بهترین شارژرهای وایرلسی 2021

بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 برای آیفون و اندروید

بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 به شما کمک می‌کنند که از شر کابل و بی‌نظمی نجات پیدا کنید. برای استفاده از شارژرهای وایرلسی تنها کافی است که گوشی خود را روی یک صفحه صاف قرار دهید و از شارژ شدن آن لذت ببرید. با داشتن این شارژرها که هم برای اندروید و هم برای آیفون موجود هستند نیازی به پیدا کردن کابل USB-C و کابل Lightening ندارید.

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین شارژر وایرلسی چه برای اندروید و چه برای آیفون می‌شود، تنها دقت کردن به اندازه آن نمی‌تواند مثمر به ثمر باشد. در بازار امروزی می‌توانید شارژرهای وایرلسی تک دستگاه که برای شارژ کردن موبایل و یا گجت‌های هوشمند پوشیدنی سازگار مناسب هستند را پیدا کنید و در عین حال شارژرهای دیگری نیز وجود دارند که تا سه دستگاه را می‌توانند همزمان شارژ کنند؛ که شارژرهای وایرلسی مخصوص آیفون برای این مورد گزینه مثال‌زدنی خوبی هستند که هم موبایل هم ساعت و هم airpod های خود را می‌توانید شارژ کنید.

در این مقاله بهترین شارژرهای وایرلسی مناسب آیفون و اندروید را برای شما شناسایی و معرفی کرده‌ایم که می‌توانید خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که دنبال مدل‌های ارزان قیمت‌تر شرکت‌های وایرلسی دارای گواهینامه Qi باشید و یا بخواهید شارژرهای وایرلسی قدرتمندتر با قابلیت شارژ همزمان چند دستگاه را بخرید.

بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 برای آیفون و اندروید کدام هستند؟

شاید برای بسیاری از افراد بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 تولیدات شرکت Belkin و به ویژه مدل Belkin Boost Up Wireless Stand باشد. این شارژر می‌تواند با سرعت 10 وات شارژ کند و این امکان را داشته باشید که گوشی را چه در حالت افقی (Portrait) و چه در حالت عمودی (Landscape) قرار دهید. این شارژر وایرلسی برای گوشی‌های آیفون و دستگاه‌های تولید شده سامسونگ مناسب است.

اگر هم می‌خواهید که چند دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید، Logitech Powered 3-in-1 Dock برای شما ساخته شده است. البته که قیمت این دستگاه کمی بالاتر و 129 دلار است که برای گوشی‌های گران قیمتی همچون گوشی سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا و گوشی آیفون ۱۲ مناسب است. البته که این شارژر برای گوشی‌های آیفون از شارژ سریع 7.5 وات پشتیبانی می‌کند.

1.      Belkin Boost Up Wireless Charging Stand | شارژر بی سیم بلکین مدل Boost Up

قدرت: 10 وات اندازه: 4.3*3.9*3.9  اینچ وزن: 3.88 انس نوع: stand- ایستاده
شارژر بی سیم بلکین مدل Boost Up
بلکین- بهترین شارژرهای وایرلسی ۲۰۲۱
این شارژر قدرت شارژ تا 10 وات را دارد که آیفون را با 7.5 وات و سامسونگ را با 9 وات می‌تواند شارژ می‌کند

شارژر بی سیم بلکین مدل Boost Up ایستاده یکی از بهترین شارژرهای موجود است. این شارژر قدرت شارژ تا 10 وات را دارد که آیفون را با 7.5 وات و سامسونگ را با 9 وات می‌تواند شارژ می‌کند.  تمام دیگر شارژرهایی که مجهز به Qi هستند روی شارژ با قدرت 5 وات قرار گرفته‌اند.

البته نگران نباشید؛ اگر روی گوشی شما قاب قرار دارد، این شارژر به عنوان یکی از بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 می‌تواند روی قاب‌های 3 میلی‌متری به راحتی عملیات شارژ را انجام دهد.

