سامسونگ گلکسی نوت 10 در سپهر تعامل

سامسونگ گلکسی نوت 10 را از نزدیک بشناسید+ تصاویر نوت 10

سامسونگ برند Galaxy Note را برای رساندن مفهوم نمایشگرهای بزرگ‌تر تولید کرده است، اما بهترین ویژگی که برای سامسونگ گلکسی نوت 10 می‌توان عنوان کرد کوچک بودن آن است. این گوشی با نمایشگر 6.3 اینچی، بدون شک یکی از نمایشگرهای بزرگ دنیا را دارد که برای این موضوع باید از نوارهای سیاه بالا و پایین گوشی تشکر کنیم، چرا که پای خود را از نمایشگر کشیده و رفته‌اند!

در گوشی نوت 10 بهبودهایی برای S pen قرار داده شده است که از این میان می‌توان به ژست‌های حرکتی، ویژگی‌های جدید برای ضبط ویدیو و راهکارهای جدید برای قرار دادن تصویر در PC (که به آن Mirror می‌گویند) اشاره کرد. هرچند ویژگی‌هایی هم وجود دارد که از گلکسی نوت ۱۰ حذف شده‌اند. برای مثال در این گوشی جک هدفون وجود ندارد و اسلات کارت microSD هم از آن حذف شده. هرچند نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 همانند نسخه قبلی خود شفاف نیست اما به سختی می‌توان اختلاف فاحشی میان این گوشی و دیگر نمونه‌های آن دید.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 در سپهر تعامل

گوشی نوت 10 سامسونگ در بخش ویژگی‌ها و اندازه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. ایده داشتن یک فبلت (تبلت و موبایل) به نظر دیوانه کننده می‌رسد، اما زمانی که از آن استفاده کنید، می‌توانید بفهمید که این کار چه معنایی دارد. به همین دلیل، گوشی سامسونگ galaxy note 10 یکی از بهترین‌های سامسونگ است.

نگاه کلی به سامسونگ گلکسی note 10

  • این گوشی قدرتمند نسبت به گلکسی نوت 9 باریک‌تر و سبک‌تر است اما این تمام ماجرا نیست. گلکسی نوت 10‌ یکی از جمع و جورترین گوشی‌های سامسونگ با نمایشگر 3 اینچی است.
  • سامسونگ دوربین‌های گوشی نوت 10 را همانند Galaxy S10 طراحی کرده است. این دوربین دارای لنز‌های واید، اولترا واید و تله فوتو است. این لنزها حالت فوکس زنده یا (live focus) را به ویدیوها تزریق می‌کنند.
  • پردازنده Snapdragon 855 در سامسونگ گلکسی نوت 10 عملکرد گوشی را ارتقا بخشیده و آن را سریع کرده است، در حالی که دیگر گوشی پرچمدار سامسونگ، از جمله Note 10 plus با وجود حافظه RAM بیشتری که دارد چنین پرفورمنسی را به شما نخواهد داد.
  • S Pen جدید قابلیت انجام ژست‌های حرکتی از فاصله دور را دارد. برای مثال می‌توانید با حرکت دادن قلم در دستان خود حالت دوربین یا mode را تغییر دهید یا یک جمله بنویسید.
  • سامسونگ جک هدفون و اسلات کارت حافظه را از این گوشی حذف کرده است اما USB-C به کار رفته فناوری حذف نویز صدا را به شما هدیه خواهد داد.
  • سامسونگ گلکسی note 10 plus نمایشگر بزرگ‌تری دارد. ابعاد آن 8 اینچ است، RAM آن بیشتر است، باتری بزرگ‌تری دارد و در عوض چهار دوربین دارد که از سنسور عمق تصویر نیز بهره می‌برد. اما خب، باید پول اضافه‌تری بابت آن بپردازید.
  • بخوانید: مقایسه گوشی note 10 plus با iphone 11 pro max

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10

قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 را به دلیل نوسانات دلار در بازار ایران نمی‌توان با قاطعیت کامل گفت، اما می‌توانید این گوشی را با گارانتی سپهر تعامل خریداری کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 را در جدول زیر به صورت خلاصه برای شما قرار داده‌ایم تا بتوانید آن را با سایر گوشی‌هایی که در ذهن دارید، مقایسه کنید.

