است. رزولوشن پایین این دستگاه شاید برای همه ایده‌آل نباشد.

اما صبر کنید. اگر بودجه زیادی ندارید و در عوض به دنبال دستگاهی هستید که دوربین‌های بسیار خوبی داشته باشد، این دستگاه همان گجتی است که باید خریداری کنید. در داخل این گوشی یک باتری 5000 میلی‌آمپری قرار دارد که می‌تواند تا ساعت‌ها دستگاه را برای شما روشن نگاه دارد. بر اساس تست‌های انجام شده، باتری این دستگاه می‌تواند تا 12 ساعت آن را برای شما در استفاده‌های خشن و طولانی مدت روشن نگاه دارد. دیگر نکته وسوسه‌انگیزی که شما را برای خرید این گوشی تشویق می‌کند پشتیبانی طولانی مدت سامسونگ است. مهندسان سامسونگ قول داده‌اند که برای این گوشی تا 3 سال به‌روزسانی سیستم عامل اندروید و تا 4 سال دیگر به‌روزرسانی امنیتی را ارائه کنند.

بهترین گوشی های 2021 سامسونگ- Samsung Galaxy Z Flip 3
بهترین گوشی های 2021 سامسونگ- Samsung Galaxy Z Flip 3

گوشی سامسونگ گلکسی Z flip 3

ابعاد نمایشگر 6.7 اینچ در حالت باز و 1.9 اینچ در حالت بسته
نسخه اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 888
دوربین‌ها 12 مگاپیکسل واید- 12 مگاپیکسل اولتراواید- دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 8 گیگابایت | حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت
نکات مثبت استقامت بهبودیافته- ارزش خرید بالا- نمایشگر بزرگتر
نکات منفی طول عمر کم باتری- بدون لنز تله فوتو
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی Z flip 3

گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 جزو دستگاه‌های تاشویی است که ارزش خرید بالایی دارد. در داخل این گوشی امکانات بسیار پیشرفته‌ای قرار دارند که آن را به یکی از بهترین گوشی های 2021 سامسونگ تبدیل می‌کنند. این گوشی البته نقاط ضعف قابل توجهی دارد، از جمله باتری بسیار ضعیف آن که در نتیجه تست‌ها تنها تا 6 ساعت توانسته دستگاه را روشن نگاه دارد. البته این عدد برای زمانی است که نمایشگر روی 60 هرتز به عنوان نرخ تازه‌سازی تصویر قفل شده است.

در ماژول دوربین این دستگاه خبری از لنز تله فوتو نیست که البته همرده با دیگر گوشی‌هایی است که در این رنج قیمتی قرار دارند.

گوشی سامسونگ گلکسی A71 5G

ابعاد نمایشگر 6.7 اینچ
نسخه اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 
پردازنده نسخه آمریکا: Snapdragon 765
دوربین‌ها 64 مگاپیکسل واید- 12 مگاپیکسل- 5 مگاپیکسل عمق یاب- 5 مگاپیکسل ماکرو- دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
رم و حافظه داخلی رم 8 گیگابایت | حافظه داخلی 128 گیگابایت
نکات مثبت باتری ایده‌آل- عملکرد بی‌نظیر- قیمت نسبتا خوب
نکات منفی دوربین‌های میان‌رده- سخت‌افزار 2020
ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A71 5G

با تولید سامسونگ A72، احتمالا سامسونگ گلکسی A71 5G را که سال گذشته عرضه شده بود فراموش خواهید کرد. درست است که در گوشی سامسونگ گلکسی A72 سخت افزارهای سال 2021 قرار دارند، اما این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند. البته A72 برای بسیاری از کشورها عرضه نخواهد شد و این یعنی که a71 5G همچنان بهترین گزینه برای بعضی از کشورها است.

قیمت عرضه اولیه گوشی سامسونگ گلکسی A71 5G برای یک گوشی مجهز به فناوری 5G بسیار کم است پس هر قیمت پائین‌تر از 599 دلار ارزش خرید را دارد. این گوشی زمانی در فهرست بهترین گوشی های 2021 سامسونگ خودنمایی می‌کند که بدانید یک باتری ایده‌آل در آن قرار دارد و عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه خواهد کرد. از همه مهمتر، این گوشی دارای فناوری پیشرفته اتصال به شبکه 5G است و می‌تواند با انواع این شبکه اتصال برقرار کند. علاوه بر این، یک نمایشگر 6.7 اینچی با پنل OLED خواهید داشت که این دستگاه را با سری نوت در یک جایگاه قرار می‌دهد.

چطور بهترین گوشی های 2021 سامسونگ را انتخاب کنیم؟

بدون شک برای انتخاب یک گوشی ابتدا باید به میزان بودجه در نظر گرفته شده توجه کرد. اما، فاکتورهای دیگری نیز باید داشته باشید. برای شروع، ببینید که چطور از دستگاه خود استفاده می‌کنید. اگر گوشی را برای تولید محتوا مورد استفاده قرار می‌دهید، بهتر است که به سراغ گوشی های سری نوت بروید. در این سری قلم S pen بهترین قابلیتی است که می‌تواند در کنار یک نمایشگر بزرگ، نیاز شما را در این مسیر برطرف سازد. اگر هم گوشی را برای عکسبرداری استفاده می‌کنید، سری S بهترین سری سامسونگ در نوآوری‌های عکسبرداری است.

اگر به فکر بودجه خود هستید و نمی‌خواهید از فهرست بهترین گوشی های 2021 سامسونگ عقب بمانید، در این فهرست گوشی A52 5G و یا a32 گزینه‌های خوبی برای شما خواهند بود. 

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.