طراحی منحصربه‌فرد این شارژر می‌تواند گوشی شما را چه در حالت عمودی و چه در حالت افقی شارژ کند، در نتیجه می‌توانید هنگام شارژ شدن از دستگاه خود استفاده کنید. در داخل این شارژر از یک چراغ LED استفاده شده که نشان می‌دهد گوشی در حال شارژ شدن است. قابلیت دیگری که در این شارژر وایرلسی قرار دارد، شناسایی اشیای خارجی یا (foreign-object-detection) است که به شارژر می‌فهماند گوشی بر روی آن قرار ندارد و نباید عملیات شارژ را انجام بدهد.

شارژر بلکین در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده و دارای یک آداپتور دیواری با کابل است و گفته می‌شود که سه سال گارانتی دارد.

قیمت شارژر بی سیم بلکین مدل Boost Up در بازار ایران (1399/11/3): 768000 تومان

قیمت Belkin Boost Up Wireless Charging Stand به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 34.99$

2.      Apple MagSafe charger | شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

قدرت: 15 وات اندازه: 3.24*3.24*0.72  اینچ وزن: 1.98 انس نوع: شارژر تک
شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe
magsafe- بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
شارژر وایرلسی Magsafe قدرت 15 واتی دارد و گوشی آیفون 12 شما را در زودترین زمان ممکن شارژ می‌کند

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe لذت شارژ وایرلسی را چند برابر می‌کند چرا که با یک آهن‌ربا به گوشی های سری 12 آیفون متصل می‌شود. شارژر وایرلسی Magsafe قدرت 15 واتی دارد و گوشی آیفون 12 شما را در زودترین زمان ممکن شارژ می‌کند.

البته که گوشی‌های آیفون 12، آیفون 12 پرو و پرو مکس همگی تا دو برابر شارژرهای 7.5 وات بازار سریع‌تر شارژ دریافت کرده و سریع‌تر باتری آن‌ها پر می‌شود. شارژر magsafe اپل بدون شک یکی از بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 است که با Airpod pro و ایرپادهای دیگری که از قابلیت شارژ وایرلسی پشتیبانی می‌کنند سازگار است (البته خود ایرپادها را مستقیما شارژ نمی‌کند بلکه کیس یا همان محفظه آن‌ها را شارژ می‌کند).

قیمت شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe در بازار ایران (1399/11/3): از 1077000تومان الی 2800000 تومان

قیمت Apple MagSafe charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 35.99$

3.      Logitech Powered 3-in-1 dock | شارژر وایرلسی لاجیتک پاورد داک 3 در 1

قدرت: 7.5 الی 10 وات اندازه: 9.29*4.61*3.98  اینچ وزن: 21.16 انس نوع: stand
شارژر وایرلسی لاجیتک پاورد داک 3 در 1
Logitech- بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
این شارژر هر سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ می‌کند، در نتیجه تنها کافیست آن‌ها را روی این استند بیندازید و شارژ شدن آن‌ها را ببینید

شارژر وایرلسی Logitech Powered 3-in-1 Dock یکی از بهترین شارژرهای وایرلسی برای اپل است و به ویژه برای آن افرادی که ساعت، گوشی و ایرپادهای اپل را دارند و همزمان می‌خواهند که همه این‌ها با هم شارژ شود بهترین گزینه ممکن است.

این شارژر هر سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ می‌کند، در نتیجه تنها کافیست آن‌ها را روی این استند بیندازید و شارژ شدن آن‌ها را ببینید. شارژر وایرلسی لاجیتک پاورد داک 3 در 1 از قابلیت شارژ سریع 7.5 وات برای آیفون و 10 وات برای اندروید پشتیبانی می‌کند. البته که از نظر طراحی نسبت به دیگر شارژرهای وایرلسی بزرگ تر است، اما خیلی فضا را اشغال نمی‌کند و نیاز شما را به سه شارژ برطرف خواهد ساخت.