نمایشگر 6.3 اینچ Dynamic AMOLED با رزولوشن 2280*1080
پردازنده (CPU) Snapdragon 855 برای آمریکا و نسخه جهانی پردازنده Exynos 9825
حافظه RAM 8 گیگابایت
حافظه داخلی گوشی 256 گیگابایت
درگاه کارت حافظه خیر
دوربین پشتی 16 مگاپیکسل اولترا واید (دیافراگم f/2.2)

12 مگاپیکسل واید (دیافراگم f/1.5-2.4)

12 مگاپیکسل تله فوتو (دیافراگم f/2.1)

 

دوربین سلفی سامسونگ گلکسی نوت 10 10 مگاپیکسل (دیافراگم f/2.2)
باتری 3500 میلی‌آمپر
قدرت شارژ شدن 25 وات و 45 وات (اختیاری)
سیستم عامل اندروید 9 پای با Samsung OneUI
رنگ‌ها Aura Glow, Aura White, Aura Black, Aura Blue
ابعاد 5.9*2.8*31‌ اینچ
وزن 5.9 اونس

طراحی: یک گوشی بزرگ برای همه

گوشی نوت 10 سامسونگ، یکی از جذاب‌ترین گوشی‌هایی است که در سال جاری می‌توانید آن را خریداری کنید، به ویژه اگر رنگ طلایی آن را انتخاب کنید. رنگ‌های افکت Aura سبب می‌شوند که نور با تابش از زاویه‌های مختلف، رگه‌های رنگین کمانی به خود بگیرد. همچنین با مراجعه به سایت Samsung هم می‌توانید رنگ‌های مختلف را انتخاب کنید و بخرید. علاوه بر این، در برخی از کشورها رنگ‌های دیگری نیز وجود دارد که از این میان می‌توان به Aura Red یا قرمز اشاره کرد که در آمریکا وجود ندارد.

هیجان‌انگیزترین چیزی که در مورد سامسونگ گلکسی نوت 10 وجود دارد، حسی است که با نگه داشتن آن در دستان خود تجربه می‌کنید. نوت 10‌ با داشتن نمایشگر 6.3 اینچی نسبت به سامسونگ گلکسی نوت 9 کوچک‌تر است اما زمانی که آن را در دستان خود می‌گیرید می‌فهمید که نسبت به آن باریک‌تر و سبک‌تر است. این گوشی 5.9 اونس وزن دارد و ابعاد آن 5.9*2.8*0.31 اینچ است که نسبت به نوت 9 با وزن 7.1 اونس و ابعاد 6.3*3*0.34 اینچ حجم کمتری دارد. (پیشنهاد می‌شود حتما مقاله سامسونگ گلکسی نوت 9 را برای یافتن شباهت‌ها میان دو گوشی مطالعه کنید.)

در حقیقت، زمانی که فبلت جدید سامسونگ را در دست خود می‌گیرید حس فبلت در ذهن شما تداعی نمی‌شود چرا که این گوشی کاملا نرمال است. از نگاه بصری، نوت 10 دو دهم اینچ از Pixel 3 بلندتر و یک دهم عریض‌تر است و نمایشگری دارد که 0.8 اینچ بزرگ‌تر است. نتیجه این محاسبات یک گوشی سری نوت بسیار راحت است که می‌توان آن را با یک دست استفاده کرد. اگر به ویژه به دنبال گوشی هستید که به راحتی وارد جیب شما شده یا از آن خارج شود و در مجموع زندگی شما را مختل نسازد، سامسونگ گلکسی نوت 10 بزرگ‌ترین نمایشگر را در کوچک‌ترین قالب ممکن قرار می‌دهد.

گوشه‌های شیب‌دار و نوارهای سیاه کوچک بالا و پایین گوشی سبب می‌شود که به صورت ناخودآگاه روی صفحه کلیک‌های فالس انجام شود، هر چند سامسونگ با قرار دادن الگوریتم «رد دست» سبب شده تا دستگاه بفهمد که کدام کلیک واقعی و کدام فالس است. در مجموع از منظر دیزاین، موارد کمی وجود دارد که باعث آزار و اذیت شما شود. برای مثال به عنوان یک راست دست، از وجود دکمه‌های پاور و صدا در سمت چپ گوشی ناراضی هستم و ترجیح می‌دادم که این دکمه‌ها در قسمت مخالف قرار می‌گرفت. هرچند سامسونگ می‌توانست بخشی از دکمه‌ها را در گوشه راست و بخش دیگری را در گوشه چپ قرار دهد.