قرار دادن دستگاه‌ها برای شارژ شدن روی این شارژر بسیار راحت است و یک نور در کنار آن نشان می‌دهد که دستگاه‌های قرار گرفته در حال شارژ شدن هستند. این شارژر با قاب‌های مخصوص آیفون هم کار می‌کند و نیازی نیست که قاب گوشی را در بیاورید، چرا که این قاب‌ها ضخامت 3 میلی‌متری دارند. نحوه طراحی شارژر نیز به نحوی است که در هنگام شارژ شدن می‌توانید از آن استفاده کنید، فرقی هم نمی‌کند که بخواهید وب‌گردی کنید و با به کسی زنگ بزنید.

قیمت Logitech Powered 3-in-1 dock به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 129.99$

4.      Nanami Fast Wireless Charger |‌شارژر وایرلسی نانامی فست

قدرت: 10 وات اندازه: 5.3*3.9*2.8 اینچ وزن: 7.4 انس نوع: stand
شارژر وایرلسی نانامی فست
Nanami - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
شارژر بی سیم نانامی با شارژ سرعتی 10 وات برای سامسونگ و 7.5 واتی برای آیفون سازگار است

اگر به دنبال یکی از بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 هستید که در عین ارزان بودن، قدرت مورد نیاز شما را داشته باشد، Nanami بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این شارژر با یک طراحی Stand ساده عرضه شده که به شما این امکان را می‌دهد تا روی دستگاه‌های اندرویدی و بهترین گوشی های آیفون بتوانید از آن استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که گوشی را در حالت افقی یا عمودی شارژ کنید.

شارژر بی سیم نانامی با شارژ سرعتی 10 وات برای سامسونگ و 7.5 واتی برای آیفون سازگار است. البته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید سریع‌ترین شارژ ممکن را داشته باشید، باید هزینه اضافه‌تری پرداخت کنید و یک آداپتور QuickCharge 2.0  را خریداری کنید.

در این شارژر از یک فناوری ایمن هم استفاده شده تا این اطمینان وجود داشته باشد که دستگاه شما بیش از حد شارژ و یا داغ نمی‌شود. بهترین ویژگی که می‌توان برای شارژر وایرلسی nanami عنوان کرد، قیمت زیر 20 دلاری آن است.

قیمت Nanami Fast Wireless Charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 16.99$

5.      Choetech Dual Wireless Charger | شارژر وایرلسی دوتایی چویتک

قدرت: 10 وات اندازه: 4.8*3.9*3.6 اینچ وزن: 6.6 انس نوع: stand
شارژر وایرلسی دوتایی چویتک
Choetech - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021

شارژر وایرلسی دوتایی چویتک یکی از شارژرهای وایرلسی خوب در سال 2021 است که می‌توانید تا دو دستگاه را روی آن قرار دهید. این شارژر با یک صفحه بزرگ و پنج هسته درونی عرضه شده و این یعنی که دو دستگاه به صورت همزمان شارژ می‌شوند.

شارژر وایرلسی چویتک هم گوشی آیفون و هم ایرپاد معمولی یا پرو شما را شارژ می‌کند و این یعنی بهترین خبر برای کسانی که نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند چندین آداپتور را به دیوار بزنند. شارژر چویتک به دلیل پشتیبانی از خروجی 10 واتی که ارائه می‌دهد جزو بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 است که با آداپتور 18 وات QC 3.0 عرضه شده و 18 ماه ضمانت از طرف کمپانی ارائه دهنده دارد.

توجه داشته باشید که این شارژر وایرلسی نسبت به دیگر شارژرهای بی سیم بازار بزرگ‌تر است، به همین دلیل هم انتقال آن در مسافرت کمی دشوار است. حالت چرمی که در این شارژر قرار گرفته از افتادن گوشی روی زمین جلوگیری می‌کند و سوراخ‌هایی هم که در زیر آن تعبیه شده هم باعث خروج گرما و خنک ماندن دستگاه می‌شود.

قیمت Choetech Dual Wireless Charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 35:99$

قیمت شارژر وایرلسی دوتایی چویتک در بازار ایران (1399/11/3): 900000 تومان

6.      Belkin 3-in-1 wireless charger | شارژر وایرلسی 3 در 1 بلکین

قدرت: 7.5 وات اندازه: 8.4*7.2*5.1 اینچ وزن: 0.64 انس نوع: stand
شارژر وایرلسی 3 در 1 بلکین
Belkin - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
این شارژر می‌تواند دستگاه شما را تا 7.5 وات شارژ کند و برای ساعت و ایرپاد شما هم 5 وات را در نظر گرفته است.

شارژر وایرلسی 3 در 1 بلکین یکی از بهترین شارژرهای بی سیم برای سال جدید است. این شارژر می‌تواند دستگاه شما را تا 7.5 وات شارژ کند و برای ساعت و ایرپاد شما هم 5 وات را در نظر گرفته است.

شرکت بلکین اطمینان داده که این شارژر وایرلسی با قاب‌های 3 میلی‌متری هم سازگار است و نیازی نیست که قاب را برای شارژ شدن گوشی در بیاورید. برای این شارژر 2 سال ضمانت از طرف تولید کننده ارائه شده است. البته که یک چراغ قدرتمند LED هم وجود دارد تا مطمئن شوید دستگاه‌ها در حال شارژ شدن هستند.

قیمت Belkin 3-in-1 wireless charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 119$

قیمت شارژر وایرلسی 3 در 1 بلکین در بازار ایران (1399/11/3): بین 2200000 الی 2530000

7.     Anker PowerWave Charger | شارژر وایرلسی آنکر مدل پاور ویو (PowerWave)

قدرت: 10 وات اندازه: 4.3*4.3*0.7 اینچ وزن: 5 انس نوع: Pad
شارژر وایرلسی آنکر مدل پاور ویو (PowerWave)
Anker - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
در داخل این شارژر یک خنک‌کننده (fan) قرار دارد که سبب می‌شود دستگاه‌های شما در حین شارژ شدن داغ نشوند

با یکی از بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 آشنا شوید و بدانید که هرچه بیشتر برای شما کار کند بیشتر به ارزش‌های والای آن پی می‌برید. در داخل این شارژر یک خنک‌کننده (fan) قرار دارد که سبب می‌شود دستگاه‌های شما در حین شارژ شدن داغ نشوند. از نظر طراحی نیز Case-Friendly است که یعنی برای شارژ شدن گوشی نیازی نیست که آن را از قاب خارج کنید.

شارژر وایرلسی آنکر مدل پاور ویو (PowerWave) می‌تواند دستگاه اندرویدی شما را تا 10 وات و دستگاه IOS را تا 7.5 وات شارژر کند. یک سیستم ایمنی هم در این شارژر قرار گرفته تا میزان دقیق شارژر را به دستگاه شما بفرستد و بیشتر از حد مجاز گوشی شارژ نشود.

شارژر وایرلسی Anker صفحه چسبنده‌ای دارد تا گوشی شما روی زمین نیفتد. یک نشانه‌گر آبی LED‌ نیز نشان می‌دهد که دستگاه در حال شارژ شدن است و در صورتی که یک آداپتور ناسازگار به آن وصل کرده باشید، چشمک زن سبز به شما اطلاع می‌دهد. برای این شارژر بی سیم 18 ماه گارانتی در نظر گرفته شده است.

قیمت Anker PowerWave Charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 23.99$

قیمت شارژر وایرلسی آنکر مدل پاور ویو (PowerWave) در بازار ایران (1399/11/3): بین 950000‌ الی 990000 تومان

8.      Yootech Wireless Charger | شارژر وایرلسی یوتک

قدرت: 10 وات اندازه: 4.3*3.6*3.6 اینچ وزن: 5.3 انس نوع: Stand
شارژر وایرلسی یوتک
Yootech - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
این شارژر برای گوشی های سامسونگ و به ویژه سری گلکسی می‌تواند تا 10 وات و برای گوشی های آیفون تا 7.5 وات قدرت دارد

اگر جیبتان اهمیت بیشتری نسبت به شارژر وایرلسی دارد، این گزینه بهترین شارژر برای شما است. این شارژر وایرلسی را می‌توان تا حدودی عالی دانست که در دو جهت شما را یاری خواهد رساند، یعنی که هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی می‌توانید گوشی را شارژ کنید. علاوه بر این، نور زیادی در آن وجود ندارد که خواب شما را بر هم بزند.