(این دیزاین شباهت زیادی به سری‌های s سامسونگ دارد که از این میان می‌توان به گوشی سامسونگ گلکسی s10 plus اشاره کرد. برای یافتن صحت این جمله حتما نگاهی به مقاله یاد شده بیندازید.)

باتری سامسونگ گلکسی نوت 10 در سپهر تعامل

نکته منفی دیگری که وجود دارد این است که بسته به نوع رنگی که گزینش می‌کنید، سامسونگ گلکسی نوت 10 می‌تواند همانند یک آهن‌ربا برای اثر انگشت عمل کند. هرچند، بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار کمپانی‌های به روز اثر انگشت را در پشت گوشی حک می‌کنند اما اگر گوشی نوت 10‌ سامسونگ با رنگ Glow را انتخاب کنید، بدون شک از هر زاویه‌ای که نگاه کنید اثر انگشت خود را خواهید دید. این مورد را در رنگ‌های دیگر کمتر می‌توان دید.

جک هدفون از این گوشی حذف شده است. سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از هر دو مدل نوت 10 خود حذف کرده و اسلات کارت حافظه را هم از مدل کوچک‌تر برداشته تا دیزاین گوشی تا حد امکان زیبا شود. پس حتما نسبت به این موضوع پیش از خرید توجه فرمایید. از طرف دیگر، سامسونگ هدست‌های AKG از نوع USB-C ساخته که در جعبه قرار دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 همانند دیگر گوشی‌ها پریمیوم سامسونگ، سنسور اثر انگشت اولتراسانیک دارد که در درون صفحه نمایشگر قرار گرفته است. این سنسور واکنش‌گرا است و از نظر امنیتی در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. با این حال بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که با استفاده از محافظ صفحه می‌توان این سنسور را فریب داد و گوشی را با اثر انگشت دیگری باز کرد. سامسونگ بلافاصله پس از دریافت این گزارش‌ها آپدیتی ارائه کرد که این مشکل را برطرف می‌کند.

نمایشگر: روشن و زیبا، اما نه در حد گلکسی نوت 10 plus

Galaxy Note 10 یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع Infinity-O دارد و دوربین سلفی آن در وسط نمایشگر قرار گرفته است. به شخصه دریافتم که دوربین سلفی نوت 10 نسبت به دوربین سلفی Galaxy S10 که در سمت راست گوشی قرار گرفته مزاحمت کمتری دارد. دوربین سلفی سامسونگ گلکسی نوت 10 به ویژه زمانی که از اپلیکیشنی با رنگ پس زمینه سفید استفاده می‌کنید بیشتر نمایان می‌شود. البته همانطور که ممکن است انتظار داشته باشد، قطر این دوربین نسبت به S10 و S10e کوچکتر است. به عبارت دیگر، خیلی هم مزاحمت ایجاد نخواهد کرد. در اصل، پس از مدتی فراموش خواهید کرد که این دوربین اصلا وجود دارد.

یکی از مواردی که در رابطه Note 10‌ ضعیف‌تر از نوت 9 است، کیفیت نمایشگر آن است. گوشی Galaxy Note 10 یک نمایشگر AMOLED‌ پویا دارد که رزولوشن آن 2280*1080 پیکسل است و کیفیت پخش در آن فول HD+ است. در حالی که نوت 9 رزولوشنی برابر با 3040*1440 دارد و کیفیت پخش در آن quad HD+ است. اینطور به نظر می‌رسد که کاهش کیفیت بسیار فاحش خواهد بود، اما در حقیقت نمی‌توان تفاوت زیادی بین این دو دید.

نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 در سپهر تعامل

زمانی که صحبت از اعداد و ارقام می‌شود، سامسونگ گلکسی نوت 10 یکی از دقیق‌ترین و روشن‌ترین نمایشگر‌هایی است که تا به حال آن را تست کرده‌ایم. در وضعیت ۶۷۴ نیتس نوری و در حالتی که روشنایی در حالت فول اسکرین قرار دارد، نوت 10 در مقایسه با نمایشگر نوت 9 عملکرد بهتری از خود نشان داده است. در مقایسه با نوت 10 پلاس، نمایشگر نوت 10 رنگ دقیق‌تری تولید می‌کند. اثبات این جمله را می‌توان در امتیاز 0.26 Delta E یافت (اعداد هرچه به صفر نزدیک‌تر باشند، بهتر هستند.) در حالت طبیعی، نمایشگر این گوشی رنگ‌های sRGB را تا طیف 125.1% می‌پوشاند. گوشی نوت 10 پلاس امتیازات 0.25‌ و 124.6% را دریافت کرده است.