این شارژر برای گوشی های سامسونگ و به ویژه سری گلکسی می‌تواند تا 10 وات و برای گوشی های آیفون تا 7.5 وات قدرت دارد. یکی از بهترین ویژگی‌ها این است که محل قرارگیری گوشی به میزان کافی است و دشواری در کار نخواهد بود.

این شارژر را از آنجایی می‌توان جزو بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 عنوان کرد که دارای گارانتی مادام‌العمر است.

قیمت Yootech Wireless Charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22):26.99$

قیمت شارژر وایرلسی یوتک در بازار ایران (1399/11/3): 700000 تومان

9.      Google Pixel Stand | شارژر وایرلسی گوگل پیکسل استند

قدرت: 11 وات اندازه: 4.1*3.6 اینچ وزن: 5.6 انس نوع: Stand
شارژر وایرلسی گوگل پیکسل استند
Google- بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
Google Pixel Stand جزو گرانترین شارژرهای وایرلسی بازار است

Google Pixel Stand جزو گرانترین شارژرهای وایرلسی بازار است اما در مقایسه با یک شارژر معمولی کارهای به مراتب بیشتری انجام می‌دهد. این شارژر با گوشی‌های گوگل (Pixel 4, pixel 4 XL, pixel 3 و pixel 3 XL) سازگار است و گوشی شما را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می‌کند.

زمانی که گوشی پیکسلی خود را روی این شارژر قرار می‌دهید می‌توانید از دستیار صوتی و هوشمند آن استفاده کنید، تقویم و آب و هوا را چک کنید، تماس بگیرید و کلی کار دیگر نیز انجام دهید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق Google Photos تصاویر مورد علاقه و انتخاب شده خود را ببینید.

Pixel Stand یک ساعت کوکی حرفه‌ای و بین‌نظیر است، چرا که می‌توانید با استفاده از آن گوشی خود را با نورهای رنگی روشن کنید که ناخودآگاه شما را نیز از خواب بیدار می‌کند. زمانی که آماده خواب می‌شوید نیز شارژر وایرلسی پیکسل استند به صورت خودکار حالت DND یا «مزاحم نشوید!» را فعال می‌کند تا در طول خواب نوتیفیکیشن یا زنگ شما را بیدار نکند.

قیمت Google Pixel Stand به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 79.99$

10.  Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad | شارژر وایرلسی 3 در 1 موفی 

قدرت: 7.5 وات اندازه: 10.2*5.4*2.6 اینچ وزن: 16 انس نوع: Stand
شارژر وایرلسی 3 در 1 موفی 
Mophie - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
علاوه بر اینکه می‌توانید گوشی اندرویدی یا آیفون خود را (تا 7.5 وات) شارژ کنید، اپل واچ و ایرپاد شما نیز می‌توانند شارژ شوند

اگر به دنبال یک شارژر حرفه‌ای برای شارژ وایرلسی (بی سیم) هستید، شارژر وایرلسی 3 در 1 موفی گزینه خوبی است. علاوه بر اینکه می‌توانید گوشی اندرویدی یا آیفون خود را (تا 7.5 وات) شارژ کنید، اپل واچ و ایرپاد شما نیز می‌توانند شارژ شوند. به این قابلیت طراحی سازگار با قاب و سطح چسبنده را اضافه کنید خواهید دید که با یک شارژر وایرلسی برنده طرف هستید.

دیگر مورد برجسته‌ای که در شارژر بی سیم موفی به عنوان یکی از بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 دیده می‌شود، ظاهر براق و شکیل و پشتیبانی از اپل واچ یا ساعت هوشمند اپل است. این یعنی که می‌توانید ساعت خود را روی آن قرار دهید و بدون نگرانی باتری پر شده را از آن تحویل بگیرید.