(سامسونگ از نظر روشنایی،‌گوشی‌هی دیگری هم دارد که تصاویر شفاف و واضحی به چشم بیننده خواهند داد. از این می‌توان به سری A اشاره کرد. حتما مقاله بررسی گوشی گلکسی A70 سامسونگ را بخوانید.)

اما روشنایی موضوعی است که تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند. گوشی را به بالاترین تنظیمات آن می‌بریم، پنل گوشی نوت 10 می‌تواند جزئیات زیادی را نشان بدهد که احتمالا در نمایشگرهای دیگر دیده نمی‌شود و در عین حال، به لطف فناوری AMOLED رنگ سیاه بسیار ایده‌آلی خواهید داشت.

وقتی روی سامسونگ گلکسی نوت 10 تریلر فیلم ال کامینو را تماشا می‌کردم سایه‌های داخل اتاق نسبت به فیلم مشابه در گوگل پیکسل 3 بسیار بهتر دیده می‌شدند. در نهایت، اگر به دنبال نمایشگری هستید که تصاویر روشن‌تری به شما بدهد، نمایشگر 6.8‌ اینچی در نوت 10 تراکم پیکسلی بالاتری به شما ارائه خواهد کرد که رقمی برابر با 498 پیکسل بر اینچ را دارا است. این در حالی است که عدد مذکور در گوشی کوچک‌تر یعنی نوت 10 برابر با 401 است.

متاسفانه هیچکدام از این دو مدل نرخ تازه‌سازی تصویری 120 هرتز همانند OnePlus 7Pro را ندارند، بنابراین خاصیت نرم انیمیشنی و اسکرول نرم را نخواهید داشت. اگر این قابلیت را می‌توانستیم ببینیم، خیلی بهتر بود، اما با این اوصاف، گلکسی نوت 10 همچنان یکی از بهترین گوشی‌هایی است که سامسونگ برای عرضه در اختیار دارد.

S pen در گوشی galaxy note 10

S pen یا قلم طراحی، پیشرفت‌های زیادی را در این گوشی تجربه می‌کند. اگرچه برخی از این تغییرات کاربرد کمتری دارند و فقط از نظر تئوری جذابیت دارند. یکی از بهترین امکاناتی که s pen در این نسخه از گوشی نوت توانسته به دست بیاورد، قابلیت تبدیل نوشتار (روی هوا!) به متن است.

s pen در سامسونگ گلکسی نوت 10

در سامسونگ گلکسی نوت 10 نرم افزار OneUI سامسونگ گزینه تبدیل به نوشتار و دریافت خروجی را در اختیار شما قرار داده که اجازه می‌دهد این متن را به صورت فایل ورد، فایل PDF‌ و یا هر فایل دیگری ذخیره کنید. علاوه بر این، اگر ترجیح می‌دهید که نوشتار خطی خود را از راه دور به نوشتار متنی در موبایلتان تبدیل کنید، باید وارد کیبورد گوشی شده و روی گزینه‌ای بروید که این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد و پس از آن روی آیکون دیگری کلیک کنید تا در نهایت بتوانید این تبدیل را به صورت لایو داشته باشید. ابن گوشی به اندروید 10 آپدیت می‌شود و ویژگی‌های خوبی به آن اضافه می‌گردد.

بخوانید: قابلیت های جدید اندروید 10‌ را بیشتر بشناسید

علی‌رغم اینکه سامسونگ راه‌های بسیاری برای استفاده از قلم خود قرار داده و قابلیت تبدیل متنی آن در عمل بسیار خوب کار می‌‌کند، اما طراحان باید روش راحت‌تری برای فعال کردن این ویژگی در اختیار مشتریان قرار بدهند. خوشبختانه، اگر بخواهید از ژست‌های راه دور استفاده کنید، نیاز نیست زیاد تقلا کنید. برای مثال، می‌توانید وارد تنظیمات دوربین شده و حالت Camera mode ‌را با یک ژست حرکتی خاص فعال کنید و یا حرکت خاصی را برای زوم کردن تعریف کنید. این قابلیت به خوبی کار می‌کند، اما باید کمی تمرین کنید تا در این قابلیت سامسونگ گلکسی نوت 10 بتوانید توانمند شوید.

AR Doodle در سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ برای توسعه دهندگان وب، S pen SDK‌ را فعال کرده، بنابراین فرصت‌های بسیاری برای توسعه و افزایش عملکردهای راه دور توسط s pen وجود دارد. آخرین گزینه‌ای که می‌توانید با s pen از آن بهره ببرید، AR Doodle‌ است. می‌توانید روی دوستان خود با S pen کلاه بکشید و یا … و این تصویر روی گوشی قرار خواهد گرفت و در یک فریم به صورت خروجی به شما تحویل داده خواهد شد.

دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10

دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 همان سنسورهایی را دارد که در گلکسی S10‌ دیده می‌شود، این یعنی که نباید توقع تصویری بهتر از S10 داشته باشید. پشت این گوشی یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که شامل شاتر 12 مگاپیکسلی با زاویه واید، لنز اولترا واید با قابلیت ثبت تصاویری با حداکثر درجه 123 و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی است که همزمان افکت بوکه را بر روی تصاویر پورتره اعمال می‌کند و قدرت زوم 2X دارد. از کلمه محدود برای قدرت زوم سامسونگ گلکسی نوت 10 استفاده می‌کنم چرا که گوشی‌هایی همانند Huawei P30 Pro با استفاده از تکنولوژی هوشمند prism تا 5X زوم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

گوشی گلکسی نوت 10 plus سنسور چهارمی هم دارد که به آن دوربین عمق VGA گفته می‌شود و برای تصاویر بوکه بهینه‌سازی شده است. این دوربین افکت‌های عمقی بهتری در تصویر اعمال خواهد کرد. همانطور که گفتیم، دوربین‌های قرار گرفته در نوت 10 همانند پرچمدار قبلی این کمپانی هستند، بنابراین انتظار نداریم که در تصاویر گرفته شده معجزه‌ای رخ دهد و یا نسبت به S10 تصویر متفاوت‌تری را شاهد باشیم. الگوریتم‌های تجزیه و تحلیل سامسونگ در مناظری با نور کم تصویر دلگیری می‌سازند. در این دو تصویر که از پارک Bryant در نیویورک گرفته شده، گوشی نوت 10 سامسونگ کیفیت بهتری در رابطه با سایه‌ها تحویل می‌دهد اما در مقایسه با پیکسل 3 کیفیت کمتری در هایلات‌ها دارند.

در هوای گرگ و میش وسط خیابان در Brooklyn، سامسونگ گلکسی نوت 10 تحت تاثیر سوژه‌های اطراف خود قرار گرفته‌اند. هاله‌ گرمی در تصویر دیده می‌شود که جنبه‌های حقیقی تصاویر را از بین می‌برد. از این می‌توان به درخشندگی درختان و طرح روی آسفالت اشاره کرد. تصویر گرفته شده با pixel 3 به مراتب بهتر است. البته لازم به ذکر است که هیچکدام از دوربین ها روی حالت شب تنظیم نشده‌اند و تصاویر گرفته شده با گلکسی نوت 10 در حالت معمولی قرار گرفته‌اند.

هرچند از حالت شب هر دو گوشی استفاده شده و دو تصویر زیر را با آن ثبت کرده‌ایم. می‌بینیم که رندر عکس در دوربین سامسونگ گلکسی Note 10 گرم‌تر است و به ویژه این موضوع را در نقاط کلیدی همانند گوشه ساختمان‌ها و نمای آسفالت می‌توانیم ببینیم. پردازنده عکس در گوشی سامسونگ بر خلاف پیکسل 3 کمی در هاله‌های نوری شب اغراق ایجاد به وجود می‌آورد. مجددا، تصویر گرفته شده با گوگل پیکسل روشن‌تر، طبیعی‌تر و گرم‌تر است.

سامسونگ امیدهای زیادی روی رکورد ویدیو بسته است. این دوربین از فوکس لایو بهره می‌برد و به شما امکان بلور کردن پس زمینه و اعمال افکت‌های زیبای دیگر را در حالت لایو فراهم می‌کند، که از این میان می توان به رنگی کردن سوژه و سیاه و سفید کردن پس زمینه در رکورد ویدیو اشاره کرد. البته این ویژگی‌ها آنقدر که سامسونگ گفته حرفه‌ای نیستند، اما کارکرد بسیار خوبی خواهند داشت.