قیمت Mophie 3-in-1 Wireless Charging Pad به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 119.99$ (مدل مات) و 139.99$ (مدل براق)

قیمت در بازار ایران (1399/11/3): تا 3100000 تومان (تخمینی فعلا در فروشگاه‌های آنلاین موجود نیست | در دو نوع براق و مات هست که قیمت براق به مراتب بالاتر است)

11.  Native Union Dock Wireless Charger | شارژر وایرلسی نیتیو یونیون

قدرت: 10 وات اندازه: 7*6*1.5 اینچ وزن: 1.5 انس نوع: Stand
شارژر وایرلسی نیتیو یونیون
Native-Union - بهترین شارژرهای وایرلسی 2021
اگر به ظاهر و شیک بودن اهمیت زیادی می‌دهد، نیتیو یونیون همان شارژر وایرلسی است که برازنده گوشی‌های گران قیمت شما است

این شارژر وایرلسی برای شیک پوشان و خوش سلیقه‌ها مناسب است. اگر به ظاهر و شیک بودن اهمیت زیادی می‌دهد، نیتیو یونیون همان شارژر وایرلسی است که برازنده گوشی‌های گران قیمت شما همانند گوشی سامسونگ گلکسی S20 ultra است.

این شارژر وایرلسی خوش خط و خال در شش رنگ تولید و عرضه شده است. روی این شارژر وایرلسی یک قطعه کوچک قرار گرفته تا کمی گوشی شما را بالاتر از سطح قرار بدهد، در نتیجه می‌توانید به راحتی گوشی خود را با چهره باز کنید و یا تماس ویدیویی برقرار کنید.

نیتیو یونیون جزو معدود بهترین شارژرهای وایرلسی 2021 با قدرت 10 وات است که هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی می‌تواند دستگاه شما را شارژ کند. در پکیج خریداری شده این شارژر وایرلسی خبری از آداپتور دیواری نیست اما در عوض یک کابل بلند برای شارژ شدن دارید.

شارژر وایرلسی نیتیو یونیون با اغلب قاب‌های موبایل سازگار است و برای شارژ شدن نیازی نیست که قاب گوشی را در بیاورید. در طراحی این شارژر نیز از سنسور محافظت گرمایی استفاده شده تا از داغ شدن گوشی در حین عملیات شارژ جلوگیری شود.

قیمت Native Union Dock Wireless Charger به دلار در بازار جهانی (2021/1/22): 149.99$

قیمت شارژر وایرلسی نیتیو یونیون در بازار ایران (1399/11/3): بیشتر از 5000000 تومان | این قیمت برای خرید مستقیم از آمازون هست

چطور یک شارژر وایرلسی خوب بخریم؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام خرید شارژر وایرلسی باید به آن توجه کنید، سازگاری آن با گوشی است. اگر شارژر وایرلسی دارای گواهینامه Qi است، مطمئنا از آیفون، سامسونگ و دیگر گوشی‌های اندرویدی دارای قابلیت شارژ وایرلسی پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که میزان وات هر شارژر متفاوت است. اکثر این شارژرها از شارژ 10 واتی برای اندروید و شارژ 7.5 واتی برای آیفون پشتیبانی می‌کنند. 

نکته دیگری که باید توجه داشته باشید این است که آیا در پکیج شارژر وایرلسی که می‌خواهید خریداری کنید آداپتور و کابل وجود دارد یا خیر. اگر وجود دارد، توجه داشته باشید که این آداپتورها از فناوری Qualcomm Quick Charge 2.0 یا 3.0 پشتیبانی کند.

بهترین شارژرهای وایرلسی 2020 به شما این امکان را می‌دهند که هم در حالت عمودی و هم در حالت افقی بتوانید دستگاه خود را شارژ کنید و نیازی هم وجود ندارد که قاب گوشی را خارج کنید. البته قاب‌هایی که کمی ضخامت بیشتری دارند ممکن است پشتیبانی نشوند، اما عمدتا قاب‌های سیلیکونی مشکلی نخواهند داشت.

نکته آخر هم تعداد دستگاه‌های سازگاری است که می‌خواهید آن‌ها را شارژ کنید. اگر می‌خواهید که همزمان گوشی، ساعت و ایرپاد را شارژ کنید، از شارژرهای 3 در 1 استفاده کنید، هرچند که باید پول بیشتری پرداخت کنید.

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.