ویدیو گرفته شده با سامسونگ گلکسی نوت 10
ویدیو اسلوموشن گرفته شده با سامسونگ گلکسی نوت 10

پرفورمنس و عملکرد سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 یکی از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی است، هرچند که احتمالا این عنوان را نمی‌تواند خیلی زیاد نگاه دارد. چرا؟ چون سامسونگ پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 را در این گوشی قرار داده، در حالی که Asus ROG 2 با سرعت کلاک بالاتری که دارد، از پردازنده 855+ بهره می‌برد. هرچند، Galaxy note 10 جزو معدود گوشی‌هایی است (همانند OnePlus 7 Pro) که UFS 3.0 دارد تا سرعت خواندن و نوشتن را افزایش دهد. این گوشی 256 گیگابایت حافظه دارد و رم آن 8 گیگابایت است؛ نوت 10 plus رم بیشتری با ظرفیت 12 گیگابایت دارد. صادقانه، 8 گیگابایت هم کافی است. نوت 10، در یک هفته استفاده و بررسی ما، نقصی نشان نداد. چه بازی می‌کردیم، چه می‌نوشتیم و یا کار دیگری انجام می‌دادیم، این گوشی قدرت بیشتری طلب نمی‌کرد.

 

Galaxy note 10 را روی Geekbench 4 و گرافیک 3DMark sling OpenGL ES 3.1 تست کردیم و به نتایج تعجب برانگیزی رسیدیم. Geekbench که عملکرد کلی گوشی را نشان می‌دهد، امتیاز 10906 را به نوت 10 داده است. این امتیاز تنها 300 تا از note 10 plus و 600 تا از Iphone XS Max با چیپ‌ست A12 کم دارد. در 3DMark اما، امتیاز‌ها نزدیک‌تر هستند. نوت امتیاز 5374 را دریافت کرده که مقدار کمی از Iphone 11 pro Max با امتیاز 5392 عقب‌تر است.

باتری سامسونگ گلکسی نوت 10

باتری سامسونگ گلکسی نوت 10 نسبت به گلکسی نوت 9 با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر و نوت 10 plus‌ با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ضعیف‌تر بوده و 3500 میلی‌آمپری است. در تست خود که شامل اینترنت گردی با بالاترین میزان نور و شبکه اینترنت LTE است، این گوشی 9 ساعت و 25 دقیقه روشن ماند. البته این زمان نسبت به میانگین 10 ساعت و 14 دقیقه در گوشی‌های اندرویدی و 10 ساعت و 45 دقیقه در گوشی نوت 10 plus ناچیزتر است، اما باید توجه داشته باشیم که مدل پلاس 800 میلی‌آمپر بزرگ‌تر است.

سخن آخر در مورد سامسونگ گلکسی نوت 10

روی کاغذ، گلکسی نوت 9 را قربانی می‌کنیم و جای آن را به یک گوشی با نمایشگر کوچک‌تر و باتری کم ظرفیت‌تر می‌دهیم که در عین حال جک هدفون ندارد و درگاه حافظه اضافه آن هم حذف شده است. پس چرا سامسونگ گلکسی نوت 10؟ این گوشی نیز نمایشگر بزرگی دارد که پرفورمنس بالاتری به کاربر می‌دهد و s pen آن نیز ارتقا یافته است. در حالی که ممکن است بسیاری از حذف اسلات کارت حافظه شکایت داشته باشند، 256 گیگابایت حافظه‌ داخلی به کار رفته در این گوشی می‌تواند این شکایت‌ها را حذف کند. اگرچه در این گوشی هم نواقصی وجود دارد که باید حتما برطرف شود و بدون شک در بروزرسانی‌های منظم سامسونگ مورد توجه قرار خواهند گرفت.

© منبع

به اشتراک بگذارید

جدیدترین ویدیوها

جدیدترین مطالب

2 کامنت در “سامسونگ گلکسی نوت 10 را از نزدیک بشناسید+ تصاویر نوت 10

  1. […] سامسونگ گلکسی نوت 10 را از نزدیک بشناسید+ تصاویر نوت 10 […]

  2. […] گلکسی s10 را به میانه نمایشگر آورده و آن را شبیه به گوشی گلکسی نوت 10 کرده است. در طراحی گوشی سامسونگ گلکسی s20 plus، لبه‌های […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
Main Menu x

ضمن تبریک سال نو خدمت مشتریان گرانقدر، به اطلاع می‌رساند شروع روز کاری شرکت سپهر تعامل، روز دوشنبه 6 فروردین 1403 می‌باشد.